Info Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen)

daniel565

Newbie
Ik ben in 2008 antidepressiva voorgeschreven en toen ik daarmee stopte in 2009 kreeg ik PSSD: Post SSRI Sexual disfunction.

PSSd is een conditie waarin het onmogelijk is om liefde en genot te ervaren. Ik was 36. Mijn leven was effectief voorbij.

Er is niet of nauwelijks onderzoek naar PSSD, er is geen behandeling en geen geneesmiddel. Het is een ongevraagde chemische castratie en leidt tot wanhoop en zelfmoord.

Cannabis bracht mij enige verlichting en maakte het leven dragelijk. Maar meestal voelde ik niks en als ik wat voelde was dat heel weinig. Relaties hadden voor mij totaal betekenis. Allerlei middelen geprobeerd maar niets hielp.

Zo heb ik 14 jaar geleefd.

Een maandje geleden kwam ik op het idee om Magic Truffels te proberen. Niet eens als oplossing voor mijn probleem maar gewoon om iets te voelen.

Ik begon eerst met microdoseren maar voelde niets en besloot dat ik eigenlijk wel wilde trippen. Ik wil niet te veel in details gaan, maar van die 6 gram kwamen mijn gevoelens voor een groot deel terug.

Toen werd ik een beetje enthousiast en kocht een zooi Magic Truffels en LSD (research chemical). Ik heb toen 30 gram truffels gegeten en 100ug LSD genomen en de meest fantastische ervaring gehad.

Ik was in de 7e hemel. Ik was weer mens. Ik mocht weer houden van de vrouw. Na zoveel jaar, je kunt je niet voorstellen hoe gevloerd ik daardoor was.

Sindsdien wordt ik kotsmisselijk van magic truffels. Ik heb verschillende bad trips gehad. Ik heb er natuurljk veel te veel van genomen. Maar uiteindelijk gaat het niet om het trippen, maar om de behandeling van mij aandoening.

En dat gaat uitstekend met microdoseren. Ik neem nu 2 keer per week 3 gram. Dan ben ik een half uurtje ziek. Ik ga kijken of het met minder ook lukt.

En voor de rest van de tijd heb in m’n leven weer terug. Nooit gedacht dat ik dat nog zou mogen meemaken. Wat een geweldig spul zijn die magic truffels.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Ik ben in 2008 antidepressiva voorgeschreven en toen ik daarmee stopte in 2009 kreeg ik PSSD: Post SSRI Sexual disfunction.

PSSd is een conditie waarin het onmogelijk is om liefde en genot te ervaren. Ik was 36. Mijn leven was effectief voorbij.

Er is niet of nauwelijks onderzoek naar PSSD, er is geen behandeling en geen geneesmiddel. Het is een ongevraagde chemische castratie en leidt tot wanhoop en zelfmoord.

Cannabis bracht mij enige verlichting en maakte het leven dragelijk. Maar meestal voelde ik niks en als ik wat voelde was dat heel weinig. Relaties hadden voor mij totaal betekenis. Allerlei middelen geprobeerd maar niets hielp.

Zo heb ik 14 jaar geleefd.

Een maandje geleden kwam ik op het idee om Magic Truffels te proberen. Niet eens als oplossing voor mijn probleem maar gewoon om iets te voelen.

Ik begon eerst met microdoseren maar voelde niets en besloot dat ik eigenlijk wel wilde trippen. Ik wil niet te veel in details gaan, maar van die 6 gram kwamen mijn gevoelens voor een groot deel terug.

Toen werd ik een beetje enthousiast en kocht een zooi Magic Truffels en LSD (research chemical). Ik heb toen 30 gram truffels gegeten en 100ug LSD genomen en de meest fantastische ervaring gehad.

Ik was in de 7e hemel. Ik was weer mens. Ik mocht weer houden van de vrouw. Na zoveel jaar, je kunt je niet voorstellen hoe gevloerd ik daardoor was.

Sindsdien wordt ik kotsmisselijk van magic truffels. Ik heb verschillende bad trips gehad. Ik heb er natuurljk veel te veel van genomen. Maar uiteindelijk gaat het niet om het trippen, maar om de behandeling van mij aandoening.

En dat gaat uitstekend met microdoseren. Ik neem nu 2 keer per week 3 gram. Dan ben ik een half uurtje ziek. Ik ga kijken of het met minder ook lukt.

En voor de rest van de tijd heb in m’n leven weer terug. Nooit gedacht dat ik dat nog zou mogen meemaken. Wat een geweldig spul zijn die magic truffels.
Start een outdoor bed met woodlover (P. cyanescens), groeien perfect in ons klimaat.. enigse wat je nodig hebt is een "mycorestorationbox".. fermeteer houtsnipper.. gooi het broed erbij en klaar.. is een sterke paddo.. dus eerst goed inlezen.. komt elk jaar op, kind kan de was doen

"Dan ben ik een half uurtje ziek".. dit ligt écht aan je consumptiemethode. Geen vruchtlichamen == niet misselijk. Ik zet thee van gedroogde paddo's.. de actieve stoffen lossen goed op in water.. en gaan niet 'stuk' bij het koken. Als je er wat citroenzuur poeder bij doet of een halve citroen persen en tijdens het het koken/zetten van thee dan kickt het binnen 5 min in en is de duur eveneens korter...

