Methoxetamine

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Aldous zei:
heb het nu een keer gedaan maar moet zeggen dat ik de voorkeur geef aan ketamine

Wat vind je ten opzichte van Ketamine fijner dan Methoxetamine in werking als ik nieuwsgierig vragen mag?
Heb zelf alleen ervaring met Ketamine een hele tijd terug.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Erg mooi spul dit, nog steeds. Heb het nu een paar keer gedaan, en wat me ontzettend is opgevallen is dat het overdag veel leuker is dan 's nachts. De laatste keer deed ik het op een technofeestje. De precieze dosis zou ik niet weten, ik had een bullet meegenomen en daar in de loop van de nacht 3 (zou ook 4 kunnen zijn) nakjes uit genomen. 's Nachts was het leuk, maar ik was wel de hele tijd mijn vrienden kwijt en kon onmogelijk goed onderscheiden wie er voorbij kwamen. Gelukkig kwamen er nog een grote groep maten van mij ineens aanzetten, wat het allemaal wat makkelijker maakte. Wel vermakelijk, en wat me vooral opviel was dat ik heel gemakkelijk danste, het leek wel vanzelf te gaan.

Op een gegeven moment kwam de zon op en werd het nog mooier: alles leek net iets zonniger dan het eigenlijk was, en ik zag alles haarscherp, alsof ik niet op 1 punt focuste maar op mijn hele gezichtsveld. Dansen ging nog steeds vanzelf :grin:

Verder merk ik altijd dat dingen veel moeite lijken te kosten maar uiteindelijk perfect lukken. Met iemand een normaal gesprek voeren lijkt niet te doen, maar naarmate het gesprek vordert blijkt het best mee te vallen, en mensen merken vaak niet eens dat je hem spacet (nagevraagd), terwijl je er voor je gevoel als een debiel bijloopt. Ook lopen kan heel raar voelen, maar de bewegingen die je uiteindelijk maakt zien er helemaal niet raar uit. Ik liep bijvoorbeeld een keer door een redelijk drukke straat die voor mijn gevoel heel schuin afliep (zijwaarts), terwijl alle gebouwen enorm leken te zijn. Ik heb toen aan meerdere vrienden gevraagd hoe dit eruit zag, maar ze zagen niet veel raars aan mij.

Zeitgeist

Experimenterende gebruiker
Vind het geweldig!! Ik heb er meer controle over dan Ketamine, maar als ik op mijn ervaring afga, is het per persoon heel erg verschillend! Het duurt ook veel langer dan ketamine en dat vinden sommige mensen niet zo fijn... Maar dit is toch een Ketamine verwante, moet we dit dan niet verplaatsen?!

psych-out

Bewuste gebruiker
Heerlijke shit, beter dan ketamine vindt ik persoonlijk maar soms moeilijk te doseren.
zeker een aanrader!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
psych-out zei:
Heerlijke shit, beter dan ketamine vindt ik persoonlijk maar soms moeilijk te doseren.
zeker een aanrader!
Ga het ook binnenkort maar eens proberen, met zoveel positieve reacties :)

erikdw

Newbie
Sjarel zei:
In het weekend 50 mg gesnoven, na zo'n 20 minuten kwam het op en voelde me zeer verdwaasd en erg zwaar. Na even 120 mg 4 FMP gedropt, wat zorgde voor een zeer aangenaam dromerig effect en zorgde tog voor een erg fijn randje aan de methoxetamine. Zeker aanraadbaar!

50 mg = 0,05g of 0,5g?
ben niet zo sterk in die maten en zo :) my bad

gisteren voor de eerste keer dit stofje geprobeerd, wou voorzichtig starten en heb het dus bij (een naar mijn mening bescheiden) 0,20g (= 20mg?) gehouden, maar was daar echt wel behoorlijk fucked up van :)

nu ja, gelukkig nog ruime ervaring van vroeger om op terug te vallen, dus gewoon rustig afgewacht tot we weer een klein beetje helder waren...

Deep Blue

Bewuste gebruiker
erikdw zei:
gisteren voor de eerste keer dit stofje geprobeerd, wou voorzichtig starten en heb het dus bij (een naar mijn mening bescheiden) 0,20g (= 20mg?) gehouden, maar was daar echt wel behoorlijk fucked up van :)

0.20g is 200mg, en dus niet zo'n bescheiden dosis :wave:

MXE...

