hahaExceptional Insight zei:Hoe lang mag je niet naar buiten? En uit school wel gelijk naar huis hè!
Dus in principe verpesten de ouders dan zijn toekomst? Zwaar klote, maar dat is het risico.Flameon zei:aantekening achter je naam, daar gaat een deel van je toekomst (banen etc) :P
kangaroe zei:verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren....
Angramar Temenos zei:Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Ingrijpen met hetzelfde resultaat, dus wat zou het uit maken? De ouders zouden beter moeten handelen, dan hier naartoe grijpen. Het enige verschil is nu wie zijn toekomst verpest, hijzelf of zijn ouders, maar zulke grote hoeveelheden waren het ook weer niet, als je op je 16e met een kilo zit, ok. Dan zou er echt wat mis zijn.pipo35 zei:Angramar Temenos zei:Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?
Exceptional Insight zei:Hoe lang mag je niet naar buiten? En uit school wel gelijk naar huis hè!
Biertje zei:SUKKEL LOSER
Dr Gonzo zei:hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P

STRANQER zei:Dr Gonzo zei:hoe is het afgelopen dan??
Ik denk het niet, volgens mij mag je niet zitten voor je 18e, hoogstwaarschijnlijk zit hij in een jeugdinrichting![]()

Immo zei:7 gram zal toch nog wel onder gebruikers hoeveelheden vallen?
pipo35 zei:Angramar Temenos zei:Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?
STRANQER zei:Dr Gonzo zei:hoe is het afgelopen dan??
Ik denk het niet, volgens mij mag je niet zitten voor je 18e, hoogstwaarschijnlijk zit hij in een jeugdinrichting![]()
Sorry, ik moet deze (hele slechte) grap gewoon maken, als je 3 dagen zit, krijg je dan niet stijve benen ofzo?TrippleKX zei:Je mag misschien niet zitten voor je 18e, maar ik heb toch echt 3 dagen gezeten toen ik 14 was. En niet in een jeugdgevangenis, nee Torentijd bij Middelburg.
Ja hier heeft hij echt iets aan. Mijn excuses voor mijn post.STRANQER zei:Kom op zeg mensen, wees een beetje aardig tegen die jongen. Hij heeft al genoeg problemen.
Omdat jullie jezelf nou zo geweldig vinden omdat jullie ouders wat jaartjes eerder het bed met elkaar hebben gedeeld hoef je anderen niet af te kraken.
OT: Dat is kut voor je, zeker een aantekening. Als ik je ouder zou zijn zou ik zeker je niet aangeven, gaat meteen je toekomst naar de klote.![]()
Exceptional Insight zei:Ja hier heeft hij echt iets aan. Mijn excuses voor mijn post.STRANQER zei:Kom op zeg mensen, wees een beetje aardig tegen die jongen. Hij heeft al genoeg problemen.
Omdat jullie jezelf nou zo geweldig vinden omdat jullie ouders wat jaartjes eerder het bed met elkaar hebben gedeeld hoef je anderen niet af te kraken.
OT: Dat is kut voor je, zeker een aantekening. Als ik je ouder zou zijn zou ik zeker je niet aangeven, gaat meteen je toekomst naar de klote.![]()
Axxess zei:kangaroe zei:verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren....
Het is verklaring omtrent gedrag en het hangt af waarvoor je hem nodig heb of je deze krijg...
Een job bij een bank oid kan je wel vergeten, maar b.v. verkeersregelaar kan prima.
Angramar Temenos zei:Aangifte doen tegen familie doe je gewoon niet.
Angramar Temenos zei:Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping.