Mintgroen

Mijn vriendin heeft via een collega een aantal pilletjes gekregen. Deze collega is een betrouwbare kennis en gebruikt zelf ook regelmatig op dancefeesten e.d.

De pilletjes zijn mintgroen, hebben een smilie voorop en een lichte streep aan de achterkant. Ze komen uit de regio Rotterdam. http://imageshack.us/photo/my-images/713/fotomr.jpg/. Sorrie voor de brakke kwaliteit.

Kan iemand iemand vertellen of deze pillen okay zijn en hoe sterk ze ongeveer zijn?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nooit van gehoord, zou als ik jou was ez test halen(weet je in ieder geval de stof die er het meest inzit). Of nog veel beter laten testen, heb je in 1 week ongeveer de uitslag precies. Kan van alles inzitten ook al haalt hij het lange tijd, de batch kan anders zijn met verkeerde stofjes erin.. Wees voorzichtig! Kan voor hetzelfde geld ook goed zijn, persoonlijk houd ik niet van die gokjes.. Be safe!

Tufnut

Badass junkie
förstörelse zei:
Kan iemand iemand vertellen of deze pillen okay zijn en hoe sterk ze ongeveer zijn?

NEE, dat kan niemand hier je vertellen. Bij het testcentrum op het Zuidplein in Rotterdam kunnen ze dat wel. Google even op xtc testen en je vind zo alle info die je nodig hebt.

Bovenaan