ZI09 zei:Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is.![]()
Dream on.
ZI09 zei:Vrouwen met bier zijn geweldig.
Gemini zei:ZI09 zei:Vrouwen met bier zijn geweldig.
Dream on.
GewoonVOL zei:Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.
Breezer is een drankje voor kleine meisjes.![]()
En wijn is..![]()
Angramar Temenos zei:GewoonVOL zei:Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.
Breezer is een drankje voor kleine meisjes.![]()
En wijn is..![]()
Alto's zijn kankergeil.

Nick de Neger zei:Dan zijn ze alsnog geil, omdat ze uit onzekerheid geen nee durven te zeggen![]()

Smile zei:Het gaat niet om wat er in gaat, maar om hoeveel. Met oog op het eind van de avond...![]()

tomz0r zei:Meisjes met bier zijn cool. Doen gewoon wat ze zelf willen in plaats van die plakkerige breezer zooi drinken omdat hun vriendinnen dat ook doen.![]()
Holden zei:Ik vind het al erg dat de meeste muziek in hokjes geplaatst wordt; laat staan dranken..
StarGuitar* zei:tomz0r zei:Meisjes met bier zijn cool. Doen gewoon wat ze zelf willen in plaats van die plakkerige breezer zooi drinken omdat hun vriendinnen dat ook doen.![]()
Haha![]()
+1

Nick de Neger zei:Doe mij die voorste maar![]()
StarGuitar* zei:tomz0r zei:Meisjes met bier zijn cool. Doen gewoon wat ze zelf willen in plaats van die plakkerige breezer zooi drinken omdat hun vriendinnen dat ook doen.![]()
Haha![]()
+1
Serenity zei:En het is nooit in je opgekomen dat sommige meisjes bier drinken omdat mannen dat zo stoer vinden? Of omdat hun vriendinnen ook bier drinken?![]()
Gemini zei:Ik kan echt genieten van bier. Op een warme vrijdagmiddag een biertje op een terrasje, kan echt hemel zijn voor me.
Wijn en al die zoete troepmixjes vind ik te smerig. Ik krijg het niet door. Ik drink altijd bier, ik hoef echt anders qua alcohol.
Qocaïne zei:Serenity zei:En het is nooit in je opgekomen dat sommige meisjes bier drinken omdat mannen dat zo stoer vinden? Of omdat hun vriendinnen ook bier drinken?![]()
Ik denk dat dat wel meevalt!
Een beetje vrouw drinkt gewoon wat ze lekker vind! =)
Stoerdoenerij met een biertje!![]()
Dumpy zei:Nick de Neger zei:Doe mij die voorste maar![]()
In alle glazen zit nog evenveel bier hoor...