Mijn laatste jointje was een ...

Asitis

Belezen gebruiker
een hele dunne met een staafje afghaan.
Ik weet niet wat dat is, maar ze pakken de laatste tijd goed aan :P
Tis denk ik gewoon retegoeie hasj :stoned:

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)

Asitis

Belezen gebruiker
Mind_blowing zei:
Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)
Heeft het nog een reden dat je 3 losse staafjes gebruikt? 1 dikke geeft toch hetzelfde effect? :P Hoewel ik dat altijd zonde vind van mn hasj, en ik ga met 1 dun staafje ookal hard.

Mind_blowing

Dat, en de hasj-kegeltjes kunnen best wel leuke patronen aannemen als de overige as is weggetikt.
Maar inderdaad, de verbranding is zo veel efficiënter, en da's toch wel de main reason.
Daarnaast, over het algemeen voel ik minder van hasj dan van wiet, dus doe ik er zozo een kleine extra bij.

Asitis

Belezen gebruiker
Mind_blowing zei:
Dat, en de hasj-kegeltjes kunnen best wel leuke patronen aannemen als de overige as is weggetikt.
Zeg dat wel :P Ik had van de week een staafje hasj die er verast uitviel in de vorm van een vraagteken.

Asitis

Belezen gebruiker
Niet de laatste, maar ik wil m toch ff plaatsen :P
Het resultaat op de foto ziet er minder imponerend uit, maar het zijn 2 tipjes gevouwen als een X-Fighter, de joint was vierkant verder..
En hij rookte als ene dolle.

TrippyShit

Badass junkie
Haha echt he :P Vroeger kwamen er ook nog wel is van die tulpen of windmills voorbij. Leuk om keer gedaan te hebben maar doe mij maar een normale..

iSmokex

Bewuste gebruiker
Super lekkere cocktail joint met wiet (de shop waar ik haal heeft maar 1 soort, weet ook niet hoe hun hem noemen xD), honinghasj en thc verkregen door een thc grinder. :hearteyes:

bosvos

Belezen gebruiker
een gedeukte...

m'n moeder kwam hier net binnengestormd nét nu ik voor het eerst een deftige joint heb kunnen rollen, in een poging om alles een beetje uit het zicht te houden ben ik een beetje te wild omgesprongen met de joint... nuja, hij zal wel vrij vlot opraken :grin:

MDMA<3

Belezen gebruiker
iSmokex zei:
Super lekkere cocktail joint met wiet (de shop waar ik haal heeft maar 1 soort, weet ook niet hoe hun hem noemen xD), honinghasj en thc verkregen door een thc grinder. :hearteyes:
Heerlijk de skuff uit de grinder. Knalt in als een bom! :openmouth:

ot: Mijn laatste joint was een Supersilverhaze joint van de Speak Easy Den Bosch. Echt fijn dat die weer open is. Beste wiet van Den Bosch imo.

Iemand ooit gehoord van royal maroc gold? De eigenaar van de speak vertelde me als je daar 2 hijsjes van pakt dan vlieg je door de deur naar buiten zo sterk is die

SmokeMe

Belezen gebruiker
Dan blowt ie kerel waarschijnlijk bijna nooit, want hasj doet geen klote met je

OT: Khali Mist/Devil Hills Haze blunt

Biertje

Bewuste gebruiker
Maroc gold is volgens mij gewoon t zelfde als maroc ice of ice-o-lator... En als ie goed gemaakt is, en niet met als grondstof knipresten, dan is ie super heftig ja, dat klopt.

Asitis

Belezen gebruiker
SmokeMe zei:
Dan blowt ie kerel waarschijnlijk bijna nooit, want hasj doet geen klote met je

Of jij blowt waarschijnlijk nooit? Ik ga altijd lekker hard op hasj, veel liever dan wiet.
Verkondig je eigen ervaring niet als feit, dat is stom.

Mind_blowing

Een dikke paap met:
.3 gram Noorderlight,
.2 gram White Widow
2 dunne rolletjes Afghaan
.2 gram Maroc Pollum

En zéér weinig, halfzware Pallmall shag

Mind_blowing

SmokeMe zei:
Het gaat niet om je voorkeur, maar goed.. wiet is gewoon sterker, hasj is leuk voor de smaak

Hasj heeft een ander effect, ik merk wel verschil in werking maar niet in sterkte.
Zeker in combinatie met tabak..

edit: excuus voor de DP

Mind_blowing

Half grammetje ketama van de Apotheker
+ .2 gram NL-X van dezelfde shop

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
op dit moment,een witte weduwe met marlboro...
ik ben weer eens naar de crow geweest,zakjes zijn wel mooi...
ligt alleen niet zo op mijn route,dus als ik ga dan maak ik er meestal een soort uitje van :stoned:

Bovenaan