Microdosen met leftover truffels?

majortom

Newbie
Ik heb nog 7,5 gram Atlantis truffels over maar ik zie het voorlopig niet zitten om weer een volledige trip te maken. Maar vind t ook zonde om die truffels te laten wegrotten in de koelkast. Ik zit te denken om hiermee te gaan microdosen want dat lijkt me een leuk experiment, maar ik heb dat nog nooit gedaan dus ik dacht ik vraag jullie even om advies 😄

Hoe lang moet ik wachten voor ik met microdosen kan beginnen met betrekking tot tolerantie? Ik heb 5 dagen geleden getript. Het idee is om dan 1 dag een microdose te nemen, 2 dagen niets, dan weer 1 dag microdosen en so on. Hoeveel (mili)gram raden jullie aan om mee te beginnen? En gaat dit samen met CBD olie (die neem ik dagelijks voor t slapen)?

Ik werk overigens 1 op 1 met patiënten in de zorg en moet wel mijn koppie erbij kunnen houden tijdens medische handelingen. Het is absoluut niet de bedoeling dat ik op werk ga zitten spacen of dat collega’s of patiënten iets aan mij gaan zien.

Vind het best wel spannend omdat ik weet dat ik gevoelig ben voor psilocybine en echt een hele intense trip heb gehad op de andere 7,5g.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Groetjes!

Laatst bewerkt:
L

Lid 152247

Gast
Na een week werken ze weer, maar kan je minder effect hebben. 2 weken wachten is beter.

Maar jij wil microdoseren, als het dan niet werkt weet je niet of het door je tolerantie komt of je MD zelf

Begin met 1 gram en doe het in de ochtend op een lege maag. Als je vrij snel na je dosis gaat eten kan dat ook het effect stoppen, even mee wachten dus.
Meestal zijn de effecten subtiel, je bent creatiever en gemotiveerder zonder dat je het gevoel hebt dat je onder invloed bent.

Maar als de dosis toch te hoog is kan je wat wazig zien of juist vermoeid raken..daarom is een vrije dag beter.

majortom

Newbie
Ik heb drie kwartier geleden voor het eerst een microdose genomen, was precies 1.01 gram. Maar ik moet zeggen dat ik het wel behoorlijk voel 😅 Ik zou niet op m’n werk willen zijn nu. Volgende keer even kijken wat er gebeurt als ik de dosis halveer

Bovenaan