Mijn laatste drankje was een..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

SSRIMeisje

Newbie
Glas (nee oke, fles) rose wijn die eigenlijk voor de kerst bedoeld was maar ik heb moeite met mate houden zeker nadat er iets dierbaars verloren is gegaan vandaag :')

Zeehond

Wijs gebruiker
Affligem Blond 0,0 😉

Maar na een alcoholvrije januari maand durf ik vanavond wel een La Chouffe te nemen en daar ga ik echt van genieten.

L

Lid 151997

Gast
Rode wijn uit zo'n goedkoop pak van 3L. Waar ik dan een paar dagen mee doe, afhankelijk of ik een stimulant gebruik die dag, anders drink ik geen alcohol (meer).

In mijn hoogtij alcoholisme dagen dronk ik elke dag 1.5L whiskey en twee blikjes baco: de blikjes baco in de ochtend om de whiskey weg te spoelen. Hel om in te leven.

Laramonjour

Wijs gebruiker
Rode wijn uit zo'n goedkoop pak van 3L. Waar ik dan een paar dagen mee doe, afhankelijk of ik een stimulant gebruik die dag, anders drink ik geen alcohol (meer).

In mijn hoogtij alcoholisme dagen dronk ik elke dag 1.5L whiskey en twee blikjes baco: de blikjes baco in de ochtend om de whiskey weg te spoelen. Hel om in te leven.
Yesss, rode wijn van deen eigen merk uit een pak is mijn go to, drink het weg als limonade

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan