Methoxetamine

Einstein

Badass junkie
Het staat in de bestelling.
Als ik mijn laboratoriumexperimenten heb uitgevoerd zal ik de resultaten hier wel even rapporteren :grin:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Gisteren nog eens gedaan, ik had de hele dag lang aan kettingzuipen gedaan (17uur aan stuk)
+ luttele joint verorbert, toen ik om 5u na bed ging dacht ik nog ff te wausen me wat MXE, 2 puntjes gedaan in bed

na een halfuur was alles te wazig :confused: kon niet meer bewegen en ik leek constant of k op een bewegend waterbed zat :confused: daarbijkomend was het superhard space, dit is echt geen drug vor op een party, vervolges weet niemeer hoe laat het gebeurd is was ik zo te waus van alcohol dat ik helemaal in een hole zat mt kk rare gedachten uiteindlijk toen ging het licht helemaal ui en werd ik om 9u wakker en dacht ik geslape te hebben, maar dat bleek uiteindelijk heel die black hole van die dope, ik had een zwaar wtf-gevoel toen ik opstond ik weet niett meer wat er gebeurd is in 4u :rock: mijn kameraad had k dit ook, toen ik dan uiteinelijk wou rechstaan bleek ik nog steeds te spacen..

ahhah is wel best nog leuke drug imo :beer:

RobTrip

Belezen gebruiker
Dus even voor de duidelijkheid: Als ik dit bestel en het zou bij de douane ofzo worden gecontroleerd, is het gewoon helemaal legaal toch? Ik denk het wel, maar wel handig om zeker te weten. Dit is dan zeker een optie, omdat keta moeilijk te scoren is.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
RobTrip zei:
Dus even voor de duidelijkheid: Als ik dit bestel en het zou bij de douane ofzo worden gecontroleerd, is het gewoon helemaal legaal toch? Ik denk het wel, maar wel handig om zeker te weten.

Ja, het is helemaal legaal.

Dit is dan zeker een optie, omdat keta moeilijk te scoren is

Denk er wel aan dat methoxetamine veel heftiger is dan ketamine. :)

RobTrip

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
RobTrip zei:
Dus even voor de duidelijkheid: Als ik dit bestel en het zou bij de douane ofzo worden gecontroleerd, is het gewoon helemaal legaal toch? Ik denk het wel, maar wel handig om zeker te weten.

Ja, het is helemaal legaal.

Dit is dan zeker een optie, omdat keta moeilijk te scoren is

Denk er wel aan dat methoxetamine veel heftiger is dan ketamine. :)

Ok top, bedankt voor je antwoord :) Het is wel minder verslavend dan keta toch?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
RobTrip zei:

Er is nog niet echt iets bekend over de eventuele verslaving, maar het lijkt me sterk dat je daar aan verslaafd raakt. :P

Vind jij ketamine dan verslavend ?

RobTrip

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
RobTrip zei:

Er is nog niet echt iets bekend over de eventuele verslaving, maar het lijkt me sterk dat je daar aan verslaafd raakt. :P

Vind jij ketamine dan verslavend ?

Dat heb ik dus nog nooit gehad haha :beer:

Daarom leek mij dit wel een goed alternatief, omdat ik niet echt aan keta kan komen. Maar omdat er vaak wordt gezegd dat keta nogal verslavend is, lijkt het me wel goed om te weten hoe verslavend dit is

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
RobTrip zei:
Dat heb ik dus nog nooit gehad haha :beer:

Daarom leek mij dit wel een goed alternatief, omdat ik niet echt aan keta kan komen. Maar omdat er vaak wordt gezegd dat keta nogal verslavend is, lijkt het me wel goed om te weten hoe verslavend dit is

Persoonlijk vind ik ketamine totaal niet verslavend, maar dat is mijn mening. :)

En als ik jou was zou ik toch eerst eens ketamine doen voordat je aan de methoxetamine gaat. :wink:

Einstein

Badass junkie
Methoxetamine schijnt wel sterker de opioiderececeptoren te triggeren (volgens Beanhead en naar wat ik kan maken van de reports), wat het lichamelijk wat verslavender dan ketamine zou maken, maar dat lijkt me verwaarloosbaar gezien de klaarblijkelijke heftigheid van methoxetamine.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Einstein zei:
Methoxetamine schijnt wel sterker de opioiderececeptoren te triggeren (volgens Beanhead en naar wat ik kan maken van de reports), wat het lichamelijk wat verslavender dan ketamine zou maken, maar dat lijkt me verwaarloosbaar gezien de klaarblijkelijke heftigheid van methoxetamine.

Het werkt inderdaad goed hard op de opioidereceptoren, dat geeft een fijn gevoel, maar de psychische effecten zijn vele malen intenser, die overheersen.

Sjarel

Experimenterende gebruiker
In het weekend 50 mg gesnoven, na zo'n 20 minuten kwam het op en voelde me zeer verdwaasd en erg zwaar. Na even 120 mg 4 FMP gedropt, wat zorgde voor een zeer aangenaam dromerig effect en zorgde tog voor een erg fijn randje aan de methoxetamine. Zeker aanraadbaar!

Jerree

Newbie
ik weet nu niet duidelijk of ik er achter mag vragen
maar bestaat er een deftige research chemical shop die met paypal werkt? :)

Azraël

Belezen gebruiker
Wat wordt er bedoeld met dissociatie? Las dat in een report van Sublimo.

Wordt je angstig van dat spul, doordat je bv begint te flippen omdat je alles ziet bewegen?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Azraël zei:

Dissociatie.

Verlaat de realiteit, verlaat de werkelijkheid, vergeet voor even dat je een lichaam hebt en treed binnen in de wereld van je geest.

Wordt je angstig van dat spul, doordat je bv begint te flippen omdat je alles ziet bewegen?[/

Dat kan, hangt van jou af.

RobTrip

Belezen gebruiker
Azraël zei:

Wordt je angstig van dat spul, doordat je bv begint te flippen omdat je alles ziet bewegen?

Sublimo verwoord het volgens mij perfect. Ik heb als dissocatieve drug alleen lachgas gehad, maar daar merkte ik het ook al heel erg. Je zit in een soort andere wereld, heel vreemd is het. Ik voelde me een beetje alsof ik van Mars kwam :tearsofjoy:
Ik zou het misschien wel aanraden voordat je bijvoorbeeld dit of ketamine gaat doen.

Azraël

Belezen gebruiker
Heb die lachgas al eens geprobeerd, ik voelde me heel licht in het hoofd een wazig gevoel, maar ik was heel de tijd aant vechten om toch maaralles nog te beseffen... 't werkte niet bij mij of ik nam te weinig..

Einstein

Badass junkie
Dat heb ik ook, het heftigste wat ik op lachgas heb meegemaakt is een hond die een heel lange toffe zoemtoon produceerde. Wel leuk, geen overdonderende kosmische ervaring :sunglasses:
Het idee van dissociatieven is inderdaad dat de normale wereld een stuk minder duidelijk/aanwezig wordt, wat behoorlijk wazig kan zijn.

Als die paupers nu even mijn bestelling opsturen :angry:

RobTrip

Belezen gebruiker
Azraël zei:
Heb die lachgas al eens geprobeerd, ik voelde me heel licht in het hoofd een wazig gevoel, maar ik was heel de tijd aant vechten om toch maaralles nog te beseffen... 't werkte niet bij mij of ik nam te weinig..

Dan zou ik Methoxetamine niet proberen. Je moet je juist laten gaan. Ik vond wel heel erg dat ik een kosmische ervaring had, vooral in combinatie met paddo's of XTC.

Einstein

Badass junkie
RobTrip zei:
vooral in combinatie met paddo's of XTC.
Tsja, dat is een bekend verschijnsel :P Maar inderdaad, je moet je laten gaan, zeker met een heftig, langwerkend middel als MXE heeft het geen zin houvast te blijven zoeken.
Me ertegen verzetten is voor mij trouwens wel het laatste dat ik zou doen.

Jerree

Newbie
RobTrip zei:
Azraël zei:

Dan zou ik Methoxetamine niet proberen. Je moet je juist laten gaan. Ik vond wel heel erg dat ik een kosmische ervaring had, vooral in combinatie met paddo's of XTC.

