1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Info Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen)

Discussie in 'Drugs' gestart door Psychedelibee, 24 jan 2016.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Vandaag een leuk artikeltje in de Trouw.

Nils Elzenga neemt kleine beetjes paddo's om de dag te kleuren: 'Gebruik ik niet gewoon doping?'

© Getty Images
    Microdoseren, het regelmatig nuttigen van kleine beetjes lsd of paddo’s, wordt steeds populairder. Niet om te ontsnappen aan het dagelijks leven, maar juist om daar zoveel mogelijk uit te halen, schrijft ‘gebruiker’ Nils Elzenga. Moet je dat wel willen?

https://www.trouw.nl/s/s~a03d7bab?m_i=bj_Y4nKOxCGq8mIR8K2ja1l0ZvG6NQIr019bJHI3I4D0CWYZnj4U_F21Uq7gsTxNd1yvBA6aDEULFlBG4DCBfJqNtXrHP3&

Sammeke47 en Albedo vinden dit leuk.
  2. festivalchick

festivalchick Newbie Tripreporter

Hi iedereen! Ik hoop dat dit forum nog een beetje leeft!!

Met veel plezier heb ik jullie verhalen gelezen en ben er nóg nieuwsgieriger naar geworden dan dat ik al was!
    Ik heb zelf nu 3 keer een lsd-trip gehad, waarvan 2 x op Psy Fi festival (in één woord: awesome! ) en 1 x met een vriendin thuis (wat weer awesome was op een heel andere manier: we hadden alle 2 de ervaring alsof we allebei waren versmolten met ‘t lichaam én geest van een vriend, die we diezelfde dag nog gezien hadden).
    Anyway, het goedje fascineert me wel. En wil daarom in het nieuwe jaar eens experimenteren met microdoseren; eens zien wat het me kan brengen.
    Nu heb ik wel een aantal vragen:

- Zelf heb ik ook ervaring met truffels en paddo’s; hier kun je ook mee microdoseren; zijn er verschillen in effecten tussen microdoseren met deze middelen en lsd?

- Wat is het verschil tussen lsd en 1p-lsd?

- Laten jullie altijd een zegel testen? (kun je de sterkte laten testen? Ik las ergens dat dit lastig is?)

- Hoe lang microdoseren jullie maximaal achter elkaar? Zijn dit een x aantal maanden? En zeggen jullie doe ‘t lekker zo lang als je wilt of ik zou ‘t niet langer dan … maanden achter elkaar doen?

- Hoe bewaren jullie het flesje eigenlijk? (Moet dit op een donkere plek, in de koelkast, etc?)

- Nu ben ik niet zo'n rekenwonder... Maar toen ik m'n vriendin naar de sterkte vroeg zei ze: 200mic.. Dat is vrij veel toch?? Zou je er dan 1 of 2 in zo'n flesje gooien?

Ik hoop dat iemand me wat goede raad kan geven :)))

verwondering vindt dit leuk.
  3. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Hi festivalchick. Ik denk dat hier niet veel mensen zijn die echt met grote regelmaat microdoseren. Ik heb het zelf een paar keer gedaan. Maar ik denk dat er niemand hier is die maanden achter elkaar volgens een schema microdoseert.

Grootste verschil tussen microdoseren van lsd en paddo's is sowieso de werkingsduur van lsd. Je hebt er al snel 8 uur profijt van als het goed is en met paddo's is dat misschien de helft. Verder heb ik het idee dat lsd wat energieker is maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb geen flesje. Ik zou het sowieso op een donkere plek bewaren aangezien zonlicht lsd kapot maakt. Knip gewoon het zegeltje in stukjes tot ik een microdosis overhoud. Volumetrisch doseren is waarschijnlijk wel verstandiger omdat je dan nauwkeuriger kan thuisbrengen hoeveel werkzame stof je binnenkrijgt en je niet afhankelijk bent van hoe de lsd over de zegel verdeeld zit, mits je natuurlijk exact weet hoeveel er totaal op je zegel zit.

