mijn kameraad had k dit ook, toen ik dan uiteinelijk wou rechstaan bleek ik nog steeds te spacen..
RobTrip zei:Dus even voor de duidelijkheid: Als ik dit bestel en het zou bij de douane ofzo worden gecontroleerd, is het gewoon helemaal legaal toch? Ik denk het wel, maar wel handig om zeker te weten.
Dit is dan zeker een optie, omdat keta moeilijk te scoren is
Sublimo zei:RobTrip zei:Dus even voor de duidelijkheid: Als ik dit bestel en het zou bij de douane ofzo worden gecontroleerd, is het gewoon helemaal legaal toch? Ik denk het wel, maar wel handig om zeker te weten.
Ja, het is helemaal legaal.
Dit is dan zeker een optie, omdat keta moeilijk te scoren is
Denk er wel aan dat methoxetamine veel heftiger is dan ketamine.![]()
RobTrip zei:Ok top, bedankt voor je antwoordHet is wel minder verslavend dan keta toch?
Sublimo zei:RobTrip zei:Ok top, bedankt voor je antwoordHet is wel minder verslavend dan keta toch?
Er is nog niet echt iets bekend over de eventuele verslaving, maar het lijkt me sterk dat je daar aan verslaafd raakt. :P
Vind jij ketamine dan verslavend ?
RobTrip zei:Dat heb ik dus nog nooit gehad haha![]()
Daarom leek mij dit wel een goed alternatief, omdat ik niet echt aan keta kan komen. Maar omdat er vaak wordt gezegd dat keta nogal verslavend is, lijkt het me wel goed om te weten hoe verslavend dit is
Einstein zei:Methoxetamine schijnt wel sterker de opioiderececeptoren te triggeren (volgens Beanhead en naar wat ik kan maken van de reports), wat het lichamelijk wat verslavender dan ketamine zou maken, maar dat lijkt me verwaarloosbaar gezien de klaarblijkelijke heftigheid van methoxetamine.
Jerree zei:ik weet nu niet duidelijk of ik er achter mag vragen
maar bestaat er een deftige research chemical shop die met paypal werkt?![]()
Azraël zei:Wat wordt er bedoeld met dissociatie? Las dat in een report van Sublimo.
Wordt je angstig van dat spul, doordat je bv begint te flippen omdat je alles ziet bewegen?[/
Azraël zei:Wat wordt er bedoeld met dissociatie? Las dat in een report van Sublimo.
Wordt je angstig van dat spul, doordat je bv begint te flippen omdat je alles ziet bewegen?
Azraël zei:Heb die lachgas al eens geprobeerd, ik voelde me heel licht in het hoofd een wazig gevoel, maar ik was heel de tijd aant vechten om toch maaralles nog te beseffen... 't werkte niet bij mij of ik nam te weinig..
Tsja, dat is een bekend verschijnsel :P Maar inderdaad, je moet je laten gaan, zeker met een heftig, langwerkend middel als MXE heeft het geen zin houvast te blijven zoeken.RobTrip zei:vooral in combinatie met paddo's of XTC.
RobTrip zei:Azraël zei:Heb die lachgas al eens geprobeerd, ik voelde me heel licht in het hoofd een wazig gevoel, maar ik was heel de tijd aant vechten om toch maaralles nog te beseffen... 't werkte niet bij mij of ik nam te weinig..
Dan zou ik Methoxetamine niet proberen. Je moet je juist laten gaan. Ik vond wel heel erg dat ik een kosmische ervaring had, vooral in combinatie met paddo's of XTC.
Op zich klopt dat, maar dat is wel de 'meest extreme' dissociatie die je kan hebben... Het ding is dat de "feedback" die je lichaam normaal aan je hersenen geeft over o.a. lichaamshouding steeds slechter doorkomt. Wat veel mensen bij ket wel eens opmerken aan subtielere disassociatie is dat ze ineens heel verbaasd zijn dat hun arm bv op tafel ligt, of moeten aan anderen vragen waar hun hand ook alweer isSublimo zei:Dissociatie. Verlaat de realiteit, verlaat de werkelijkheid, vergeet voor even dat je een lichaam hebt en treed binnen in de wereld van je geest.

Deep Blue zei:Hoe zit het eigenlijk juist met het visuele van methoxetamine?
Ik was van plan binnenkort weer eens een RC te bestellen, maar ik twijfel tussen methoxetamine en één van de 2C-..'s.
Ik vind hallucinaties altijd wel fijn, en het is ook de bedoeling om bruikbaar te zijn op festivals.
Welk lijkt jullie dan de beste keuze?
Tufnut zei:Deep Blue zei:Hoe zit het eigenlijk juist met het visuele van methoxetamine?
Ik was van plan binnenkort weer eens een RC te bestellen, maar ik twijfel tussen methoxetamine en één van de 2C-..'s.
Ik vind hallucinaties altijd wel fijn, en het is ook de bedoeling om bruikbaar te zijn op festivals.
Welk lijkt jullie dan de beste keuze?
Naar wat ik lees is m ethoxetamine niet echt iets voor op een festival.
geen idee, maar wel van 2 verschillende vendors.Tufnut zei:Dat is wel een afwijkende ervaring. Weet je zeker dat je goed spul had?