Inderdaad werk nooit een drugs tegen, het zal vaak slecht uitdraaien

Telpeva

Belezen gebruiker
Blij te lezen dat mensen hier mooie dingen hebben beleefd op methoxetamine; ik heb 't een paar keer mogen proberen, maar eigenlijk nooit even mooi/leuk/elegant/intiem als Ket kan zijn, altijd wat killer, minder visuals, en voor mn vriendin gedwongener...

Sublimo zei:
Dissociatie. Verlaat de realiteit, verlaat de werkelijkheid, vergeet voor even dat je een lichaam hebt en treed binnen in de wereld van je geest.
Op zich klopt dat, maar dat is wel de 'meest extreme' dissociatie die je kan hebben... Het ding is dat de "feedback" die je lichaam normaal aan je hersenen geeft over o.a. lichaamshouding steeds slechter doorkomt. Wat veel mensen bij ket wel eens opmerken aan subtielere disassociatie is dat ze ineens heel verbaasd zijn dat hun arm bv op tafel ligt, of moeten aan anderen vragen waar hun hand ook alweer is :). Ik heb zelf een keertje met zn 3en in bed aan de Keta gelegen, en toen was het heel erg verwarrend om uit te vogelen welke voeten nou van jezelf en van anderen waren :grin:...
En als ik me niet vergis behoort een Out of Body Experience ook bij deze effecten.

Btw, nog ff een vraagje: iemand die Metoxetamine kan vergelijken met 4-meo-pcp toevallig?

Majestic

Newbie
Volgens mij is dit wel de meet volledige bron aan info die er op dit moment hierover bestaat:

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... 691&page=1

Verder echt topspul! Voor thuis of op een feestje, met hoge of lage dosis echt super.
Lage dosis - 15mg
Heftige dosis - 30+ mg
Hoge dosis - 60+ mg

Kwa effect en ook kwa potentie:
pluggen>onder de tong>snuiven

Heb het gecombineerd met respectievelijk MDMA en AMT en in beide gevallen ECHT een aanrader. Ik ga nooit meer aan de M zonder :wink:

Telpeva

Belezen gebruiker
thnx voor de link, kan ik wel een tijdje mee vooruit!
Zal toch eerst 4-meo-pcp gaan verkennen, maar als ik 't daarna nog tegenkom zal ik 't allicht toch nog ns proberen :), na jouw (en vele anderen) hun bemoedigende woorden

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Kan iemand mij vertellen hoe lang deze stof werkt? Door rond te lezen kom ik op ongeveer 2 uur, maar niemand geeft het echt duidelijk aan.

Telpeva

Belezen gebruiker
2 uur? Nee, wel wat langer...
1 uur totdat t echt goed is opgekomen en dan nog 3 tot 6 uur later zit je er nog wel in (zeker als je veel hebt hebt genomen duurt t erglang voor alle effecten weg zijn).

Azraël

Belezen gebruiker
2nite is the the nite... ga dan eens MXE proberen, zo'n 25 a 30mg..

Heb nog nooit een tripmiddel geprobeerd, wel benieuwd :)

Telpeva

Belezen gebruiker
Graag gedaan en have fun!
Best een typische keuze trouwens voor een allereerste tripmiddel, meestal adviseer ik mensen shrooms, of 2c-b, of een hoogst enkele keer Keta, maar MXE is nogal wat :grin:! We horen later wel hoe 't is geweest right?

Azraël

Belezen gebruiker
Hoi,

ja.. hoe moet je die drugs eigenlijk nemen en wat moet je verwachten?

Vorige vrijdag geprobeerd: 25mg + bumps van 10mg (keer of 3)

- het report:
* je voelt iets, je bent verward; voor iets heel simpels moet je heel hard nadenken, heel vreemd.. Maar toch weet je perfect wat er gebeurt, je bent niet op een andere wereld, je ziet ook geen andere zaken...
* Je voelt je wel lichter, en precies een beetje dronken, draaierig
* Een soort van warm gevoel vanbinnen, goed gevoel, maar niet zo goed als bvb mdma
* ik probeerde m'n ogen toe te doen en dan te zweven over rivieren zoals ik al gelezen had, maar het was enkel zwart..
* praten ging nog, maar soms moest je hard nadenken om te zeggen wat je bedoelt
* TV enerveerde me, muziek is nice
* autorijden; redelijk onmogelijk, moeilijk om te omschrijven, maar je bent toch redelijk vd kaart

Ja.. vond het precies niet dat eigenlijk, hoe moet je dat spul nemen en wat moet je doen eigenlijk?