200 mics is wel sterk ja. Zou ook kunnen dat dit in werkelijkheid lager is. Laten testen of het echt lsd is is sowieso verstandig. Kwantificeren doen ze in NL niet bij de testservice. Dit zou je zelf kunnen testen door te microdoseren met 10 mics, daarna te verhogen naar 15 mics, daarna naar 20 mics etc... Vanaf 15 a 20 zou je licht high moeten worden. Als je dus merkt dat je op 20 mics (1/10e van je zegel) nog helemaal niets merkt is je zegel waarschijnlijk lager gedoseerd dan werd beweerd. Uiteraard wel verstandig om deze experimenten dan op je vrije dag te doen, dat het niet erg is dat je lichtelijk high bent als je op zoek bent naar de perfecte microdosis. En je experimenten niet te dicht op elkaar vanwege snel optredende tolerantie (ik zou er minstens een week tussen laten)

Dit topic lezen heeft er wel weer voor gezorgd dat ik het weer eens wil proberen :grin:

Sammeke47 en Fenrir vinden dit leuk.
  4. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Uit mijn eigen onderzoek naar microdosing (deel (semi-)wetenschappelijke lectuur, vooral anekdotisch bewijs van mensen die het doen) is naar voren gekomen dat er kleine verschillen zijn tussen de twee: LSD maakt je (relatief meer) energiek en goedgehumeurd, psilocybine (relatief meer) relaxed en emphatisch. Van beide word je creatiever en gemotiveerder. Ik heb een goede vergelijking gehoord van iemand die beide geprobeerd heeft - LSD microdosen is als een bak sterke koffie, psilo microdosen is als een mok kamillethee.
    Naast direct merkbare, subjectieve verschillen hebben beide stoffen, net als andere psychedelica, de bijwerking dat ze (ook in microdosering) het Default Mode Network van je hersenen deactiveren, waardoor je uit vaste patronen en gedachten loskomt en jezelf makkelijker kunt "reprogrammeren": handig om bijvoorbeeld angststoornissen of OCD te bestrijden, mits je tijdens de dag bewust bezig bent met het beoefenen van bewuste en constructieve manieren om je gedachtepatronen aan te passen of te verbeteren.
    (Edit: linkje naar Third Wave artikel over microdosing en DMN.)

Althans... die conclusies zijn een combinatie van anekdotaal bewijs en mijn eigen getheoretiseer, don't quote me en lees jezelf er vooral over in voor je ermee aan de slag gaat.
    In principe wordt er door testcentra niet kwantitatief getest, maar bij sommige centra nemen ze maandelijks enkele zegels aan (die ze nog niet kennen) om kwantitatief te testen, voor hun eigen database. Ik weet zo niet welke dat is/zijn, Google is je vriend though.
    Psychedelica agoneren 5HT2-b-receptoren, die ook veel in je hart zitten. Daarom gaan we er voorzichtig vanuit dat microdosen een aanslag op je cardiovasculair systeem is, en wordt aangeraden niet meer dan een paar maanden na elkaar te microdoseren. Er is echter geen concrete aanwijzing dat het daadwerkelijk schade toebrengt; dit is vooral voorzichtigheid.
    (Edit: linkje naar Third Wave artikel over microdoseren en het hart.)
    Ligt eraan hoeveel microdoseringen je tegelijk wil maken. Ik zou sowieso maar één zegel tegelijk oplossen en bijmaken wanneer je flesje bijna leeg is. Hoewel het (als je met schone spullen werkt, demiwater gebruikt en het flesje donker en koel bewaart) goed houdbaar zou moeten zijn, is je keuken geen laboratorium en kun je m.i. beter elke paar weken een nieuwe maken dan het risico lopen dat je brouwsel potentie verliest.
    Binnenkort is er in ieder geval één lid dat microdoseert :wave:
    Het grootste probleem is dat LSD in principe midden op de zegel gedruppeld wordt waardoor de randjes en hoekjes nauwelijks werken en je van de binnenste 'microdoses' kneiterhigh wordt. Oplossen en druppelen is min of meer noodzakelijk met LSD microdosen.
    Dat altijd!
    Sowieso de beste manier om de hoogte van je je microdose te bepalen: proefondervindelijk. Zorg wel dat je een beste voorraad zegels van dezelfde batch hebt, anders moet je bij elke nieuwe zegel (of dezelfde zegels van een andere batch) het proces opnieuw doorlopen.
    En, al begonnen? :)

... jeetje, wat een ellenlange reactie is dit geworden.

Laatst bewerkt: 31 dec 2018
    Inguz vindt dit leuk.
  5. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Dat hangt er vanaf hoe de zegels gelegd zijn. Goed gelegde zegels worden ondergedompeld in een badje van LSD waardoor de dosering gelijkmatig verdeeld is over de zegel en omliggende zegels op een vel veel minder spreiding hebben dan wanneer het gedruppeld wordt.

