cordelia zei:ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf??
Het is dat ik niet meer in wedstrijdverband drink, maar anders...
cordelia zei:ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf??

Ik schep er genoegen in de ene dag sexy te zijn, of schattig, en me de volgende dag onder de tafel te drinken. What the heck! vlaemink zei:Feit: Jongens drinken in de meeste gevallen liever bier dan meisjes
Feit: Meisjes drinken meestal graag zoete drankjes of wijn
Feit: Who cares?
deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Goanaut zei:Ja want jij hebt de pure waarheid in pacht, hoera! Waarom leven wij op deze aardbol, beantwoord die ook eens?
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.vlaemink zei:deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
deadlock zei:Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.vlaemink zei:deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"

Goanaut zei:Je snapt het punt echt niet het jongen, je bent een beetje kinderachtig.
Zo kan ik ook wel een discussie winnen; oude garde, maak plaats voor verfrissend jong bloed.Kim zei:Laat die newbie's zich eens rustig houden
vlaemink zei:Goanaut zei:Je snapt het punt echt niet het jongen, je bent een beetje kinderachtig.
Doe niet zo uit de hoogte,dankje.
Kim zei:Laat die newbie's zich eens rustig houden

angerfist zei:zolang het maar geen manwijf is met zware shag enzo![]()
MetaalKonijn zei:angerfist zei:zolang het maar geen manwijf is met zware shag enzo![]()
.. en als 't nou een bloedmooi wijf is met zware shag? :P
.KataStrofe zei:Kim zei:Laat die newbie's zich eens rustig houden
Ik ben ouder dan jij![]()
Dus ga ga ga![]()
Goanaut zei:Tja, een meid met een bier in de hand, zware cheque en een wijde skaterbroek ziet er nu eenmaal minder leuk uit dan een meisje op leuke pumps, niet-rokend en een glaasje coebergh of baileys. Ik vind het wel enigszins van belang, hoewel natuurlijk iedereen exact moet drinken wat hij / zij lekker vindt.