Tufnut

Badass junkie
Dus jij gebruikte eerst en gaat daarna vragen hoe je het eigenlijk moet gebruiken :confused: Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen.

Zelf geen ervaring met dit stofje, maar via tripreports hier en/of op Erowid zou het een en ander wel te vinden moeten zijn. Laag beginnen zoals je volgens mij hebt gedaan is in ieder geval goed. Als je nu kijkt naar de dosis die anderen gebruikt hebben en dat vergelijkt met wat jij hebt gedaan kun je een volgende dosis bepalen om het nog een te proberen. Misschien is het dan wel een goede ervaring. Hoe dan ook is het aan jou om te bepalen of je rustig aan wilt expirimenteren of niet. neem iig wel voldoende tijd tussen twee expirimenten in. En ga ook niet te snelk omhoog met je dosis. Het schijnt namelijk toch best een heftig stofje te kunnen zijn.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Hoe zit het eigenlijk juist met het visuele van methoxetamine?

Ik was van plan binnenkort weer eens een RC te bestellen, maar ik twijfel tussen methoxetamine en één van de 2C-..'s.

Ik vind hallucinaties altijd wel fijn, en het is ook de bedoeling om bruikbaar te zijn op festivals.
Welk lijkt jullie dan de beste keuze?

19hyperdrive80

Experimenterende gebruiker
Zo we dan de eerste

TRYPTHAMINE+PHENETALEINE kern.

MET EEN METHYLGROEPJE ER BIJ

Dus dubbele binding = 5kr de potentie.

Verschil tussen amfetamine en {meth}amfetamine is

een ipv 1 bindinging heeft meth 2bindingen,aan het molucuul

maar werking = 00k keer 5/6

Dus Denk dat ik dit stofje wel vaker tegen zal komen.

Hoe het op straat zal gaan heten ???????????!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :smoke:

Tufnut

Badass junkie
Deep Blue zei:

Ik was van plan binnenkort weer eens een RC te bestellen, maar ik twijfel tussen methoxetamine en één van de 2C-..'s.

Ik vind hallucinaties altijd wel fijn, en het is ook de bedoeling om bruikbaar te zijn op festivals.

Naar wat ik lees is m ethoxetamine niet echt iets voor op een festival.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
Deep Blue zei:

Naar wat ik lees is m ethoxetamine niet echt iets voor op een festival.

+1
Zou als ik kiezen moest voor een 2C gaan persoonlijk voor een feest. En liefst ook een die ik al ken dan :)

bendrugs

Newbie
bij de 2e keer ontzettend slecht op gegaan.

1e ervaring;

1e keer snuiven; lijn 25 mg, weinig reactie,
uur later 2e lijn 25 mg, nog steeds weinig, beetje licht in het hoofd.
uur later 3e lijn 50 mg, beetje dromerig, warm gevoel, slaperig, erg bewust van mijn ademhaling, misselijk en duurde wel 10/15 uur voor het was uit gewerkt.

over algemeen;niks aan, zonde geld.

2e ervaring;

ik dacht, laat ik de dosissen verdubbelen;

1e lijn 50mg, weinig reactie,
uur later 2e lijn 50 mg, nog steeds weinig, beetje licht in het hoofd.
uur later 3e lijn 80 mg,
na een uur ging het helemaal fout,voelde mij super,super slecht, kotsneigingen, maar niet kunnen kotsen, half uur boven de plee gehangen, op gegeven moment voelde ik mij zo slecht dat ik een klein moment 112 wou bellen !
mijn god, wat was ik er slecht aan toe !! ook ongelooflijk koud op het laatst.
heb uiteindelijk wel een beetje kunnen slapen, rare dromen.
heb uiteindelijk bijna 24 uur geduurd voor dat die zooi uit mijn lichaam was, misselijkheid weg was.

over algemeen; wat een shit zooi, kan werkelijk niets leuks ontdekken aan dit spul, of het spul moet niet goed geweest zijn, heb 2 samples gehad, uit hongarije en engeland.

voor mij nooit meer, door de plee er mee!!

Bovenaan