Probleem is natuurlijk dat je in het begin niet weet of je zegels zijn gedruppeld of ondergedompeld. Daarom is het oplossen van je zegels eigenlijk wel de veiligste optie als je gaat microdoseren met LSD. Daar komt nog eens bij dat een zegel in veel kleine gelijke stukjes knippen bijna niet te doen is.

Zelf gebruik ik zegels van 35ug voor microdoseren en die knip ik in 3en met behulp van een liniaal en een potlood. Doordat de dosering zo laag is kan ik het nog redelijk precies knippen en dosering is heel gelijkmatig verdeeld waardoor ik nooit verschil merk tussen verschillende delen van de zegel. Voor microdoseren ideale zegels dus.

Fenrir vindt dit leuk.
  6. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

Inguz vindt dit leuk.
  7. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Voila een zeer interessant Topic!!
    Aangezien ik ook juist vandaag en trouwens ook gisteren over deze wijze van "gebruik" van psychedelica aan het nadenken ben, heb ik er nu een standpunt over ingenomen.
    In mijn geval overweeg ik om te gaan microdoseren met het rc 3 MeO-PCP.
    Dit is, zoals velen ongetwijfeld bekend zal zijn, een ketamine analoog.
    Al heeft deze rc ook eigenschappen, die ketamine juist weer niet heeft, edoch is het een psychedelica en ook nog eens een buitengewoon potente stof.
    Ik heb twee zeer goede trips met dit rc gemaakt. Ongelooflijk wat voor verhelderende inzichten je krijgt bij die trips met 3 Meo, en nu komt het momant suprême, het heeft bij mij net zoals ik lees hier bij anderen, een dag of twee, drie na de trip een stevige stemmingsverbeterend effect!
    En méér dan dit eigenlijk. Ja. Zonder meer.
    Gisteren en vandaag kende ik mijzelf niet terug , zó een positieve kijk op allerlei zaken in het dagelijks leven heb ik ervaren, plus een soort van positieve manier van oorzaak en gevolg beredeneren van gebeurtenissen van alledag, eens kunnen inzien hoe mooi het leven kan zijn, tevens het leggen van allerlei logische verbanden en dit óók weer erg positief bezien, prima, wat mij betreft.
    Aangezien de laatste anderhalf jaar nou niet bepaald positief zijn verlopen in mijn leven, sterker nog, het was een opeenstapeling van shitzooi, kan ik deze positiviteit best goed gebruiken...en, is bij deze het gaan nemen van microdoseren 3 Meo een punt van overweging geworden.
    Dit brengt mij tot de navolgende overwegingen:
    1. 3 Meo is zéér potent, net als LSD.
    Dus: moet er een verdomd goede weegschaal komen om te beginnen.
    2. Dan, gelet op de ervaring dat een hoeveelheid zo groot (optisch) als een mespuntje om mij al in een K-hole terecht te laten komen, laat zien, dat het idd een serieuze stof is.
    Voorzichtig zijn is dus wél nodig. Nee, een must zelfs.
    3. Over welke dosering hebben we het nu.
    Die mespunt is dus al veeel te veel geweest.
    Een k-hole is niet zo leuk, dat vind ik dus, op de bank zitten en niet meer in beweging kunnen komen, dat geeft aan dat er toch echt teveel van het goede is ingenomen.
    ( Niet nasaal overigens, maar oraal.)
    Ergo, qua dosering straks, (micro, dus,) leert mij dat ik in de milligram categorie moet gaan denken en handelen.
    Zonder meer. En: Volkomen helder.
    4. wat mij nu dus verder te doen staat om hiermee zo veilig mogelijk natuurlijk verder te komen, is goede nauwkeurige testruns maken en deze net zoals LSD, in 4 dagen niet, en de vijfde dag een inname te gaan plannen.
    6. Wat kan ik nog meer te weten komen over deze rc. Is deze langer houdbaar in om het even welke bewaarmethode dan ook?
    Overigens, misschien moet dit punt 6 eigenlijk punt 1 worden, dit overweeg ik sowieso...wie hier wat over zeggen wil, graag!! Ok. Verder.

