Methylone - Waar o waar

TeQ

Bewuste gebruiker
Vorig jaar toen het nog legaal was heb ik eens een keertje Methylone gebruikt. En dit beviel me heel erg goed. :)

Alleen nu het illegaal is geworden is er (bijna) niet meer aan te komen.
Tijdje lang heb ik nog wat rond gekeken of er mensen waren die er aan konden komen, maar ben ze niet tegen gekomen.
Volgens mij is er nog best vraag naar, en het zal me dus niet verbazen als het om die reden nog illegaal geproduceerd wordt naast de gebruikelijke zooi.
Daarom vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het nog wel eens in het circuit tegen kwamen. Niet omdat ik het via dit forum zoek ofzo. Ik weet dat dat tegen de regels van het forum is, en ik ben zelf ook niet van plan spul te regelen via internet, omdat ik daar simpelweg geen zin in heb.

Maar wel wil ik weten of het dus nut heeft om hier eens naar opzoek te gaan en in welke kringen dit te vinden is.
Een uitgebreid antwoord wordt zeer op prijs gesteld :wink:

Mindless1985

Badass junkie
Ik ben het toevallig dit weekend tegengekomen. Ik poker standaard op zaterdag avond, en afgelopen weekend was geen uitzondering. Daar komen soms nieuwe mensen mee spelen voor een keertje of wat vaker, en er wordt redelijk wat drugs gebruikt, en ook soms wat nieuws mee genomen. Paddochocolade, of methylone. Een vriend van me heeft wat uitgeprobeerd en die voelde hem goed zitten volgens mij.. ik had er niet echt behoefte aan, was al veel te lang wakker en behoorlijk spun :P het was een wat oudere kerel die het mee had genomen, die komt wel vaker met allerlei exotische drugs.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
methylone is heel gemakkelijk te verkrijgen,
het wordt namelijk verkocht als RC, er zijn verschillende leveranciers die het verkopen, en in grote hoeveelheden...
Ik koop het altijd bij deze RC leveranciers, dan weet je zeker dat het zuiver is en dat je niet te weining krijgt
maar ik woon wel in belgië, waar het nog legaal is, de leverancier waar ik bij koop bv levert geen methylone aan nederland...

Qocaïne

Badass junkie
methylone (L) is er nog goede te krijgen dan?

het is tegenwoordig allemaal verdunt met water e.d.
zonde!!

TeQ

Bewuste gebruiker
Yo thnxz mensen voor de tips die al binnen zijn :)

@Darkscope

Beter/ Slechter kan ik niet zeggen, hangt van je smaak af :wink: Ik kan me nog herinneren dat ik het ongeveer hetzelfde vond alleen wat milder en meer geschikt voor het uitgaan, omdat je wat meer bij de les bent. Maar het is wel lekker tripperig en praterig en voelt fijn aan. En qua gevoel lijkt het wel op mdma, maar gewoon minder strak zeg maar. Wat luchtiger.

lj_bob

Bewuste gebruiker
Trekt het je serotoninepeil omlaag of werkt het anders.. Ik woon namelijk vlakbij Belgie :grin:

shiva

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
lijkt dit erg op mdma? of is het beter/slechter?

ik vind het een mengeling tussen mdma en speed
gevoel van mdma maar minder zwaar stuiken
speed ja je bent er wakker van extreem wakker van
laatste keer dak ik het gedaan heb 3joint achter een moeten smoren om te kunnen slapen en had ton nog minder of 1/2 gram binne
nu vrijdag trg explosion jipla

J0rrit

Badass junkie
TeQ zei:

@Darkscope

Beter/ Slechter kan ik niet zeggen, hangt van je smaak af :wink: Ik kan me nog herinneren dat ik het ongeveer hetzelfde vond alleen wat milder en meer geschikt voor het uitgaan, omdat je wat meer bij de les bent. Maar het is wel lekker tripperig en praterig en voelt fijn aan. En qua gevoel lijkt het wel op mdma, maar gewoon minder strak zeg maar. Wat luchtiger.

