Morning glory

pafhond

Newbie
Misschien idiote vraag: maar kan je morning glory(lsa zaden) nog planten als je die gekocht hebt in een smartshop?
Of zijn die behandeld met een of ander product ofzo dat ze niet meer te planten zijn?

pasquali

Bewuste gebruiker
af hankelijk aan hoe oud ze zijn geloof ik...
Als die shop ze niet veel verkoopt en ze hebben partijtje van lang geleden sjaaah...
Maar wij geven er altijd en plant en gebruiks instructie bij dus ik neem aan dat t wel te doen is....
Heb laatst andere zaden geprobeerd te laten ontspruiten maar dats volledig mislukt.. :openmouth: :angry: :angry: :cry:

pafhond

Newbie
pasquali zei:
af hankelijk aan hoe oud ze zijn geloof ik...
Als die shop ze niet veel verkoopt en ze hebben partijtje van lang geleden sjaaah...
Maar wij geven er altijd en plant en gebruiks instructie bij dus ik neem aan dat t wel te doen is....
Heb laatst andere zaden geprobeerd te laten ontspruiten maar dats volledig mislukt.. :openmouth: :angry: :angry: :cry:
'k Denk wel dat ze nog vers waren hoor, want we hebben ze moeten kopen(zie trip naar holland, I'm teh second guy) omdat ze zonder hawaian rosewood baby zaten. Dusja, er hingen er nog best wel veel :)
Een proberen met paar zaadjes, baat het niet, schaad het niet.

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik geloof dat je indien consumeren wel moet oppassen met dosering...
aangezien ik nare verhalen heb gehoord...
Zitten namelijk giftige alkaloiden in geloof ik.

Suc 6 !!!!!!!!!!1

pafhond

Newbie
pasquali zei:
Ik geloof dat je indien consumeren wel moet oppassen met dosering...
aangezien ik nare verhalen heb gehoord...
Zitten namelijk giftige alkaloiden in geloof ik.

Suc 6 !!!!!!!!!!1
hmm..Nja, het enigste wat ik weet, is dat ik max. een lichte trip kan krijgen(volgens de schaalverdeling van erowid, wat ik overigens niet echt zo op vertrouw maarja, je moet iets van basis hebben toch). Dusja, overtrippen(ofzo :tongueout: ) zal ik wel niet doen :wink: (het is 3 gram)
Nuja, toch bedankt :wink:

Bovenaan