Dag 1
5:00
Diep in de ochtend alle drugs die ik had in vooraad in grote vuilniszakken gedaan. Drank, wiet, XTC, LSD, Ritalin Potjes en drank... enorm veel flessen gedaan. Ik wil niks meer met drugs te maken hebben tot ik ben afgekicked. Ik kan de blik van drank niet meer aanzien. Dus ik neem even een pauze en ga dan weer verder
6:00
Een vriend komt langs. We hadden dit afgesproken. Ik gaf hem de vuilniszakken met het spul. Hij mag ermee doen wat hij wilt. Als hij hem verkoopt krijg ik 50%, maar ik vermoed dit niet :P
6:40
Vroeg opgestaan vandaag en ben wakker. Alleen het gevoel dat er geen drank in huis is baart me zorgen... erg veel zorgen. Ik ga uit wanhoop TV kijken maar er is niks. Ik voel me eenzaam, sinds me vriendin weg is heb ik niemand meer met wie ik de hele dag (op werk+studie na natuurlijk) op kan trekken. Ik ben alleen, ook mijn grote vriend en vijand drank is er niet meer. TV doet me niet veel goeds.
7:10
Het warme water van de douche voel ik nauwelijks, alleen de gedachten GEEN DRANk heerst. Ik kom roodhuids uit de douche voel me erg eenzaam, het tandenpoetsen gebeurt en de dag begint
7:30
Ik ben klaar met ontbijt. Geen drank in de ochtend maar jawel thee.. Ik moet wat drinken. Kofie is ook een drug dus ik zet een hele pot thee. Ik moet wat drinken. Ik heb toch iets nodig en ik heb geen Campral (eigen keuze) dus ik wacht tot de plaatselijke natuurwinkel (nee geen smartshop haha maar een Natuurwinkel)
8:00
Ook de dagelijkse joint moet vervangen worden. Dus ik heb 15 pakjes ZOETHOUT gekocht haha, ja je moet wat en ik mis toch dat van: wat in je mond hebben. Als kind was ik al gek op zoethout dus tja
9:00
Ik moet afleiding hebben. Er is een café om de hoek dus ik blijf maar binnen vandaag. De eerste dag is het zwaarste. Ik ga op mijn PC en zoek afleiding op sites met een erotisch getinte inhoud (toch lang geleden dat ik dat weer deed) ik vermaak me ook met filmpjes van YouTube en leer wat over Natuurkunde op een forum (vragen als: Hoe meet je de kracht van licht in Newton)
Ik hou me hoofd er niet bij en ik kan het niet meer hebben... ik mis gezelschap (drank) maar ik moet volhouden.
12:00
Nog steeds bezig met natuurkunde, met een eigen theorie:
Er zijn meerdere realiteiten, ieder levend organisme ervaart realiteit dan een ander organisme. Een ervaring van realiteit hoort zeker bij de realiteit maar gebeurt niet precies. Dus de ervaring en de realiteit zelf botsen met elkaar.
Vandaar denk ik dat ieder moment er vele realiteiten bijkomen, want een baby heeft ook al een bepaalde ervaring van een gebeurtenis.
Voor het gemak (DF gebruikers he xD):
Stel je neemt een paddo, alles ziet er anders uit maar is niet anders. Dus jij ervaart realiteit anders dan dat het werkelijk is. Maar ervaring hoort ook bij realiteit vandaar dat er meerdere realiteiten zijn.
Heb hoofdpijn.. kan me nauwelijks concentreren en ga afleiding zoeken op TV
14:00
Heb me geamuseerd met wat filmpjes van The Simpsons (DVD). Simpele cartoons helpen je toch. Alleen toen ik Homer zag drinken had ik toch wel een beetje last :P
Inmiddels verdiept in oneindigheid van ons bestaan (in de 5de dimensie) en een theorie over tijd gemaakt:
'' Tijd is de continuiteit van ieder proces''
Zoals het drinken. Uit pure verveling op WikiPedia gezet.
15:00
Ik ga bellen... verveel me stierlijk. Wel leuk om gewoon eens bij te kletsen. Een vriendin heeft een scheiding een vriend is opgepakt na het kotsen in een portiek xD wel leuke weetjes. Telefoonrekening is al meer dan al mijn drugs bij elkaar denk ik :P
De rest van de dag heb ik slaappillen (geen benzo's) gebruikt om de tijd te verdrijven. Ik kan niet meer slapen zonder drank. Intussen is al de helft van mijn zoethout op... dat is nog wel een plezante bezigheid.
En zo ging mijn eerste dag!
Zwaar? Ja, enorm zwaar maar wel dat euforische gevoel van: NIET GEDRONKEN

dat spoort mij aan om het proces voort te zetten
Morgen wil ik:
Langzaam maar zeker weer naar buiten en eventueel vissen. Sporten gaat me nog niet lukken heb er niet genoeg motivatie voor.
Iemand nog verdere ideeen om de tijd te verdrijven?
Niet teveel buiten graag dan kom ik weer in de onweerstaanbare verleiding
Thx
Wromtrax