Mephedrone

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Fresh zei:
Bij de KMAR op de vliegvelden hebben ze er al meer en dan heeft de politie in iedere regio/district er ook minimaal één!

Die ''regel'' dat ieder politie korps/district minimaal 1 hond moet hebben geldt voor opsporingshonden. Dat zijn geen drugshonden, maar honden die menselijke sporen kunnen ruiken. Bijv. voetstappen, kledingstukken, ruiken of een wapen recentelijk in contact is geweest met een persoon ect.

Ik geloof wel dat er meer dan 5 drugshonden in Nederland zijn, maar het is zeker geen getal met meer dan 2 cijfers.

Sieusc zei:
Waarom ben je zo geïnterreseerd? In ieder geval is het omdat ik naar een feest ga waar hoogstwaarschijnlijk een drugshond zal staan. En ga nou niet zeggen dat dat puur waakhonden zijn want das bullshit

Ik ben niet echt geintereseert, maar ik wil je wel zo goed mogelijk met je vraag helpen. Daarvoor heb ik wel wat informatie nodig..
Als je wel meph. mee wilde nemen langs het vliegveld had ik gezegd: Neem het zekere voor het onzekere en laat het thuis mochten er daar wel een drugshond van de KMAR aanwezig zijn.
Nu je verteld hebt dat je naar een feest gaat zou ik zeggen: Maak je niet druk, spul goed verstoppen, niet meer aan denken tot je voorbij de poortjes/hek whatever bent.

Die honden die daar staan
Sublimo zei:
merkt gewoon je angst op ofzoiets. :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Is vast ook wel een app te krijgen die zo'n mooi ''onhoorbaar voor de mens maar verschikkelijk voor een hond'''geluidje kan produceren..

Hoef je ook niet te verklaren waarom je een electrisch hondenfluitje bij je hebt, voor het geval je toch gefouilleerd word.

poison drink

Belezen gebruiker
Ik dacht dat dit gewoon een soort sleutelhanger was..
Maar STEL dat het zou werken, dan zal het best wel te verbergen zijn in iets alledaags..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Das waar, maar ik heb hem n.a.v. jou post in de app vorm gedownload, en op mijn serieus half dove hond werkt het. Hij flipt hem niet helemaal, maar is wel ineens alert: ''He, ik hoor iets''. Als ik dan dichterbij komt lijkt het hem wel te irriteren.

poison drink

Belezen gebruiker
Dus voor iemand met 'slechte bedoelingen' zou dit toch ideaal zijn? :grin: Of zou het te hard opvallen dat de hond niet in jouw richting wilt komen door het geluid?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
poison drink zei:
Dus voor iemand met 'slechte bedoelingen' zou dit toch ideaal zijn? :grin: Of zou het te hard opvallen dat de hond niet in jouw richting wilt komen door het geluid?

Denk het wel.. Beetje getest nu ( arm beestje, hou er nu ook mee op.)
Bij de wat lagere frequenties (die wij nog steeds niet kunnen horen, zo hoog) reageert mijn hond juist erg enthousiast en nieuwsgierig. Hoe hoger ik dan ga, hoe minder hij er van moet hebben, tot op het punt dat hij het echt vervelend vind en er van weg wil.

Heb ook gelezen dat voor iedere hond dit punt individueel bepaald is, dus vooraf de ideale frequentie uitzoeken kan ook niet. Heb je kans dat die hond keihard op je af rent, of juist in elkaar duikt van de pijn aan zijn of haar oren.

poison drink

Belezen gebruiker
Ik weet hier niet veel over hoor.. Ideetje gekregen tijdens een lichte paddo-trip hehe. Maar ze verkopen van die elektrische hondenfluitjes voor bv joggers, omdat die nogal eens loslopende honden kunnen tegenkomen in de bossen.

Dan lijkt het me niet ideaal als dit sommige honden juist gaat aanlokken, als je er bang voor bent. :P En ik ben niet echt een hondenvriend dus zelf testen kan ik niet.

Misschien dat ze die honden hier ook wel op trainen?

Ranko

Experimenterende gebruiker
Zo, afgelopen weekend voor het eerst mephedrone genomen. Wat een geweldig spul is het zeg! Zeker voor herhaling vatbaar. :hearteyes:

doe de duif

Belezen gebruiker
Vroeg me zojuist af waaruit mephedrone juist bestaat of met welke procedure/producten het aangemaakt word?
Het enige dat je leest is dat het gemaakt wordt in China.

Heb zonet een gram opgemaakt (snuiven) die ik een 22u geleden gekocht heb. Wat mij het meeste opviel is dat wanneer je het snuift je de eerste minuut niet enkel een branderig gevoel krijgt in je neus, maar doorheen je halve gezicht + tranen in de ogen. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Normaal doe ik al eens coke en heeel sporadisch ket, maar dit is echt wel wat anders voor het neusje (heb nog nooit speed gedaan, dus weet niet of dit vergelijkbaar is).

