Moeilijk?
Ik heb armodafinil gekocht en zoveel dat ik er decennia plezier van heb. Ten eerste vind ik dit veel fijner dan modafinil en kostte het helemaal niet veel. Je schijnt hier niet eens een prijs te mogen noemen, maar goedkoper dan die fluoro en fladrafinil en tenminste ook geen RC met vraagtekens bij zuiverheid en veiligheid.
Ritalin heb ik nooit gebruikt, maar mijn huisarts zei me dat die armodafinil van mij (heb 'm gewoon verteld dat ik dit gebruik) veel beter is dan Ritalin. Ritalin heeft nogal eens vervelend bijwerkingen en mensen voelen alsof er een motortje bij wordt gestoken die je niet kunt uitschakelen.
Armodafinil is (bij mij): van bijna slaapdronken en niet meer kunnen werken en denken naar precies mijzelf maar dan wel wakker. In 20 minuutjes of zo. Ik wil wel eens zien dat IEMAND iets heeft opgelopen door het gebruik van dit spul en dat even afzetten tegen talloze andere geneesmiddelen. Dat geldt ook voor modafinil wat ik zelf overigens wel onprettig vond (ook lagere doses). Echt wel gejaagdheid, armodafinil (a 50 mg, dus 1/3 tablet) gaf die niet.
Armodafinil en (had ik een keer) zuiver modafinil poeder (dat werkte precies hetzelfde itt modalert etc) is het beste medicijn dat ik ooit heb gebruikt. Veiliger dan paracetamol en zeker NSAIDs die je zo kunt krijgen. Zero bijwerkingen en doet ook nog exact wat beweerd wordt 9bij mij).
Vandaag na een slechte nachtrust zou ik best armodafinil kunnen gebruiken. Maar ik doe dat niet, ik voel niet eens een soort zucht ernaar. Puur de wetenschap dat het zou kunnen helpen is er wel en daar blijft het bij.
Wat verder ook wel werkt, maar toch anders is phenylpiracetam en (in nog mindere mate) sulbutiamine. Noopept kreeg ik een tijdlang gratis bij bestellingen en doet ook wel wat.
Maar niks haalt het bij armodafinil. Echt, voor mij, geweldig.
Als je een dame bent die sexueel actief is en de pil gebruikt: afinils maken de pil minder betrouwbaar, dus dan moet je wel andere maatregelen nemen!