Mijn laatste drankje was een..

Woezoe

Bewuste gebruiker
Bacardi Carta Blanca gemixet met cola! Een traditioneel Baco'tje. Ongeveer 0,75 liter bacardi weggezopen. Weeg 65kilo dus was wel even in mijn eigen wereld :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Brouwerij Kees barrel project 18.05, een Barley Wine aged on Craigellachie barrels.

Een geweldige over the top smaakexplosie die veel te snel overgaat in een veel te subtiele afdronk, een bier met plus en minpunten dus.

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
wait wut, dat sounds weird as hell cocos/choco melk. explain
Je neemt een groot glas, tussen de twee en vier vingers Malibu (hangt er een beetje vanaf hoe groot je glas is en hoe sterk je het drankje wilt hebben) en dan de rest chocomel (wel de enige echte!) F#cking lekker!!!!!!!! Heb die tip jaren terug van iemand gekregen en is sinds toen een van mijn favoriete drankjes geworden.
Ik zou zeggen: probeer het gewoon eens uit!:blush:

Laatst bewerkt:

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben nu bezig aan een portje, 10 jaar oude cockburn. Ik moest dat flesje kopen toen ik de naam zag...

edit: cockburn kan niet tippen aan een karmeliet wat mij betreft

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Gister lekker borreltje " Nikka from the barrel" gehad. Heerlijke Japanse whisky. Hmmmm:yum:

BraboF

Badass junkie
Tripel karmelietje gisteren avond.
Vanochtend maar gelijk in het Bierparadijs (Meer) wat nieuwe gehaald.
IMG-20191109-WA0017.jpeg

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Koffie vandaag
En alcohol malibu cola was al weer 3 weekjes geleden dat ik een glas alcohol op had dus vond dat ik mezelf wel even mocht verwennen.

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
:blush:Mushroom soya latte - alcohol meer dan een jaar geleden als ik me dat goed herinner:sweatsmile:

Bovenaan