Uhm, is het gevoel wat minder overheersend dan mdma? als je meer neemt kan het toch ook wat heftiger zijn ipv milder? of is het gevoel zoals bij coke bijvoorbeeld wat minder op je oppervlakte van je lichaam en meer terughouden en binnenin? zo vergelijk ik mdma en coke altijd, maar is moeilijk uit te leggen. Wordt je er minder van de kaart van dan mdma? en space je net zo lekker?voelt het verder precies hetzelfde? love-gevoel en super gelukkig?

sorry voor de velen vragen maar ben nieuwsgierig.

heb een iets beter uitleg bedacht, is het gevoel net als mdma meer zo op de voorgrond, of zoals coke of speed meer zo op de achtergrond ( zo voel ik het dan ongeacht de dosis, het gevoel kan heftig worden opzich, maar blijf ik dan wel zo op de achtergrond voelen zeg maar )

TeQ

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
TeQ zei:

@Darkscope

Uhm, is het gevoel wat minder overheersend dan mdma? als je meer neemt kan het toch ook wat heftiger zijn ipv milder? of is het gevoel zoals bij coke bijvoorbeeld wat minder op je oppervlakte van je lichaam en meer terughouden en binnenin? zo vergelijk ik mdma en coke altijd, maar is moeilijk uit te leggen. Wordt je er minder van de kaart van dan mdma? en space je net zo lekker?voelt het verder precies hetzelfde? love-gevoel en super gelukkig?

heb een iets beter uitleg bedacht, is het gevoel net als mdma meer zo op de voorgrond, of zoals coke of speed meer zo op de achtergrond ( zo voel ik het dan ongeacht de dosis, het gevoel kan heftig worden opzich, maar blijf ik dan wel zo op de achtergrond voelen zeg maar )

Zelf zou ik zeggen dat methylone in verhouding tot mdma staat zoals coke in verhouding staat tot speed.
De omschrijving komt op hetzelfde neer, maar het voelt subtieler aan. Minder bodyload noemen ze dat geloof ik :wink:
Heb methylone slechts 1 keer gedaan dus ken niet alle ins en outs er van zoals bij mdma. Maar ik weet wel dat je er goed op tript alleen ben je veel meer bij de les. Maar dat kan ook met de dosering te maken hebben misschien.

J0rrit

Badass junkie
TeQ zei:
DarkScope zei:
TeQ zei:

@Darkscope

Zelf zou ik zeggen dat methylone in verhouding tot mdma staat zoals coke in verhouding staat tot speed.
De omschrijving komt op hetzelfde neer, maar het voelt subtieler aan. Minder bodyload noemen ze dat geloof ik :wink:
Heb methylone slechts 1 keer gedaan dus ken niet alle ins en outs er van zoals bij mdma. Maar ik weet wel dat je er goed op tript alleen ben je veel meer bij de les. Maar dat kan ook met de dosering te maken hebben misschien.

minder bodyload ja,dat bedoel ik met dat het gevoel zich iets meer op de achtergrond bevind. Bij mdma is het juist op de voorgrond.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Klinkt eigenlijk wel een beetje als zoo 7 wat ik laatst bij de smart heb gehaald. Normaal doet niks me wat uit de smart behalve paddo's natuurlijk. Ik was echt stomverbaasd was echt lang SPEEDY en TRIPPY tegelijk. Twee capsules duurde wel 8 uur ofzo :openmouth: . Tevens de volgende dag nog mellow/strak toen ik wakker werd maar niet dat zware xtc gevoel (en zeker niet zo hard trippen).

http://www.apollyon.nl/zoo%207%20smart.html (weet niet of die site te vertrouwen is maar was wat info :P, loop beter effe langs de plaatselijke smart :wink: )

Wel duur maar zeker een keer proberen waard mix tussen milde paddo/speed/xtc trip.

have fun :stoned:

Delirium

Badass junkie
Aah, methylone... :hearteyes: de goede oude tijd!
Met Explosion begon mijn harddrugs gebruik :)

