'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

yellowmoon

Bewuste gebruiker
supahgrass zei:
@ yellowmoon:

nogmaals, feit is dat je vn de paus probleemloos mag verandere van geloof, van de islam magis dit VERBODEN

en ik las deze week nog in Knack een interview met een moslima waarin ze zei dat het zo goed als onbestaand was dat een moslima met een katholiek trouwt, enkel uitzonderingen.

jullie moslim/islamieten/... zeggen dat de koran voor vrede staat maar ik vang enkel signalen van agressie op

we geven jullie een hand en je neemt een arm, dat is de agressieve politeiek van de islam.

genoeg voorbeelden van in Belgie

echt ik haat die islam zo enorm.

geef toe dat wat jullie hier kunnen en mogen nooit omgekeerd zou kunnen in landen zoals maroco (sociale zekerheid, geloof betuigen, politiek actief zijn,...).

en zijn jullie tevreden? nee hoor ze willen altijd maar meer en meer

TOT JULLIE GODVERDOMME OOK DIT LAND INGEPALMD HEBBEN

en wij ons moeten bekeren tot de islam want daar gaat het naar toe als we niet opletten

het is een paradox over bekeren tot een andere godsdienst als je bekeert tot een andere godsdienst dan geloof je dus niet in koran of bijbel of what the fuck dan ook dus dat het verboden is geld eigenlijk niet meer wat wel probleem is de sociale samenleving omdat mensen die tot islam bekeren of iets anders discrimineerd worden door hun eigen mensen , ik ben zelfs gediscrimineerd door marokkanen omdat ik geen ramadan meedeed

elke godsdienst zegt dt ze voor vrede staan maar elke heeft zijn agressieve kanten kruistochten naar oosten was ook niet bedoeld voor vrede ofwel

als je echt bang ben dat nederland massaal tot islam zal bekeren noem ik het gewoon paranoia :mrgreen: en iedereen wilt meer jij wilt ook meer van moslims dan je zou moeten geert wilders wilt zelfs dat helft koran gescheurd moet worden is dat niet veel hij wilt gewoon publiciteit trekken van mensen zoals jouw en niet anders

spacekonijn

Badass junkie
minn zei:
Ik vind wilders dapper. Ben het niet helemaal met hem eens, maar hij durft wel in ieder geval.

Ik vind wilders echt de grootste angsthaas van nederland, Hoe bang kun je zijn voor mensen waar je totaal niks vanaf weet.

deze radicale uitspraken komen puur voort uit angst voor het onbekende.

spacekonijn

Badass junkie
Partij wilders

stelletje freaks bij elkaar als je t mij vraagt

billy

Experimenterende gebruiker
flashkop zei:
Solidius zei:
De tijd zal hem leren.
waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim Fortuin

als je wat wil zeggen moet je je huiswerk doen sukkel, pim foruyn is niet door een moslim vermoord...

JewCookie

Wijs gebruiker
billy zei:
flashkop zei:
Solidius zei:
De tijd zal hem leren.
waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim Fortuin

als je wat wil zeggen moet je je huiswerk doen sukkel, pim foruyn is niet door een moslim vermoord...

Nee, maar wel om zijn mening. Het is hetzelfde principe, alleen word er door iedereen een deel van de totale groep als gevaar gezien. Maar dat komt mede dankzij de media.

caatje

Badass junkie
spacekonijn zei:
deze radicale uitspraken komen puur voort uit angst voor het onbekende.

Of hebben ze een vooruit ziend blik? Wil je vertellen dat er niks mis is met Nederland en haar gasten? Vind jij dat alles wel oke is zoals het is?

caatje

Badass junkie
spacekonijn zei:
er is nooit alles goed in een land

Ik heb het ook niet over "alles" , ik heb t over de gasten in ons land. Daarbij; aan iets wat niet goed gaat moet gewerkt worden. Ook al wordt het nooit 100%. Het probleem links laten liggen, of laten voor wat het is maakt het van kwaad tot erger.

pepito

Bewuste gebruiker
supahgrass zei:
wat irritant was dat van die mohammed cartoon

het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen?

altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel?

ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen...

IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen.

zoniet, oprotten naar hun eigen land.

zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,...