Ik ben er wel goed op gegaan, Gisteren rond een uur of tien +- 200 mg gesnoven en om halfeen sliep ik als een roosje. De rest heb ik tussen deze ochtend en nu opgemaakt. Ik kan er nog redelijk van eten en het valt niet echt op dat ik het gebruik t.o.v. de mensen die ik tegenkom. Ik stond er versteld van dat wat je voelt in zo'n groot contrast staat tot de mate waarop het op je gezicht af te lezen staat. Je bent gewoon een stuk alerter en wakkerder, maar de vergelijking met Mdma en coke gaat voor mij helemaal niet op. Het heeft niet de gelukzalige roes van Mdma
en al evenmin brengt het de nervositeit teweeg van een gram coke te snuiven.

Conclusie: Op zich wel fijn, maar gezien de dubieuze reputatie en de hoge craving (het was namelijk niet echt mijn plan om het er op 22u - met en nachtrust tussen - door te jagen) best niet te veel doen. Gelukkig heb ik toch niet echt veel geld meer voor de rest van de maand.

UPDATE:

Vannacht slecht geslapen (om de 2 uur wakker en veel zweten), ben vandaag suf, moe en heb nog steeds spanning in mijn kaken. Mijn zin om het nog eens te doen zit ondertussen op een heel laag pitje.

doe de duif

Belezen gebruiker
Met mate vind ik dit een heel aangename drug.
Als ik bijneem heeft het bijna geen meerwaarde effect op me dus spaar ik mijn (nog legaal aangekochte) meph voor wijzere momenten.

Lijntjes klaarleggen of hoeveelheid meenemen die nodig is en de rest terugleggen want anders is er toch maar die drang naar meer.

bram82

Ik heb ongeveer 20gram Meph opgemaakt in de laatste 3 maanden. (Teveel, ik weet het. Ik ga het ook niet meer kopen) Ik heb het nasaal, oraal en zelfs anaal gebruikt. Ik merkte dat de negatieve effecten (koude voeten, hartkloppingen, later hele vage blauwe vlekken op knieën) erger werden bij oraal gebruik. Nadat ik die blauwe knieën zag heb voor mezelf besloten het goedje niet meer te gebruiken. Het was overigens lang en lang niet zo erg als op deze foto:
http://www.drugs-forum.com/photopost/data/734/medium/Meph_Knees_4_.jpg

Verder merkte ik niet alleen dat ik steeds meer nodig had, maar afgelopen weekend 3 xtc pillen gehad, en daar niet echt bijzonder veel van gevoeld. Dit terwijl vrienden van mij met een halfje van dezelfde pillen helemaal strak stonden.
Ik concludeer hieruit dat Mephedrone een vergelijkbare werking heeft als MDMA.

doe de duif

Belezen gebruiker
Bij verantwoordelijk gebruik had die 20gram je ongelooflijk lang amusement kunnen bezorgen en hadden die drie pillen je een leuke dag kunnen bezorgen.
ALhoewel ik drie pillen niet zou aanraden of zelf nemen, drie vind ik wat te veel, maar das mijn persoonlijke mening en een andere discussie.

bram82

doe de duif zei:
Bij verantwoordelijk gebruik had die 20gram je ongelooflijk lang amusement kunnen bezorgen en hadden die drie pillen je een leuke dag kunnen bezorgen.
ALhoewel ik drie pillen niet zou aanraden of zelf nemen, drie vind ik wat te veel, maar das mijn persoonlijke mening en een andere discussie.

3 pillen is persoonlijk. Heb altijd wel al veel nodig gehad. Mijn eerste keer had ik er al 3 op....

doe de duif

Belezen gebruiker
Zojuist heel lekker gegaan met drie gewone schepjes met zoiets

Iets langere lijn dan ik gewoonlijk neem maar duurt wel heel pak langer.
Bijnemen werkt niet bij me.
Met wijntje erbij en drietal keer wat poppers gesnoven.
Sloeg zo goed als direct in om 18h45 en werkt nu uit maar zal nog hele tijd duren vooral eer ik wat nuchter ben.

Ik teer nog altijd op mijn legaal aangekochte voorraad uitstekende meph :wave:

Legaldope

Niet alleen ik , maar ook vrienden van me gebruikten dit goedje wekelijks tot dagelijks gedurende een half jaar. Nu zijn we al 4 maand Mephedromevrij.
En we geven toe dat het enorm leuk is. Maar dat het ook duidelijk een negatieve invloed heeft op je kop. Er zijn betere Research chemicals :)

edblok2

Bewuste gebruiker
Ik vraag me onderhand toch wel af of mephedrone niet gewoon 'here to stay' is? Sinds 2008/2009 circuleert het al, en volgens mij zijn er behoorlijk wat (frequente) gebruikers. Het is minder dan 4fmp en methylone ook wel een gevoel wat 'uniek' te noemen is, waar die twee duidelijk overeenkomsten vertonen met speed en mdma (naar mijn mening), is mephedrone toch wel net weer wat anders. Een beetje coke, een beetje speed en een beetje mdma-achtig. Wat denken jullie?

edblok2

Bewuste gebruiker
doe de duif zei:
Wat kost het tegenwoordig voor een grammetje?
hangt er vanaf of je een grammetje op straat/smart koopt of een grote hoeveelheid ineens via internet. Ik denk toch wel een euro of 15/20 per gram als je het in kleine hoeveelheden koopt.