Pfff wat een ervaring,..... opiaat effect, dissociatie, visuals, geen kater, combineren met alcohol :beer: , spiritueel, verslavend, makkelijk te krijgen, verdovend, legoblokjes, manisch(!!!), zwevend, geen effect, anti-depressie, duur, telkens anders, geweldige synergie met MDMA/LSD, gapen, the doors live zijn niet te doen, tranende ogen, weg kwijt, GEEN ANGST NOOIT, geweldig dromen, slaperig, zwart/wit kijken, verstopte neus, Asociaal, sociaal in lage dosis, gamingdrug, tolerantie, 3D, overdreven reukgevoel...

Methoxetamine... de ultieme "ik verdwijn in mijn kamer drug"

En ik heb zelfs nog nooit Ketamine geprobeerd...
mijn eerste post hier en mxe de eerste drug die me bij de ballen heeft!

alicedee

Newbie
Sjarel zei:
In het weekend 50 mg gesnoven, na zo'n 20 minuten kwam het op en voelde me zeer verdwaasd en erg zwaar. Na even 120 mg 4 FMP gedropt, wat zorgde voor een zeer aangenaam dromerig effect en zorgde tog voor een erg fijn randje aan de methoxetamine. Zeker aanraadbaar!

dit moet je volgens mij dus niet doen!

alicedee

Newbie
Methoxetamine is a dopamine reuptake inhibitor, a nicotinic acetylcholine receptor antagonist, an uncompetitive NMDA channel blocker, a dopamine D2 receptor agonist, and a mu-opioid agonist, according to the current SAR as well as subjective reports consistent with this effect profile.

Methoxetamine has in the past demonstrated the ability to cause serious problems in conjunction with serotonin releasers; the combination of methoxetamine and MDAI (which is a serotonin releaser with no other effects to speak of) lead to the death of one unfortunate Swede who had taken only a moderate dose of both compounds. Simply put: the combination of methoxetamine and a serotonin releaser appears to be extremely dangerous!

It is therefore highly inadvisable to combine methoxetamine with any serotonin releaser or suspected serotonin releaser, or with DXM (a very potent serotonin reuptake inhibitor, though not a releaser) -- this includes MDMA, 6-APB, AMT, MDAI to name a few.

The increasing number of these reports suggest that this interaction is indeed quite real; it is possible however unlikely that methoxetamine acts in some way to inhibit the breakdown of serotonin, via monoamine oxidase inhibition or otherwise. Methoxetamine and the other methoxylated arylcyclohexylamines (4-MeO-PCP, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE) bear some structural similarity to the infamous PMA and the less-well-known MAOI para-methoxy-phenethylamine (PMPEA). The appearance of unexpected effects is always a possibility when testing a new compound especially testing in vivo with no pre-existing in vitro binding data. To combine these with other compound increases the risk of ingestion substantially.

be safe.

bunzero

Newbie
als je dit wil vergelijken met ketamine vind ik keta persoonlijk veel beter, ik heb dit nu een paar x gedaan en deze ochtend voor school ook nog, het duurt ongv 10min voor je het voelt en dat begin gevoel is zoals keta maar dan, pff je word zo dom. niet normaal. je kan amper wandelen je hebt moeite met je evenwicht te houden, je zicht gaat in schokken, wat ik persoonlijk niet echt tof vind, en zeker niet opweg naar school of tijdens de les als je moet opletten en praten, maar ja natuurlijk is dit ook niet de beste plek om het te doen. en je hebt ook echt weinig nodig, ik had een zakje van 250mg en had een klein beetje eruit gepakt en was zo scheef als wat tot 12u smiddags zeker

als je dit doet, lekker chill op je bed met rustige muziek of naar een film kijken ofzo net zoals met keta, maar niet te drukke dingen gaan doen want dan maak je het jezelf zeer moeilijk, but still, I prefer ketamine.

mmhja

Dit spulletje is fucking heftig heb het 2 x geprobeerd en gesnoven maar ben dan helemaal van de kaart. Makkelijke dingen worden moeilijk. Nadenken gaat wel maar de uitvoering poeh he .
Pas op met dit spul je hebt snel een overdosis te pakken .

Paperplane.

Wijs gebruiker
20 minuten geleden een lijntje 30-40mg op. Begin me nu wel lekker vaag te voelen. Alles lijkt een beetje surrealistisch. Infected mushroom klinkt heel vet, alles heeft een beetje een waas, merk wel dat het op je dopamine en mu-opoide receptoren werkt. Voel me vaag, maar toch helder en euforisch. Tot nu toe bevalt het!