=> ik denk het niet <=

hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!!

nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo

slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE

wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden !

en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist
zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting

sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam.

geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin:

zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm"

Wat een zieke sneue praatjes....Het idee van allochtoon-autochtoon en integratie is zooo beperkt...Altijd gedacht dat gebruikers van middelen wat ruimdenkender waren... Wilders gestemd :mrgreen: of iets teveel supergrass gerookt en geen hersencel meer over?? zou Zommes zijn commentaren nog eens lezen, kun je wat van leren....Geloof vooral wat de media je wijsmaken! en lik de hielen van USA....

kleine geesten praten over mensen
middelmatige geesten praten over gebeurtenissen
grote geesten praten over ideeen
universele geesten praten over alles, en staan open voor alles!

spacekonijn

Badass junkie
caatje zei:
spacekonijn zei:
er is nooit alles goed in een land

Ik heb het ook niet over "alles" , ik heb t over de gasten in ons land. Daarbij; aan iets wat niet goed gaat moet gewerkt worden. Ook al wordt het nooit 100%. Het probleem links laten liggen, of laten voor wat het is maakt het van kwaad tot erger.
ik zie geen grote problemen of gevaren in deze mensen nee, dat mensen die het slecht hebben sneller de criminaliteit ingaan is natuurlijk logisch.
dat iets meer allochtonen het slecht hebben is ook een feit.
maargoed daar kun je iets aan doen, maar angst zaaien zoals wilders dat probeert is vrij kansloos en werk 100% zeker alleen maar averechts

BillyBilo

Badass junkie
Laten we de helft van alle joden, blanken, negers, engelsen, ieren, belgen, honden, katten, kanaries, duitsers, hongaren, roemenen, italianen, polen, australiërs, aboriginals, spanjaarden, portugezen, nederlanders, slaven, bazen, knechten, managers, tekenaars, schrijvers, in de oven schuiven, omdat ze misschien wel een ander denkbeeld hebben.

JewCookie

Wijs gebruiker
BillyBilo zei:
Laten we de helft van alle joden, blanken, negers, engelsen, ieren, belgen, honden, katten, kanaries, duitsers, hongaren, roemenen, italianen, polen, australiërs, aboriginals, spanjaarden, portugezen, nederlanders, slaven, bazen, knechten, managers, tekenaars, schrijvers, in de oven schuiven, omdat ze misschien wel een ander denkbeeld hebben.

Dit gaat nergens over, het gaat erom dat de koran een boek uit een totaal andere tijd is. Deze tijd had totaal andere denkbeelden en bijvoorbeeld straffen als we in deze tijd 'normaal' vinden. Ik zeg niet dat ze nu allemaal dood moeten oid, maar de koraan enigszins met de tijd mee laten gaan of interpreteren mag van mij best. Alleen doet het deel waar dit voor bedoeld is dat niet. Heeft niks met een bevolking vermoorden om andere denkbeelden te maken, alleen met het feit dat een deel van een bevolking een tekst niet met de huidige tijd en maatschappij kan interpreteren maar alleen letterlijk opneemt..

azgaza

Badass junkie
Ten eerste.. zijn de meeste moslims die ik ken (klasgenoten etc.) waar ik mee heb gepraat helemaal niet zo erg, de meesten geloven thuis en proberen gewoon rond te komen in hun leven met hun families, en ze doen niet zo veel kwaad, niet veel meer dan de meeste nederlanders.
De massa der moslims is echt geen probleem, en gekken heb je overal (kijk naar de Amish, in amerika).
Qua geloof zijn ze niet erger dan christenen. Allebei afhankelijk van hun geloof, van hun god, stellen ze zich zwak op, en dat vind ik persoonlijk gewoon walgelijk, maar dat geld voor beide religies. Eigenlijk alle religies. Ik hou niet van dergelijke zwakte, ietsisten zijn trouwens MINSTENS zo erg (en mensen die eeuwig blijven zoeken naar 'de zin van het leven'; zeikerds, waarom moet het nou weer zo nodig zin hebben?
Maar dat is een probleem van religies, en niet van moslims, dat is een probleem van alle religies, met name de monotheistische religies.
Om eerlijk te zijn: Ik vind christenlijk Amerika eigenlijk nog enger dan de moslim immigranten en nakomenlingen van immigranten hier.

Wel vind ik dat ze goed nederlands moeten spreken en een basis-respect tonen voor de oorspronkelijke nederlandse bevolking; een systeem van met rust laten zolang er samen te leven valt, en ik denk dat dat best kan.

shihuandgi

Belezen gebruiker
ach,

die mensen, als ze hier willen wonen (nederland of belgie) moeten ze zich aanpassen aan onze cultuur of alleszins begrip tonen,

we zijn christelijk opgevoed, dus ze hoeven hier geen moskees te bouwen of hun religie te prezen boven onze,

maar... ik verwacht niet dat ze onze religie aanpassen! sterker nog, ik zou het niet aanvaarden moesten ze zich genoodzaakt voelen om ook christelijk te worden, alleen begrip tonen,

als ik naar hun land ga, ga ik ook geen kerk bouwen, of hun onze religie aanbieden, ik zou ook niet willen dat ze dat zouden aanvaarden,

en hun koran kapotscheuren, is gewoon schandalig,wat is het nut?

