CooleKickEr
Newbie
Speed is al ongeveer 15 jaar een grote zwakte van mij. Vroeger gebruikte ik het vooral om mijn zelfvertrouwen op te krikken, maar dat is inmiddels niet meer nodig. In die 15 jaar ook geregeld speedvrije periodes, die me altijd goed bevielen. Twee jaar geleden begon ik er weer eens aan, omdat ik na 3 jaar medicijnen ( antipsychoticum en antidepressivum ) was veranderd in een zinloze, suffe, dikke, geestelijk zwakbegaafde zombie. 1 jaar geleden stopte ik met die medicijnen ( hoera, gaat hartstikke goed zonder), maar de speed is helaas gebleven. Ik besefte me dat ik het nu alleen nog maar gebruikte om de vermoeidheid tegen te gaan, die juist werd veroorzaakt door de pep. Een vicieuze cirkel dus. Ik gebruikte het afgelopen half jaar dagelijks 1,5 gram per dag en ben 8 dagen geleden cold turkey gestopt. Het gaat eigenlijk hartstikke goed, maar ik blijf maar MOE!!!! Ik ga elke avond om 22.30 naar bed en sta om 6.30 weer op. Moet wel, want dan gaat de wekker. Overdag beweeg ik best veel, ook in de buitenlucht en ik eet goed en gezond. Ik drink koffie, energydrankjes en eet druivensuiker om nog enigszins te kunnen functioneren, maar ik ben nog steeds onwijs MOE!!!!!!!!!! Echt heel erg brak. Logisch, weet ik ook wel en NEE, het is absoluut geen reden om weer naar speed terug te grijpen, want ik ben nu een vrouw van 35 en het is wel mooi geweest met die pep onzin. Ik weet ook wel dat er betere tijden komen en ik me weer lekker fit zal voelen. Maar voor nu vraag ik me af, hoe lang duurt het ongeveer in godsnaam voordat ik me weer een beetje fit ga voelen en die extreme vermoeidheid verdwijnt, en heeft iemand tips qua bijvoorbeeld bepaalde voedingssupplementen of vitamines, die mijn energiehuishouding kunnen reguleren, want ik, als die hard pepgebruikster, HAAT vermoeidheid. Ik heb genoeg dingen te doen, geen zin om de hele dag op de bank te suffen.. !