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
20 minuten geleden een lijntje 30-40mg op. Begin me nu wel lekker vaag te voelen. Alles lijkt een beetje surrealistisch. Infected mushroom klinkt heel vet, alles heeft een beetje een waas, merk wel dat het op je dopamine en mu-opoide receptoren werkt. Voel me vaag, maar toch helder en euforisch. Tot nu toe bevalt het!
Vertel eens verder, hoe is/was het?

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Paperplane. zei:
Vertel eens verder, hoe is/was het?
Dit was gisteren haha.

Leuke ervaring hoor, had het de eerste keer nuchter gedaan, nu al wat hasj op, misschien zodadelijk een hogere dosis(60-70mg)

Was wel leuk, heb onder de douche toch nog wel licht staan trippen, leek net of ik steeds groter werd en de muur steeds dichterbij kwam enzo. Hoop dat ik met deze dosering van zometeen wat meer dissoactieve eecten krijg, waar ik het natuurlijk voor neem. Vrij potent goedje ook. :rock:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Wow.
Ik heb gisternacht twee grotere lijntjes gelegd(75mg p/s) en deze rond 12 uur opgesnoven. Wat een disassciatie zeg. Report on the way. Zoo intens.

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Kijk uit naar je report :)
viewtopic.php?f=21&t=34730

Ook ben ik er achter gekomen dat de stof oraal/sublinquaal beter werkt dan nasaal. 50mg in mijn drinken deed het veel beter dan een snuifje van 50mg. Zo staat het ook op erowid.

Code:
Methoxetamine Dosages 
Sublingual / Buccal 

Threshold 3 - 10 mg 
Light 8 - 25 mg 
Common 15 - 50 mg 
Strong 40+ mg 

Methoxetamine Dosages 
Insufflated 

Threshold 5 - 20 mg 
Light 20 - 50 mg 
Common 40 - 80 mg 
Strong 100+ mg

Ook ik ben van plan deze stof te gaan aus probieren, heb ook diverse sites gevonden die het in kilo's tegelijk kunnen aanbieden MAAR...

Ben nieuw op dit forum en weet niet helemaal precies hoe het allemaal werkt maar de vraag omtrend wat 3g online zegmaar globaal mag kosten kan ik volgens mij wel stellen.?

Hoor en lees er wel interessante dingen over...

Hoor het graag van 1 van jullie nauten!

Ik was ietwat duurder uit maar denk daardooor wel dat de kwaliteit oke is. Weet ik nat niet zeker maar laat t eerst testeng.

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Erg leuk goedje! Werkt langer dan ketamine en (veel) goedkoper.
Ik neem meestal een dosis van 25-30mg en als dat dan goed begint te werken nog eens.
Gaat altijd erg goed!
Ook erg aangenaam als je er een jointje bij rookt, dat geeft echt een versterkend effect.

Persoonlijk vind ik het vrij goed te vergelijken met ketamine, maar bij ketamine heb ik meer dat m'n zicht golft, of rolt (weet niet hoe ik het anders moet beschrijven)
De mxe vind ik persoonlijk vooral vager zicht geven, zeker in wat hogere dosissen.

GrayMatter

Interessant stofje, het werkt niet helemaal evengoed mee aan een goeie coördinatie, maar het maakt je bij lange na niet zo simpel als dat K doet. Ik vind dit wel een leuk spulleke, zeker om door de krochten van de geest te zweven,

ik heb dit stofje ook thuis liggen,
Vroeg me af is het te combineren met hasj/wiet ?
Ga zaterdag naar een klein techno feestje.
Drink dus een paar biertjes, rook 1 of 2 jointjes, kan daar methoxetamine nog bij ?

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Toxic_Hotel zei:
ik heb dit stofje ook thuis liggen,
Vroeg me af is het te combineren met hasj/wiet ?
Ga zaterdag naar een klein techno feestje.
Drink dus een paar biertjes, rook 1 of 2 jointjes, kan daar methoxetamine nog bij ?
Ik zal MXE eerder thuis doen. Het is zeker geen partydrug. Daarnaast kan je wel combineren, het is alleen geen aanrader. Maar dat zeggen we allemaal :wink:

boenkeng

Bewuste gebruiker
Het zal vast wel eens langsgekomen zijn, maar is dit een drug die je ''ff'' op een avond kan doen?
Hiermee bedoel ik dat je wel ervan kan slapen en de dag erna gewoon weer kan functioneren zoals GHB.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
boenkeng zei:
Het zal vast wel eens langsgekomen zijn, maar is dit een drug die je ''ff'' op een avond kan doen?
Hiermee bedoel ik dat je wel ervan kan slapen en de dag erna gewoon weer kan functioneren zoals GHB.

