Ik voel me kut , voel me klote
ik ren weg, heb geen vrienden meer
help mijn gezin naar de klote, keer op keer ik trap er steeds weer in
jij geeft mij geld keer op keer, ik kom alleen nooit wat terugbrengen
ik hoor een vriend in mijn hoofd, of als je dat een vriend kan noemen
hij roept mij, ik luister niet, hij blijft roepen, hij schreeuwde naar me
hij zegt breng de avond met mij dan door dan vergeet je je zorgen dan heb je mij als vriend
ik help je wel voor zolang als ik bij je ben, ik luister, maar wil niet luisteren maar ik ga toch naar hem toe, met een omweg en tijdens die weg moet ik stoppen voor geld en zorgen en leugens, maar ik ben bijna bij hem en dan ben ik weer zorgeloos
als ik bij hem ben dan zijn mijn zorgen weg, maar ook mijn gevoelens. wie ben ik nu dan in godsnaam!
pfff het interesseert me niet want hij maakt mijn tijd vol af en toe als ik bij hem wegkom denk ik waar ben je mee bezig, ik heb mijn vriendin nodig , mijn moeder ik mis hun zo, ik zie de lach op het gezicht van mijn zoontje,en ineens is het allemaal weer weg, wat een klote vriend eigenlijk dat hij die gevoelens weghaalt van de mensen van wie ik hou,
die zo belangrijk voor me zijn zijn weg als hij er is, maar ook alle problemen zijn weg
of heb ik eigenlijk wel problemen?
wie hou ik voor de gek mezelf?
gebruik ik hem?
of hij mij?
ik heb alles naar de klote geholpen door wat ik noem een vriend een vriend in een pakje
mijn vriend is mijn grootste vijand
kan ik dan nu afscheid nemen van hem?
elke keer als ik wakker word heb ik zo'n spijt dat ik bij hem ben geweest hij helpt me naar de klote
ik heb spijt zoveel spijt en zorgen, geldproblemen, leugens noem het maar op, waarom ben ik er weer in getrapt?
zo leef ik dagen door in spijt, ik slaap slecht en na een tijd roept mijn vriend weer naar me
en als ik bij hem ben, ben ik weer rustig, dan heb ik geen kopzorgen meer
en zo gaat het door en door
Lost
Een cocaine verslaafde
ik ren weg, heb geen vrienden meer
help mijn gezin naar de klote, keer op keer ik trap er steeds weer in
jij geeft mij geld keer op keer, ik kom alleen nooit wat terugbrengen
ik hoor een vriend in mijn hoofd, of als je dat een vriend kan noemen
hij roept mij, ik luister niet, hij blijft roepen, hij schreeuwde naar me
hij zegt breng de avond met mij dan door dan vergeet je je zorgen dan heb je mij als vriend
ik help je wel voor zolang als ik bij je ben, ik luister, maar wil niet luisteren maar ik ga toch naar hem toe, met een omweg en tijdens die weg moet ik stoppen voor geld en zorgen en leugens, maar ik ben bijna bij hem en dan ben ik weer zorgeloos
als ik bij hem ben dan zijn mijn zorgen weg, maar ook mijn gevoelens. wie ben ik nu dan in godsnaam!
pfff het interesseert me niet want hij maakt mijn tijd vol af en toe als ik bij hem wegkom denk ik waar ben je mee bezig, ik heb mijn vriendin nodig , mijn moeder ik mis hun zo, ik zie de lach op het gezicht van mijn zoontje,en ineens is het allemaal weer weg, wat een klote vriend eigenlijk dat hij die gevoelens weghaalt van de mensen van wie ik hou,
die zo belangrijk voor me zijn zijn weg als hij er is, maar ook alle problemen zijn weg
of heb ik eigenlijk wel problemen?
wie hou ik voor de gek mezelf?
gebruik ik hem?
of hij mij?
ik heb alles naar de klote geholpen door wat ik noem een vriend een vriend in een pakje
mijn vriend is mijn grootste vijand
kan ik dan nu afscheid nemen van hem?
elke keer als ik wakker word heb ik zo'n spijt dat ik bij hem ben geweest hij helpt me naar de klote
ik heb spijt zoveel spijt en zorgen, geldproblemen, leugens noem het maar op, waarom ben ik er weer in getrapt?
zo leef ik dagen door in spijt, ik slaap slecht en na een tijd roept mijn vriend weer naar me
en als ik bij hem ben, ben ik weer rustig, dan heb ik geen kopzorgen meer
en zo gaat het door en door
Lost
Een cocaine verslaafde