Heeft het nog een reden dat je 3 losse staafjes gebruikt? 1 dikke geeft toch hetzelfde effect? :P Hoewel ik dat altijd zonde vind van mn hasj, en ik ga met 1 dun staafje ookal hard.Mind_blowing zei:Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)
Zeg dat wel :P Ik had van de week een staafje hasj die er verast uitviel in de vorm van een vraagteken.Mind_blowing zei:Dat, en de hasj-kegeltjes kunnen best wel leuke patronen aannemen als de overige as is weggetikt.
Heerlijk de skuff uit de grinder. Knalt in als een bom!iSmokex zei:Super lekkere cocktail joint met wiet (de shop waar ik haal heeft maar 1 soort, weet ook niet hoe hun hem noemen xD), honinghasj en thc verkregen door een thc grinder.![]()

SmokeMe zei:Dan blowt ie kerel waarschijnlijk bijna nooit, want hasj doet geen klote met je
SmokeMe zei:Het gaat niet om je voorkeur, maar goed.. wiet is gewoon sterker, hasj is leuk voor de smaak
Goede zaak, het is geen bezigheid, het is een beleving!Dr Gonzo zei:ligt alleen niet zo op mijn route,dus als ik ga dan maak ik er meestal een soort uitje van![]()