De meest gewaarde.. euforische.. en liefdevolle soort is ook nog eens goed thuis te kweken; Psilocybe Subtropicalis... echter moet je hiervoor wél eerst leren hoe je paddestoelen moet kweken helaas. let op.. de ene paddo is de andere niet.. 2 gram gedroogde Subtropicalis is goed voor een lvl 5 trip.. truffels zijn troep

daniel565

Newbie
Dank voor je reactie. Ook van truffle thee wordt ik ziek. Misschien waren de truffels bedorven…lemon tek ook geprobeerd.

Maar ik heb prima reacties met 20ug 1p-lsd en zelfs met lage dosis salvia. Dat mix ik met damiana en vape ik.

Het lijkt erop dat alles wat psychedelisch is een positief effect heeft. In het begin nog een crash gehad (helemaal niets meer voelen, wat veel mensen met pssd na truffel gebruik melden). Maar de laatste tijd steeds beter.

PsyTekz

DF-koning
Tripreporter
Mensen hier ervaring met microdosis 1cP-LSD? Kreeg dit onlangs als sample, misschien dat ik eens ik de zomer test. Valt dit hetzeltde als een microdosering LSD?

daniel565

Newbie
Dank voor je reactie. Ook van truffle thee wordt ik ziek. Misschien waren de truffels bedorven…lemon tek ook geprobeerd.

Maar ik heb prima reacties met 20ug 1p-lsd en zelfs met lage dosis salvia. Dat mix ik met damiana en vape ik.

Het lijkt erop dat alles wat psychedelisch is een positief effect heeft. In het begin nog een crash gehad (helemaal niets meer voelen, wat veel mensen met pssd na truffel gebruik melden). Maar de laatste tijd steeds beter.
Nou dit was allemaal tijdelijk. Truffels wegens misselijkheid al 9 maanden ofzo niet geprobeerd. LSD ene keer wel, de meeste keren niets. Geen trip. Niks. Maar de dosering is altijd laag tot 80ug. Meer proberen wil ik wel, maar ben bang voor misselijkheid of onprettige fysieke sensaties die ik bij 1P 150ug LSD heb gehad.

Stratora

Bewuste gebruiker
Net weer een dosering van 1 gr truffel op volgens schema en geen last van misselijkheid.
Toen ik voor het eerst microdoseerde met truffels kauwde ik ze fijn en nam ze op nuchter maag , dat was geen succes en misselijkheid was mijn lot.
Tegenwoordig neem ik ze in als ik al wat gegeten heb en kauw ze niet meer fijn en ben niet misselijk meer.
De werking komt op deze manier geleidelijk opzetten en ik voel me er prima door , zelfs als ik 2 of 3 gram inneem.
Misschien werkt het ook voor je door ze met voedsel in te nemen.

daniel565

Newbie
"en nam ze op nuchter maag"

Oh! Ja nuchtere maag, dat zegt iedereen moet je doen. Anders duurt het lang voordat het werkt en word je misselijk. Dus ik extra lang niet eten. Blijf misselijk worden :grinning:

Tegendeel blijkt dus ook waar te kunnen zijn. :thinking:

Goeie tip. Ga weer truffels proberen!

Stratora

Bewuste gebruiker
Ongeveer een uurtje geleden heb ik een micro dosering met wat soep ingenomen, kleine wandeling gemaakt, chocolade reep weg gewerkt en ik merk nu de effecten ……zonder misselijkheid.
Hoop voor je dat het voor jou ook goed uit gaat pakken als je weer een poging waagt.

Logisch beredeneerd is het begrijpelijk dat je er misselijk van kunt worden als je truffels consumeert op nuchtere maag.
Je maag is nog leeg, zeg maar in ruste geweest en dan tracteer je deze op een goedje dat wel enige inspanning van de maag nodig heeft en wat irritatie op kan wekken.

sabine12

Newbie
"en nam ze op nuchter maag"

Oh! Ja nuchtere maag, dat zegt iedereen moet je doen. Anders duurt het lang voordat het werkt en word je misselijk. Dus ik extra lang niet eten. Blijf misselijk worden :grinning:

Tegendeel blijkt dus ook waar te kunnen zijn. :thinking:

Goeie tip. Ga weer truffels proberen!
Bij mij werkt het als ik de truffels grind met een speciale truffel grinder en daar thee van zet met verse gember! Nooit last gehad van misselijkheid, gember werkt ook goed tegen misselijkheid.

Bovenaan