Ik zelf vind het zowel MDMA- als pep-achtig aanvoelen. Ik kon ook nooit slapen na gebruik. Het is niet zo spacey als MDMA, wel puur het love gevoel en alles is lekker :hearteyes: Ik krijg weer zin in een buisje! :hearteyes:

neti

Badass junkie
exposion koop ik... sommige mensen zeggen dat het neti hetzelfde is dan explosion, maar das flauwekul

rc = research chemicals als ik het goed heb

Kim

Wijs gebruiker

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Methylone valt inderdaad gewoon via het net te bestellen. Exposion wat nu her en der nog word verkocht als zijnde een vervanger van explosion is duidelijk niet hetzelfde als de explosion die tijdelijk zo'n hype was. Wellicht placebo, of mensen die dat wel beweren hebben geen echte gehad. Explosion was voor mij veel intenser en duurde toch wel een 3uur. Exposion werkt bij mij maar 1,5uur, een tuk minder intens en geeft een verschrikkelijke comedown die je laat smeken om meer, heviger dan coke.

Die zoo7 is bzp/tmfpp heb ik gehoord. Wellicht ook nog een andere piperazine.

De jongen

Bewuste gebruiker
Weet nog iemand wat meer over die zoo 7?
En is dat overal te verkrijgen?

TFMPP
In combination with BZP it greatly increases the risk of seizures.
In combination with BZP and alcohol it can lead to extreme depression several hours after taking and a complete inability to sleep for atleast 12 hours after. (BZP by itself does not often cause depression)

De jongen

Bewuste gebruiker
die heb ik van wikipedia :)
Maar de bzp's zouden toch niet zo schitterend zijn?

OT: Heb eens op het internet gezocht. En vond inderdaad dat je methylone zo kan bestellen. Maar ik vroeg me af of je dan niet moet bewijzen dat je een o andere onderzoeker bent of niet? Lijkt me zo raar dat je het gewoon kan bestellen.
Zo kon je zelfs een soort strip met 10 MDMA tabletten erin bestellen voor 25 euro dacht ik.Als je ze per 50 koopt is het beterkoop.

neti

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Klinkt eigenlijk wel een beetje als zoo 7 wat ik laatst bij de smart heb gehaald. Normaal doet niks me wat uit de smart behalve paddo's natuurlijk. Ik was echt stomverbaasd was echt lang SPEEDY en TRIPPY tegelijk. Twee capsules duurde wel 8 uur ofzo :openmouth: . Tevens de volgende dag nog mellow/strak toen ik wakker werd maar niet dat zware xtc gevoel (en zeker niet zo hard trippen).

http://www.apollyon.nl/zoo%207%20smart.html (weet niet of die site te vertrouwen is maar was wat info :P, loop beter effe langs de plaatselijke smart :wink: )

Wel duur maar zeker een keer proberen waard mix tussen milde paddo/speed/xtc trip.

Erg nieuwsgierig geworden en de gok maar genomen. Heb 17.50 overgemaakt en n week later kreeg ik t vandaag in de bus. Ingredienten van Zoo 7 zijn:

50 mg Damiana-Tumera Difusa Flower Extract
100 ,g Piper Nigrum Extract (containing 50 mg N-benzylpiperazine hydrochloride, 50 mgTryfluormethylpiperazine)

Zodra ik het gebruikt n verslag

DreamWeaver

Badass junkie
Enesteene zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:

Erg nieuwsgierig geworden en de gok maar genomen. Heb 17.50 overgemaakt en n week later kreeg ik t vandaag in de bus. Ingredienten van Zoo 7 zijn:

50 mg Damiana-Tumera Difusa Flower Extract
100 ,g Piper Nigrum Extract (containing 50 mg N-benzylpiperazine hydrochloride, 50 mgTryfluormethylpiperazine)

Zodra ik het gebruikt n verslag

1 Dosis is €17.5? Zijn dit nou benzo's trouwens?

Bovenaan