Meisjes met bier

tomz0r

Badass junkie
Meisjes met bier zijn cool. Doen gewoon wat ze zelf willen in plaats van die plakkerige breezer zooi drinken omdat hun vriendinnen dat ook doen. :rock:

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Waarom zouden meisjes geen bier mogen drinken?
Moeten ze dan zo nodig een duur drankje bestellen, of zo een opgefockte breezer?
Meisjes hebben het recht om te zuipen wat ze willen, en als dat een pint is, wel dan begrijp ik ze heel goed :beer:

phy

Bewuste gebruiker
zeker omdat het goedkoper is voor je :wink:

maarre... meisjes die bier drinken... niets mis mee!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik kan het altijd erg waarderen als een dame een pilsje mee drinkt. Maar ik kan het nog meer waarderen als ze nuchter blijft. Of een lekkere joint rookt. :grin:

cropp

Badass junkie
Holden zei:
Ik vind het al erg dat de meeste muziek in hokjes geplaatst wordt; laat staan dranken..

helemaal mee eens, maar zuipende vrouwen zijn geweldig, of het nou bier of wijn of sterke drank is. breezers zijn wel een afknapper

@dripptone: blowende vrouwen zijn al helemaal tof

Dopezilla

Badass junkie
Het maakt mij persoonlijk geen reet uit wat 'n meid drinkt.

Al staat wijn natuurlijk altijd erg sophisticated. xD

Olle

Ik ben een meisje en ik drink bier als ik op dnb/dubstep feestjes ben.
Maakt niet uit, ik ga daar echt niet met een breezer staan :wave:

68899

Bewuste gebruiker
We zijn hier in Nederland zzzzzzzo bekrompen................

Serenity

Badass junkie
StarGuitar* zei:
tomz0r zei:
Meisjes met bier zijn cool. Doen gewoon wat ze zelf willen in plaats van die plakkerige breezer zooi drinken omdat hun vriendinnen dat ook doen. :rock:

Haha :grin:
+1

En het is nooit in je opgekomen dat sommige meisjes bier drinken omdat mannen dat zo stoer vinden? Of omdat hun vriendinnen ook bier drinken? :wink:

Ikzelf drink gewoon waar ik op dat moment zin in heb. Meestal een fles/pak wijn of een biertje (maar dan géén heineken).

cropp

Badass junkie
het maakt echt geen zak uit wat voor bier je drinkt hoor, of het nou heineken of bavaria of goedkoop junkybier is, het smaakt naar bier en op den duur word je er zat van.

ik kan me niet voorstellen dat een bierliefhebber ineens een glaasje heineken krijgt en dat zo weer uitspuugt, misschien kijkt die persoon 20 seconden niet blij maar dat was het.

bier is bier.

Qocaïne

Badass junkie
Serenity zei:
En het is nooit in je opgekomen dat sommige meisjes bier drinken omdat mannen dat zo stoer vinden? Of omdat hun vriendinnen ook bier drinken? :wink:

Ik denk dat dat wel meevalt!
Een beetje vrouw drinkt gewoon wat ze lekker vind! =)

Stoerdoenerij met een biertje! :grin:

Gemini

Badass junkie
Ik kan echt genieten van bier. Op een warme vrijdagmiddag een biertje op een terrasje, kan echt hemel zijn voor me.

Wijn en al die zoete troepmixjes vind ik te smerig. Ik krijg het niet door. Ik drink altijd bier, ik hoef echt anders qua alcohol.

68899

Bewuste gebruiker
Gemini zei:
Ik kan echt genieten van bier. Op een warme vrijdagmiddag een biertje op een terrasje, kan echt hemel zijn voor me.

Wijn en al die zoete troepmixjes vind ik te smerig. Ik krijg het niet door. Ik drink altijd bier, ik hoef echt anders qua alcohol.

:hearteyes:

Serenity

Badass junkie
Qocaïne zei:
Serenity zei:

Ik denk dat dat wel meevalt!
Een beetje vrouw drinkt gewoon wat ze lekker vind! =)

Stoerdoenerij met een biertje! :grin:

Je zal je er nog eens over verbazen hoeveel chicks bier drinken voor de stoer :wink:

azgaza

Badass junkie
Ik snap niet hoe dit topic na 10 pagina's nog steeds bestaat. Is er dan écht iets raar aan meisjes die bier drinken? Ik vind bier zelf heerlijk in veel gelegenheden en ik drink als ik alcohol drink dan ook hoofdzakelijk bier. Sterke drank ben ik ook niet vies van, maar mix drankjes en zoete troep komt er bij mij niet in, vind ik helemaal niet lekker, maar een lekker koud pilsje daar in tegen.. ja.. dat zal ik niet snel afslaan :)

Ik ken trouwens evenveel mannen als vrouwen die géén bier lusten, en misschíen zelfs meer mannen dan vrouwen, dus het is volgens mij helemaal niet zo raar, vrouwen met bier. Of ik ga om met manwijven, dat kan natuurlijk ook nog.

Bovenaan