Modafinil

Frqz

Newbie
Heeft hier iemand ervaring met "Modafinil"?
Is een soort ritalin wat zou moeten helpen bij het studeren, en aangezien ik mijn komende tentamens echt moet gaan halen zat ik er aan te denken dit te gaan gebruiken voor bij het studeren...
Iemand?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb geen ervaring met Modafinil, maar wel met Adrafinil en Fladrafinil die er sterk op lijken. Het werkt wel wat anders dan Ritalin trouwens. Ritalin stimuleert sterker vind ik persoonlijk. De finil soorten zijn wat subtieler. Maargoed ze helpen wel degelijk je concentratie vermogen te verhogen en kunnen dus goed voor studie gebruikt worden.

Als je er aan kunt komen kun je het eens proberen om te zien of het je helpt.

Frqz

Newbie
Psychedelibee zei:
Ik heb geen ervaring met Modafinil, maar wel met Adrafinil en Fladrafinil die er sterk op lijken. Het werkt wel wat anders dan Ritalin trouwens. Ritalin stimuleert sterker vind ik persoonlijk. De finil soorten zijn wat subtieler. Maargoed ze helpen wel degelijk je concentratie vermogen te verhogen en kunnen dus goed voor studie gebruikt worden.

Als je er aan kunt komen kun je het eens proberen om te zien of het je helpt.

Ben van plan inderdaad ritalin te gaan proberen, waar zeer gemakkelijk aan te komen is. Ben nog een beetje research aan het doen maar denk dat het mij wel kan helpen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik weet niet hoe lang je het van plan bent te gebruiken achter elkaar, maar ritalin is wel enigszins verslavend en je wilt niet ontwenning ervan krijgen achteraf lijkt me.

Frqz

Newbie
Psychedelibee zei:
Ik weet niet hoe lang je het van plan bent te gebruiken achter elkaar, maar ritalin is wel enigszins verslavend en je wilt niet ontwenning ervan krijgen achteraf lijkt me.

Heb je gelijk in, maar ik ben van plan het maximaal 1 week te gaan gebruiken, puur voor het leren van mijn tentamens. eventueel een half jaar later nog een keertje een week als het goed bevalt en ik er voordeel van heb.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een week valt nog wel mee, dan zul je niet snel nadelige effecten gaan merken waarschijnlijk. Alleen wat moeite met slapen 's avonds wellicht.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ervaring met Modafinil en andere stoffen die sterk gelijkend zijn qua werking en molecuulstructuur.

Modafinil werkt wellicht net als methylfenidaat (ritalin) op de heropname remming maar doet dit voor hele andere dopamine receptoren op andere plekken in de hersens waardoor je ook hele andere effecten ervaart.

Modafinil ga je zeer lastig aan komen in deze tijden tenzij je flinke bakken geld hebt liggen. Alternatieven die ik heb geprobeerd en naar mijn mening een vrijwel identiek effect geven zijn adrafinil en fluorofinil, deze kun je online bestellen voor een veel goedkopere prijs dan Modafinil maar zijn alsnog wel flink prijzig.

Modafinil is een stofje waar men meestal naar grijpt als methylfenidaat (ritalin) te heftig wordt ervaren.

Fluorofinil rapportje
Zie: viewtopic.php?f=21&t=57202
Adrafinil rapportje
Zie: http://drugsforum.info/tripreports-uppe ... 12146.html

Frqz

Newbie
Psychedelibee zei:
Een week valt nog wel mee, dan zul je niet snel nadelige effecten gaan merken waarschijnlijk. Alleen wat moeite met slapen 's avonds wellicht.

Goed om te horen! :)

Frqz

Newbie
Jmths zei:
Ik heb ervaring met Modafinil en andere stoffen die sterk gelijkend zijn qua werking en molecuulstructuur.

Modafinil werkt wellicht net als methylfenidaat (ritalin) op de heropname remming maar doet dit voor hele andere dopamine receptoren op andere plekken in de hersens waardoor je ook hele andere effecten ervaart.

Modafinil ga je zeer lastig aan komen in deze tijden tenzij je flinke bakken geld hebt liggen. Alternatieven die ik heb geprobeerd en naar mijn mening een vrijwel identiek effect geven zijn adrafinil en fluorofinil, deze kun je online bestellen voor een veel goedkopere prijs dan Modafinil maar zijn alsnog wel flink prijzig.

Modafinil is een stofje waar men meestal naar grijpt als methylfenidaat (ritalin) te heftig wordt ervaren.

Fluorofinil rapportje
Zie: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=57202
Adrafinil rapportje
Zie: http://drugsforum.info/tripreports-uppe ... 12146.html

Ben er inderdaad achter dat er vrij moeilijk aan te komen is inderdaad, vandaar toch maar Ritalin denk ik. Zal eens kijken naar die andere 2 die je noemt, bedankt!

Gov

Newbie
Moeilijk?

Ik heb armodafinil gekocht en zoveel dat ik er decennia plezier van heb. Ten eerste vind ik dit veel fijner dan modafinil en kostte het helemaal niet veel. Je schijnt hier niet eens een prijs te mogen noemen, maar goedkoper dan die fluoro en fladrafinil en tenminste ook geen RC met vraagtekens bij zuiverheid en veiligheid.

Ritalin heb ik nooit gebruikt, maar mijn huisarts zei me dat die armodafinil van mij (heb 'm gewoon verteld dat ik dit gebruik) veel beter is dan Ritalin. Ritalin heeft nogal eens vervelend bijwerkingen en mensen voelen alsof er een motortje bij wordt gestoken die je niet kunt uitschakelen.

Armodafinil is (bij mij): van bijna slaapdronken en niet meer kunnen werken en denken naar precies mijzelf maar dan wel wakker. In 20 minuutjes of zo. Ik wil wel eens zien dat IEMAND iets heeft opgelopen door het gebruik van dit spul en dat even afzetten tegen talloze andere geneesmiddelen. Dat geldt ook voor modafinil wat ik zelf overigens wel onprettig vond (ook lagere doses). Echt wel gejaagdheid, armodafinil (a 50 mg, dus 1/3 tablet) gaf die niet.

Armodafinil en (had ik een keer) zuiver modafinil poeder (dat werkte precies hetzelfde itt modalert etc) is het beste medicijn dat ik ooit heb gebruikt. Veiliger dan paracetamol en zeker NSAIDs die je zo kunt krijgen. Zero bijwerkingen en doet ook nog exact wat beweerd wordt 9bij mij).

Vandaag na een slechte nachtrust zou ik best armodafinil kunnen gebruiken. Maar ik doe dat niet, ik voel niet eens een soort zucht ernaar. Puur de wetenschap dat het zou kunnen helpen is er wel en daar blijft het bij.

Wat verder ook wel werkt, maar toch anders is phenylpiracetam en (in nog mindere mate) sulbutiamine. Noopept kreeg ik een tijdlang gratis bij bestellingen en doet ook wel wat.

Maar niks haalt het bij armodafinil. Echt, voor mij, geweldig.

Als je een dame bent die sexueel actief is en de pil gebruikt: afinils maken de pil minder betrouwbaar, dus dan moet je wel andere maatregelen nemen!

MeejheM

Badass junkie
Als je medicatie nodig hebt waar je verder geen indicatie voor hebt behalve om te studeren, bedenk dan eens wat je met je carrière zou kunnen doen met de juiste medicatie. Dat je decennia een junk bent maakt niet zoveel uit, dat zijn veel van de bekendere wetenschappers.

Freud had een voorliefde voor cocaïne, moet je eens bedenken wat hij gedaan kon hebben met crack...

Bovenaan