yellowmoon
Bewuste gebruiker
supahgrass zei:@ yellowmoon:
nogmaals, feit is dat je vn de paus probleemloos mag verandere van geloof, van de islam magis dit VERBODEN
en ik las deze week nog in Knack een interview met een moslima waarin ze zei dat het zo goed als onbestaand was dat een moslima met een katholiek trouwt, enkel uitzonderingen.
jullie moslim/islamieten/... zeggen dat de koran voor vrede staat maar ik vang enkel signalen van agressie op
we geven jullie een hand en je neemt een arm, dat is de agressieve politeiek van de islam.
genoeg voorbeelden van in Belgie
echt ik haat die islam zo enorm.
geef toe dat wat jullie hier kunnen en mogen nooit omgekeerd zou kunnen in landen zoals maroco (sociale zekerheid, geloof betuigen, politiek actief zijn,...).
en zijn jullie tevreden? nee hoor ze willen altijd maar meer en meer
TOT JULLIE GODVERDOMME OOK DIT LAND INGEPALMD HEBBEN
en wij ons moeten bekeren tot de islam want daar gaat het naar toe als we niet opletten
het is een paradox over bekeren tot een andere godsdienst als je bekeert tot een andere godsdienst dan geloof je dus niet in koran of bijbel of what the fuck dan ook dus dat het verboden is geld eigenlijk niet meer wat wel probleem is de sociale samenleving omdat mensen die tot islam bekeren of iets anders discrimineerd worden door hun eigen mensen , ik ben zelfs gediscrimineerd door marokkanen omdat ik geen ramadan meedeed
elke godsdienst zegt dt ze voor vrede staan maar elke heeft zijn agressieve kanten kruistochten naar oosten was ook niet bedoeld voor vrede ofwel
als je echt bang ben dat nederland massaal tot islam zal bekeren noem ik het gewoon paranoia
en iedereen wilt meer jij wilt ook meer van moslims dan je zou moeten geert wilders wilt zelfs dat helft koran gescheurd moet worden is dat niet veel hij wilt gewoon publiciteit trekken van mensen zoals jouw en niet anders