Ketamine heeft zijn probleempjes hierin, maar hoe zit dit met deze 3 Meo?
    Zoeken dus, op internet, en kijken wat we ervan te weten kunnen komen.
    3 Meo heeft een erg lastig uit te spreken scheikundige benaming, maar toch.
    In dit microdoseren zitten voor mij toch wel reëele mogelijkheden.
    Daarvan ben ik overtuigd.
    Dus:
    Eerst wat van dit rc aanschaffen, en de testruns maken.
    Nee, eerst die kwallly weegschaal!!
    Hoe kan je anders microdoseren, nietwaar..
    En nu:
    Zodra ik er meer over kan vertellen, dan zet ik mijn resultaten hier neer.
    Ter lering, ende vermaeck. Zogezegd.

Ojee. Een heeeel stukje tekst geworden. Maar het doel is goed. .

Laatst bewerkt: 12 feb 2019
  8. Psychedelibee

Dit is een dissociatief en geen psychedelica. Daarom leent het zich niet voor microdoseren en het heeft sowieso niet hetzelfde risicoprofiel als psychedelica. Ik raad het je sterk af omdat het waarschijnlijk toch niet effectief is en veel te veel risico's met zich meebrengt.

Yceman224 vindt dit leuk.
  9. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik zal dit jaar eens gaan microdoseren met LSD.

Die zegels van me van rond de 50ug zijn daar uitermate geschikt voor qua doseren. En dan ga ik voor t echte werk wel op zoek naar kwantitatief betere zegels.

Als ik t goed begrijp dan zit ik met eenderde a een halve zegel van een van rond de 50 ug wel oke.

@Yceman224
    Ik heb van @Jmths begrepen dat 3-MeO-PCP niet zo geschikt is voor microdosering omdat t toch wel belastend voor het lichaam is, iets dat @Psychedelibee ook al zegt. En dat is met LSD en Psilo niet het geval.

10. Psychedelibee

Het is sowieso altijd even zoeken naar de juiste dosering voor een microdosis, maar als ze echt 50ug zijn heb je eerder een vierde nodig. Ik heb zelf zegels van 35ug, gekwantificeerd, en ik knip die door drieën. 20 a 25ug is teveel voor een microdosis aangezien je daar nog steeds een beetje high van wordt. Los daarvan raad ik iedereen aan altijd eerst thuis te microdoseren totdat je de juiste dosis gevonden hebt.

acht.zes vindt dit leuk.
  11. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Psychedelibee
    Ah, dus toch eerder naar een kwart dan?

T is helemaal nieuw voor me, dus t is wel zoeken naar de juiste dosering voor me. Maar ik heb nu nog zo'n 40 zegels van rond de 50ug en die zijn natuurlijk wel beter te microdoseren als dat je met 220ug zegels zit. Dus in plaats van 5 a 6 of zelfs meer zegels te nemen als ik echt wil trippen lijkt me dat ik deze beter kan bewaren voor microdosering.

Hoe heb je jouw zegels trouwens kunnen testen? gewoon naar de normale testservice? Morgen is het donderdag, inleverdag bij t testcentrum in mijn stadje, ik heb vrij dus ik zal mijn zegels eens laten testen, hopelijk weet ik volgende week dan ook hoe veel ug mijn zegels hebben. En dan kan ik van daar weer verder...

12. Psychedelibee

Nog in de tijd dat zegels nog gewoon gekwantificeerd werden, al zo'n 5 jaar geleden volgens mij.

13. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Psychedelibee
    En die zegels blijven gewoon goed?

Hoe bewaar jij ze?
    Ik heb ze zelf ingepakt in een paar lagen van eerst aluminiumfolie, dan plastic van zo'n rol en dan paar keer herhalen, en dan in zon weckpot in de koelkast. Is de vriezer wellicht beter? Of toch in de koelkast?

Licht en lucht doen de zegels geen goed weet ik wel, maar maakt de temperatuur nog iets uit? Hitte is niet goed dacht ik maar net boven of toch onder het vriespunt?

14. Psychedelibee

Er zijn een aantal factoren belangrijk als het om LSD bewaren gaat, namelijk: lucht, licht, vocht en temperatuur.

Laten we even beginnen met temperatuur, een niet te hoge stabiele temperatuur is belangrijk. De koelkast is prima, maar de vriezer is stabieler aangezien die minder vaak open gaat over het algemeen. Kamer temperatuur zou ook nog prima zijn, ware het niet dat die dus teveel varieert op de lange termijn.

Lucht is ook slecht voor LSD ivm oxidatie. Nu is een weckpot opzich prima, behalve dat er vrij veel lucht in achter blijft waarmee de LSD kan reageren, ok methode maar niet optimaal voor de langere termijn.