Nee,persoonlijk denk ik niet echt. Ik had het in de avond genomen (rond 11 uur) en de volgende ochtend voelde ik het nog steeds, en pas rond 2 uur in de middag was ik weer een beetje de oude.
De hele dag lopen M-walken... :wink:

AFK47

Newbie
Een aantal vragen.

Deze drugs lijkt mij zeer interessant, zeker omdat het (schijnbaar) zoveel op ketamine lijkt.

Is deze drugs leuk om te gebruiken op een zeer rustige plek buiten waar het best mooi is (boten varen langs, komt bijna nooit iemand langs, is in de natuur) met wat vrienden? Of is het beter om alleen te doen? Of kan je het beter alleen doen, thuis?

Hoe meten jullie van deze kleine hoeveelheden, en als het met een weegschaal is, waar kan je zo'n weegschaal op de kop tikken en hoe duur is het?

Wat is een goede beginhoeveelheid?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
mrflame zei:
boenkeng zei:

Nee,persoonlijk denk ik niet echt. Ik had het in de avond genomen (rond 11 uur) en de volgende ochtend voelde ik het nog steeds, en pas rond 2 uur in de middag was ik weer een beetje de oude.
De hele dag lopen M-walken... :wink:
Hier heb ik geen last van, maar zorg dat ik niet ga slapen binnen een paar uur na de laatste.
Anders voel ik het precies nog even als ik opsta.

Verder combineren met wiet/hasj doe ik wel.
Bier zou ik er niet bij doen op een feest, want ik kan precies niet meer tegen alcohol met mxe.

Heb het wel eens gecombineerd met GHB en dat was wel nog leuk, doseringen waren niet hoog maar een partycombinatie vind ik dat toch niet :)

boenkeng

Bewuste gebruiker
Mijn bestelling wordt vandaag verzonden dus wie weet heb ik het vandaag of morgen al in huis. Gelijk ff een lijntje proberen, wel zonder andere middeltjes erbij puur om uit te proberen :)

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind het heerlijk spul! Een tijd terug geprobeerd, ong 40 mg gesnoven. Heb geen ervaring met ketamine oid dus wist niet goed wat ik moest verwachten. Had al aardig wat alcohol op dus dat leek in het begin aardig op elkaar in te werken, vervolgens werd ik wat opgewekter en kreeg ik het afwisselend warm en koud. Na een tijdje kwam het dissociatie effect, die was wel even heftig, snapte er soms niks van. :) Ik schijn alle spullen aan de kant te hebben gegooid omdat er anders geen ruimte voor de bank zou zijn, en alles moest van onze (grote) hoekligbank af omdat ik er anders niet op zou passen. :grin: Verder voelde ik me licht en had ik hele lekkere tintels. Ik vond vooral de after-glow erg lekker, begon alles weer te snappen en heb nog een paar uur een heerlijk warm, tintelend en opgewekt gevoel gehad, heel vredig allemaal.

@AFK47: Ik zou het in een rustige omgeving gebruiken waar je lekker kunt zitten of liggen, lopen ging bij mij iig best moeilijk (problemen met evenwicht). Verder voorzichtig beginnen, 30-40 mg bijv. Zou dan zeker een uur wachten en als je dan nog niet hard genoeg gaat voorzichtig bijpakken.

jwz!

Newbie
Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht:

"Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)."

Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn?

Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?

dislexsik

Newbie
jwz! zei:
Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht:

"Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)."

Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn?

Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?

Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen.
Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten.
In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt.

jwz!

Newbie
dislexsik zei:
jwz! zei:

Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen.
Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten.
In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt.

Heb je deze methode al gebruikt bij MXE? Zo ja, dit werkt dus niet goed? Heeft de MXE (of andere substantie) toch goed zijn werk gedaan, of had je het gevoel dat dit beter kon?

Overigens als ik zo verder lees hier en op andere fora gebruiken de meesten het nasaal, werkt bij mij meestal niet helemaal goed (met andere substanties die ik nasaal neem, zoals keta bijv., blijft in mijn neus hangen op de een of andere manier).

Bovenaan