Ik vermoed trouwens dat meph zwaar op je dopamine werkt en een beetje op je serontonine, aangezien je soms zo lang kan bingen en telkens opnieuw een inslag krijgt ook bij hele lange avonden en dat is met MDMA veel minder.

Meph, i love (met mate)

bram82

Nu een paar maanden geen mephedrone meer gehad. Heb een half jaar ongeveer met regelmaat (soms meerdere keren per week) gebruikt. De dag nadat ik redelijk wat gebruikt had (500-600mg) had ik wel eens last van flitsen in het zicht. Alsof je naar een 25hz tv kijkt zeg maar.

Ik heb een tijd geleden mijn ogen gelaserd en heb hierdoor een erg goed zicht: zeg maar HD kwaliteit tegenover normaal :). Na mijn mephedrone gebruik had ik het idee dat mijn zicht wat minder scherp was geworden. Het "HD" was er vanaf zeg maar.

Nu, een paar maanden zonder meph, heb ik dat HD zicht weer terug en is weer hersteld. Heb op andere sites ook gelezen over mensen die sterkere glazen nodig hadden na veelvuldig mephedrone gebruik. Het is natuurlijk de vraag of dit het een iets met het ander te maken heeft

Zou het kunnen dat mephdrone iets met de ogen doet/oogzenuw aantast bijvoorbeeld? Meer mensen die dit gemerkt hebben?

edblok2

Bewuste gebruiker
Nee, maar ik heb dan ook niet een half jaar lang, meerdere malen in de week een halve G meph weggesnoven. Ik bedoel, DUDE WTF? :confused: :rolleyes: Denk na, echt.... Affijn, waarschijnlijk heb jij dus uit je eigen research naar dit chemical kunnen halen dat MISBRUIK van meph je zicht verneukt. Doe toch rustiger aan, en ben je je niet kapot schrokken?

bram82

Leer eerst lezen voordat je zo reageert. De ik heb meerdere malen per week gebruikt, maar maar slechts een enkele keer 500mg. De meestal was t niet meer dan een puntje.
Daarbij post ik hier niet om beoordeeld te worden maar voor informatie voor andere mensen die het goedje willen gebruiken.

westergas

Belezen gebruiker
Ik ben (gelukkig) al weer een tijdje door mijn stash heen. De euforie was echt niet te vergeleiken met andere dope alleen het is echt te bizar slecht voor je lichaam. Jammer, zal toch weer op zoek moeten naar wat anders. Baal dr wel van want ik dacht echt dat ik een prima alternatief voor MDMA had gevonden, dat kan ik ook al niet meer nemen vanwege de schade aan mijn hersenpan.

edblok2

Bewuste gebruiker
Mephedrone is gek genoeg bij incidenteel gebruik (bijv. 1 keer per 3 maand) minder schadelijk voor mijn lichaam (is persoonlijk denk ik) dan dat ik ervaar met MDMA. Bij MDMA heb ik echt een week lang erna depressies en angstgevoelens en geen eetlust meer. Bij meph heb ik de dag erna een kutdag, maar verder geen dinsdag dip of lange naweeen. Echter, wanneer je meph gaat misbruiken (1 keer maand of meer) is het denk ik het slechtste voor je lichaam om te doen van wat ik tot nu toe heb meegemaakt.

westergas

Belezen gebruiker
edblok2 zei:
Mephedrone is gek genoeg bij incidenteel gebruik (bijv. 1 keer per 3 maand) minder schadelijk voor mijn lichaam (is persoonlijk denk ik) dan dat ik ervaar met MDMA. Bij MDMA heb ik echt een week lang erna depressies en angstgevoelens en geen eetlust meer. Bij meph heb ik de dag erna een kutdag, maar verder geen dinsdag dip of lange naweeen. Echter, wanneer je meph gaat misbruiken (1 keer maand of meer) is het denk ik het slechtste voor je lichaam om te doen van wat ik tot nu toe heb meegemaakt.

Zal verschillen van persoon tot persoon. Zelf zuip ik altijd behoorlijk voordat ik aan de dope ga, als ik dan meph neem gaat mijn hart echt 200bpm en slaap ik niet zonder benzo's. Dat trekt mijn oude lichaam echt niet meer :wink:

Bovenaan