Licht is LSD ook gevoelig voor en dat kun je makkelijk tegengegaan met wat aluminiumfolie inderdaad.

Last but zeker not least, vocht is echt funest voor LSD en laat de koelkast en vriezer nou net enorm vochtige omgevingen zijn. Je wilt niet weten hoe vaak ik al mensen heb horen zeggen of zien doen dat ze LSD zonder goede bescherming tegen vocht hun zegels in de koelkast of vriezer leggen, dan kun je ze echt beter gewoon in een lade ergens leggen.

Zoals je het beschrijft klinkt het alsof je ze redelijk hebt opgeborgen, maar zeker niet optimaal en ook niet de standaard waar ik persoonlijk genoegen mee zou nemen.

Ik zelf vacumeer mijn zegels, verpakt per dosis of hooguit een paar zegels, wikkel daar nog wat aluminiumfolie over heen en stop ze in een potje in de vriezer met een datum en aantal ug erbij. Door het vacuüm te verpakken zorg je dat lucht en vocht buiten blijven, het aluminiumfolie is tegen het licht en de vriezer uiteraard voor een stabiele temperatuur. Ik verpak ze dus ook per enkele, zodat je niet telkens je zegels opnieuw blootstelt aan de elementen op het moment dat je er weer wat uitpakt.

Mocht je nou niet over een vaccumeer machine kunnen beschikken, dan zijn strijkzakken een goede optie. Die zakken kun je op maat knippen en die zakken zijn lucht, licht en vochtdicht. Even een uurtje wat zakjes op maat knippen en dicht strijken en je hebt ze goed verpakt.

Ik heb zowel zegels volledig gevacumeerd als in strijkzakken verpakt en merk na jaren nog steeds geen potentie verlies. In principe zou je zegels tenminste 20 jaar zonder problemen moeten kunnen bewaren mits je met al het bovenstaande rekening houdt. Het is misschien wat werk, maar voor zoiets moois als LSD het in mijn optiek meer dan waard, zeker wanneer je groter inslaat.

Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  15. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Psychedelibee
    Goeie tips, er is voor mij nog wel wat winst te behalen op bewaargebied qua LSD. Ik heb ze nu gewoon alle 40 in een, volgende keer dat ik ze uitpak zal ik ze per 5 in een strijkzakje doen (en nog paar lagen aluminiumfolie er omheen), dan hoeft niet alles er uit als ik een paar zegels nodig heb.

En dan wellicht toch in de vriezer ipv de koelkast.

De weckpot is meer om de etenswaren buiten te houden als om de LSD niet aan lucht bloot te stellen. Er zit wel lucht in, maar die komt niet in contact met wat daar buiten is. Mijn bal speedpasta zit naast dat ie goed ingepakt zit ook in zon weckpotje.

Laatst bewerkt: 21 feb 2019
    Psychedelibee vindt dit leuk.
  16. Psychedelibee

Aluminiumfolie over een strijkzak heen voegt niet zoveel toe, dan kun je beter elke zegel in wat aluminiumfolie doen en die weer in de strijkzak doen, of bedoelde je dat juist?

acht.zes vindt dit leuk.
  17. Yceman224

3 meo is dus ongeschikt om er mee te gaan microdoseren. Psychedelibee, thnx voor de info!
    En dan is 3 Meo dus te belastend voor het lichaam.
    LSD is dit dus niet. Ik heb met LSD eigenlijk hèlemaal geen ervaring behalve 1 x een bad trip, waarvan ik jarenlang last heb gehad.
    Dat waren kleine zegels, met de illustere naam "sterrebeeldjes"
    Deze gaven een intense trip van ca. 4 uur. Zoals gezegd, deze eerste trip met natuurlijk een tripsittter erbij, ging behoorlijk mis.
    LSD is niet belastend? 3 Meo wel?
    Graag wat info hierover!

18. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Weet je zeker dat je LSD had op die zegels? LSD duur normaal gesproken eerder 10-14 uur dan 4 uur.

Yceman224 en acht.zes vinden dit leuk.
  19. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Yceman224
    LSD duurt veel langer dan 4 uur zoals @Eik al zegt. Dus het zal iets anders geweest zijn.

Van LSD maar ook psilocybine takelt het lichaam niet af, wat met veel andere drugs wel het geval is.

