Mijn laatste drankje was een..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hardcore_frk

Wijs gebruiker
Dry januari flawless doorlopen. Maar het gekke is dat ik nu eigenlijk zeer weinig behoefte aan heb. Ook niet in de smaak ofzo. Terwijl ik in 2020 eigenlijk dagelijks wel (flink) dronk.

Dus ik ga ook niets forceren nu. Misschien doe ik nog wel een Dry februari er achteraan, haha.

OT: mijn laatste drankje met alcohol was waarschijnlijk bubbelwijn met O&N.

De Zandman

Badass junkie
Die rum ziet er gelikt uit!
Die smaakt absoluut goed...
Ik ken trouwens geen enkele drank, waarvan ik zo gigantisch ziek ben geweest als: bacardi cola.
Het was feest in een kantine op een kazerne, en ik had in totaal 18 glazen baco's op.
De ochtend daarna wenste ik, dat ik dood was, zo'n enorme kater dat ik had...ik bleef maar doorgaan met overgeven.
Met als positieve kanttekening dat ik nooit meer een baco heb aangeraakt.
Ongelooflijk hoe ziek je kunt worden van zo'n drankje...

Ik heb deze drank dus nooit en te nimmer meer aangeraakt.

Laatst bewerkt:

whitesugar

Wijs gebruiker
Die rum ziet er gelikt uit!
Die smaakt absoluut goed...
Ik ken trouwens geen enkele drank, waarvan ik zo gigantisch ziek ben geweest als: bacardi cola.
Het was feest in een kantine op een kazerne, en ik had in totaal 18 glazen baco's op.
De ochtend daarna wenste ik, dat ik dood was, zo'n enorme kater dat ik had...ik bleef maar doorgaan met overgeven.
Met als positieve kanttekening dat ik nooit meer een baco heb aangeraakt.
Ongelooflijk hoe ziek je kunt worden van zo'n drankje...

Ik heb deze drank dus nooit en te nimmer meer aangeraakt.
Dit heb ik een keer gehad van een nachtje aan de cocktails, ik bleef maar kotsen de volgende dag. Het enigste wat uiteindelijk hielp was cola drinken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan