Meisjes met bier

druppelvanger

Experimenterende gebruiker
wat maakt het nu uit of een meisje bier drinkt of niet ?
bier is smerig daar niet van, maar het maakt toch niet uit. :mrgreen:

druppelvanger

wat maakt het nu uit of een meisje bier drinkt of niet ?
bier is smerig daar niet van, maar het maakt toch niet uit. :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij zitten we in een nieuwe feministische golf. En ik ben erbij, want een gekloot altijd dat je als vrouw perse ten allen tijden charmant moet zijn, of sexy. Fuck! :mrgreen: Ik schep er genoegen in de ene dag sexy te zijn, of schattig, en me de volgende dag onder de tafel te drinken. What the heck! :)

azgaza

Badass junkie
De laatste post gaan ervanuit dat je bier inet stijlvol kan drinken, maar het is juist zo stijlvol als je je heel stijlvol kleed en dan gewoon bier drinkt, dat voegt iets nonchalants toe, versterkt dat de stjil niet juist?

Nouja manwijf of niet, ik zuip lekker door van het bier en stop shag in mijn joints.

L

Lid 3601

Gast
Wat ik weet is dat niemand eleganter is na 5 wijntjes dan na 5 pintjes :P

Serieus, wat een nutteloze discussie...

Goanaut

Bewuste gebruiker
Tja, een meid met een bier in de hand, zware cheque en een wijde skaterbroek ziet er nu eenmaal minder leuk uit dan een meisje op leuke pumps, niet-rokend en een glaasje coebergh of baileys. Ik vind het wel enigszins van belang, hoewel natuurlijk iedereen exact moet drinken wat hij / zij lekker vindt.

vlaemink

Belezen gebruiker
Feit: Jongens drinken in de meeste gevallen liever bier dan meisjes
Feit: Meisjes drinken meestal graag zoete drankjes of wijn

Feit: Who cares?

deadlock

Badass junkie
vlaemink zei:
Feit: Jongens drinken in de meeste gevallen liever bier dan meisjes
Feit: Meisjes drinken meestal graag zoete drankjes of wijn

Feit: Who cares?

feit: Dat was de meest overbodige opmerking van de afgelopen 10 jaar :)

Een forum is een mooie discussieplek waar je niet alleen maar discussies voert maar wat ook leuk is; weten wat anderen vinden van dingen.
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)

Anne

Belezen gebruiker
voor mij ligt het net anders, ik ben een meisje en lust totaal geen wijn, jenever, breezers wat dan ook
het enige wat ik wel lust is bier

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ja want jij hebt de pure waarheid in pacht, hoera! Waarom leven wij op deze aardbol, beantwoord die ook eens?

vlaemink

Belezen gebruiker
deadlock zei:
vlaemink zei:
deadlock zei:
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)

Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"

Tjiezes, seg, heb jij lange tenen. Ok dan, ik neem mijn woorden terug
'meisjes houden helemaal niet van wijn of zoete alcoholische dranken' en jongens lusten indd minder graag bier dan meisjes'. nu good? :rolleyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Je snapt het punt echt niet het jongen, je bent een beetje kinderachtig. Iemand geeft een punt van kritiek en meteen stel je jezelf zo verdedigend en beledigd op.

deadlock

Badass junkie
Kim zei:
Laat die newbie's zich eens rustig houden
Zo kan ik ook wel een discussie winnen; oude garde, maak plaats voor verfrissend jong bloed.
Dino's uit de vorige eeuw toen drugs nog met een lange d geschreven werd.

AlissaB

Newbie
Om weer even op het onderwerp teru te komen :beer:

Ik ben dus een meisje en drink 9 van de 10 keer bier. Afentoe een mixie maar zowieso zijn die prijzen al belachelijk

Mephisto

Belezen gebruiker
ik vind het vooral erg makkelijk. Stel ik weet haar mn bed in te sleuren dan hoef ik in elk geval niet moeilijk te doen met flessen wijn of andere troep

angerfist

Newbie
ik vind inderdaad dat meiden ook best bier mogen drinken zolang het maar geen manwijf is met zware shag enzo :grin: en mannen morgen best mix drank zuipen

WTF_I_AM_TRIPPING

Meisjes mogen alleen bier als ze het met een rietje drinken. :P

Nee, ik heb er geen problemen mee, drink gewoon wat je wil.
Alleen mannen met een breezer zijn vaak wel :kots: .

azgaza

Badass junkie
Vrouwen moeten het gewoon met iets meer stijl doen, mannen kunnen bier drinken als lompe boeren en als vrouwen bier drinken moeten ze dat doen als de erbij zittende lachende vrouwen van de lompe boeren die lang niet zo boers en walgelijk zijn. :beer:

Goanaut

Bewuste gebruiker
In de meeste gevallen vind ik de vrouw+bier combinatie een afknapper. Geef mij maar een jongedame met een martini of coebergh.

Lana

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Tja, een meid met een bier in de hand, zware cheque en een wijde skaterbroek ziet er nu eenmaal minder leuk uit dan een meisje op leuke pumps, niet-rokend en een glaasje coebergh of baileys. Ik vind het wel enigszins van belang, hoewel natuurlijk iedereen exact moet drinken wat hij / zij lekker vindt.

M.a.w. De één is leuk om mee te feesten en de ander om je pik in te douwen. :rolleyes: :mrgreen:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Wat maakt t allemaal uit als het maar lekker smaakt en gezellig is. Vind ik ook zo raar mannen die afknappen op een vrouw die een shaqie rolt, hoe kortzichtig kan je wezn. Vind het maar triest als iemand zich over zulke zorgen maakt... :beer:

Bovenaan