@Psychedelibee
    Ok, thanx for the info. Ik zal een en ander maar eens gaan herinpakken. :)

20. Psychedelibee

Niet alleen omdat het te belastend is voor je lichaam, maar het geeft ook gewoon een totaal ander effect wat zich niet voor microdoseren leent. Psychedelica en dissociatieven zijn gewoon echt totaal andere soorten drugs die weinig gelijkenissen hebben. Het idee van microdoseren van psychedelica is dat je een dosis neemt die eigenlijk onder het direct waarneembare zit. Wil je iets uit dissociatieven halen dan zul je echter wel een dosis moeten nemen die duidelijk waarneembaar is en dan is het dus per definitie geen microdosis meer.

acht.zes vindt dit leuk.
  21. Yceman224

Ok helder. Thnx!
    Dan moet ik dus meer over LSD te weten zien te komen, en dat ga ik hier op df dus doen.
    Maar, na een echte bad trip ervaring met LSD valt dit niet mee.
    Ik zal wel iets moeten overwinnen ahw..
    Idd, die LSD ervaring heeft ongeveer 4 a 5 uur geduurd, en was buitengewoon intens.
    Ik heb alle ervaring daarmee nog zó helder in mijn geest zitten, dat ik er zelfs nu nog, 40 jaar later ongeveer, nog steeds een triprapport over kan schrijven hier...

Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2019
  22. Yceman224

Ik heb een en ander nagelezen over LSD en microdoseren daarvan.
    Waarom is LSD niet belastend, en 3 Meo (ketamine) wel?
    Ik heb een zeer nare bad trip ervaren met iets, w ast LSD zou geweest zijn, en zo bad dat ik er nu na 40 jaar later er nog steeds een triprapport over kan schrijven hier.
    Dus ben ik erg huiverig om LSD te gaan microdoseren....
    Lastig allemaal.
    Ik moet er even over na denken.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2019
  23. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Yceman224
    Met wel/niet belastend bedoelen we of je lichaam het aan kan om op zeer regelmatige basis minidosissen van een bepaalde drug te nemen.

Bij 3MeO-PCP zal je lichaam dat op termijn niet fijn vinden en ga je zeer waarschijnlijk allerlei klachten ontwikkelen. Bij LSD en ook Psilo is dat dus niet het geval.

We hebben het hier over microdosis en daarmee bedoelen we een hoeveelheid waarvan je dus niet gaat trippen maar waar je wel subtiel iets van merkt. Dus bad gaan op een microdosis lijkt me zowat onmogelijk.

Yceman224 vindt dit leuk.
  24. Yceman224

Idd, het gaat om micro doseren.
    Wat zou het effect qua stemming only kunnen zijn...
    Pijn stillend lijkt het mij niet.

25. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Yceman224
    Ga nou eens gewoon naar het begin van dit topic en ga lezen, dan zal je vernemen over het wat en waarom van microdosering van psychedelica.

26. Yceman224

Off topic:
    8.6
    Je hebt gelijk.
    Ik was te snel met te reageren.
    Ik zal proberen om dit niet meer te doen.
    On topic nu:
    Ik ben huiverig voor LSD.
    Maar, met heel weinig daarvan, waar het hier om gaat, het is toch wel de moeite waard om te proberen.
    Ik zie er een meerwaarde in.
    Resultaten van de testruns zet ik op df neer.

27. Yceman224

Vraag:
    Wat zijn ongeveer de afmetingen van een zegel LSD?
    Het zegeltje Wat ik ooit gehad heb,baas errug klein.
    Als ik hier lees een zegel in 8 stukjes knippen, dat zou met zo'n klein zegel erg lastig worden...

28. Heb de laatste tijd 2cb geprobeerd met microdosen. Vond het een beetje vreemd. Eene dag merk je er meer van dan de andere met precies dezelfde hoeveelheid. Ik vind het met truffels leuker. En microdosen met betaalbare truffels is echt echt lekker goedkoop. Koop nu steeds deze *modknip: geen verkooppunten drugs noemen*

Ik doe microdosing met deze tijdens het schrijven van stukken. Werkt zeer goed voor je inspiratie en je rust. Helemaal top. Ook 2 trainingen met voetbal gedaan. Dat ging wat minder. Weet niet of de truffels dan nog aanwezig zijn met zoveel inspanning. iemand?

Laden...
Vergelijkbare Topics - Microdoseren psychedelica (achtergrond
  1. spongecola
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    916
  2. golddealer
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    853