Mijn typkwartiertje =) jeejj

frizzr

Experimenterende gebruiker
Bananenbennie zei:
En hoe was je date?

Ja het viel dus echt reuze mee :grin:

En de reden waarom ik die vraag stelde over die dinsdag dip was omdat ik de dinsdagdip niet ken! :beer: . Ik maakte mij groooote zorgen dat ik een wrak zou zijn of dat ik niet meer kon praten, of kon lopen... ofzo

Ik was echt super helder en gelukkig haha :tongueout:
Maarja liefde maakt ook wat los in de mens dus misschien was dat het wel.

De dinsdag dip is wat mij betreft no problemo!!

TENZIJ HET OM MDMA GAAT, DAN IS ER WEL DEGELIJK SPRAKE VAN EEN HORRIBLE TUESDAY

darksoul001

k00k zei:
Exceptional Insight zei:
darksoul001 zei:
Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig
Wacht. Drugs gebruiken omdat het je blij maakt is zielig?
Beetjw vreemde uitspraak ja haha

Ik bedoel dan als je down bent of depressief om dan toevlucht te nemen naar drugs, alcohol, ...
zo ontstaan er veel verslavingen :tongueout:
zo ben ik beginnen roken btw

Exceptional Insight zei:
knolselderij zei:
ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!

Ik mis atbboy.. :confused:

OT:
Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af? :wave:

S0s_90

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
atbboy zei:
frizzr zei:
Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)

Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.

Ik heb nooit gezegd dat drugs stoer is.
En ook nooit iets in de richting bedoeld / gezegd. :openmouth:

frizzr

sjaakdekker zei:
Exceptional Insight zei:
knolselderij zei:

Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!

Ik mis atbboy.. :confused:

OT:
Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af? :wave:

DAN HEB JE HET ECHT TOTAAL VERKEERD BEGREPEN HAHA!!

Het laatste wat ik wil is indruk maken met drugs,

Sterker nog, ik ben dit topic gestart juist omdat ik BANG WAS dat de pep nog enig effect zou hebben en dat ze het door zou hebben.

Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''. Ik ben echt niet achtelijk ofzo! Gsus..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.

Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor! Ik weet gewoon dat je je ongemakkelijk gaat voelen als je een tijdje daarvoor pep hebt gebruikt, en je hierdoor ook anders kunt gaan gedragen.. Het was goed bedoelt hoor, en daarbij moet je gewoon de pep kunnen laten staan als je het niet zeker weet. Misschien is dit iets was je nog wel leert.. :wink:

dollegekske

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.

hahaha +1

brick_top

frizzr zei:
Ik heb een vraag, want ik zit een beetje ergens mee. De vraag kan ik inkorten tot 2 zinnen. Maar ik heb zin om te typen =) . Sterker nog, de vraag is helemaal niet zo dringend.
:tearsofjoy:
Ben ik de enige die om deze paar zinnen hard moest lachen?

frizzr

sjaakdekker zei:
Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor! Ik weet gewoon dat je je ongemakkelijk gaat voelen als je een tijdje daarvoor pep hebt gebruikt, en je hierdoor ook anders kunt gaan gedragen.. Het was goed bedoelt hoor, en daarbij moet je gewoon de pep kunnen laten staan als je het niet zeker weet. Misschien is dit iets was je nog wel leert.. :wink:

Oke, vriendjes? :)

Maar je hebt gelijk.. Alleen mensen op dit forum kunnen vaak zo bot en hard uit de hoek komen! En iedereen heeft genoeg hersencapaciteit om te kunnen bedenken wat wel en niet goed is (Oke,,een enkeling kan het inderdaad niet!). En ik voel me dan gewoon een beetje beledigd als iemand even doodleuk de indruk wekt dat hij denkt dat ik heb geprobeerd indruk te maken op haar door middel van speed(deze zin is ABN-niet correct vermoed ik). Vooral omdat je dat totaal niet kunt opmaken uit mijn verhaal !

frizzr

Exceptional Insight zei:
frizzr zei:

Kan ik me wat bij voorstellen,

frizzr

dollegekske zei:
ik hoop voor je date dat je niet met haar van bil gaat dan met je speedpikske

Bij mij gaat het ''speedpikske'' gelukkig weg als het is uitgewerkt...

:wave:

, achteraf gezien had ik dit beter allemaal in 1 post kunnen pleuren...
I know.. sorry

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
frizzr zei:
Exceptional Insight zei:
Kan ik me wat bij voorstellen,
Maar ik zou dat natuurlijk nooit aanraden. Want dan krijg ik het halve forum op m'n nek omdat ik een voorbeeldfunctie zou vervullen.

Dus bij deze: Drugs zijn geen manier om ellende te verbloemen. Het werkt alleen voor mij en voor niemand anders!

Bovenaan