het boek is heilig voor hun! dan hebben wij niet het recht om hun te vragen om de koran kapot te scheuren, net zo min als zij het recht hebben om hier in hun taal te praten en ons hun god laten aanbidden...

respect hebben voor elkaars cultuur en samen leven als naasten is de stap naar de goede richting, maar dan is er ook weer de media, die ons tegen elkaar opzetten, door vanalle dingen te zetten zoals:

turk steekt jongen neer voor mp3 of vreemdeling vermoord belg,

de media is ook de grote fout in al het gebeuren...achja, het zal wel nooit goedkomen?

JewCookie

Wijs gebruiker
BillyBilo zei:
bedoel je niet de "huidige westerse maatschappij"?

Ook goed, hoe je het ook maar wil noemen. Huidige westerse maatschappij is toch echt de maatschappij waar zij zijn komen wonen met onze huidige cultuur van dien..

zommes

Badass junkie
shihuandgi zei:

de media is ook de grote fout in al het gebeuren...achja, het zal wel nooit goedkomen?

JIJ bent de grote fout in dit gebeuren, de mp3-speler moord was door twee POLEN gedaan, geen moslims. Als je gewoon jezelf had laten informeren op een normale manier dan is de media helemaal niet fout. Hoe kan je de schuld daar op afschuiven als je het niet eens goed begrepen hebt?

Mensen kramen gewoon de meest achterlijke bullshit uit en geven daarna de media de schuld omdat die een gekleurd beeld geven. Dat is misschien wel zo, maar dan ben je zelf toch degene die de kleur over neemt of zoals bij bovenstaande poster het geval is: gewoon te achterlijk is om na tientallen nieuwsberichten over de befaamde mp3-speler moord NOG NIET TE BEGRIJPEN WAT ER TOEN IS GEBEURD !?!

Damn hier word ik nou agressief van op de vroege ochtend.

Trouwens, paar moskeetjes doe ik niet moeilijk over hoor. Weer een hoop mensen extra tevreden en gratis koffie & thee voor mij. Turkije staat bovendien helemaal vol met kerken, dus nou niet gaan ouwehoeren dat het daar niet mag.

Frisko

Badass junkie
kalm zommeske,das nie goed voor uwen tikker kerel...
ben het verders wel volledig eens met je... :grin:

shihuandgi

Belezen gebruiker
zommes zei:
shihuandgi zei:

JIJ bent de grote fout in dit gebeuren, de mp3-speler moord was door twee POLEN gedaan, geen moslims. Als je gewoon jezelf had laten informeren op een normale manier dan is de media helemaal niet fout. Hoe kan je de schuld daar op afschuiven als je het niet eens goed begrepen hebt?

Mensen kramen gewoon de meest achterlijke bullshit uit en geven daarna de media de schuld omdat die een gekleurd beeld geven. Dat is misschien wel zo, maar dan ben je zelf toch degene die de kleur over neemt of zoals bij bovenstaande poster het geval is: gewoon te achterlijk is om na tientallen nieuwsberichten over de befaamde mp3-speler moord NOG NIET TE BEGRIJPEN WAT ER TOEN IS GEBEURD !?!

Damn hier word ik nou agressief van op de vroege ochtend.

Trouwens, paar moskeetjes doe ik niet moeilijk over hoor. Weer een hoop mensen extra tevreden en gratis koffie & thee voor mij. Turkije staat bovendien helemaal vol met kerken, dus nou niet gaan ouwehoeren dat het daar niet mag.

stomme noob, da bedoel ik net!

de media gaf de schuld meteen aan turken terwijl het polen waren!!!

voor dat ze die jongens hadden opgepakt dacht heel belgie, dat marrokanen of turken die jongen hadden vermoord, en waarom? toch omdat de media zei dat het een marrokaan of een turk was terwijl het niet zo was?

aarrgghh!!!

en ik zeg ook niet dat daar geen kerken mogen staan!

maar ik wil niet dat wij kerken gaan bouwen daar!

azgaza

Badass junkie
Als hun moskee's niet in dergelijke hoeveelheden zijn dat het straatbeeld echt érg verranderd vind ik het best, zolang je maar kan zien dat het hier nederland is; en dat kan je nog wel met een paar tientalle moskees in het land; van mij mogen ze ze gerust neerzetten.

zommes

Badass junkie
shihuandgi zei:
stomme noob, da bedoel ik net!

de media gaf de schuld meteen aan turken terwijl het polen waren!!!

voor dat ze die jongens hadden opgepakt dacht heel belgie, dat marrokanen of turken die jongen hadden vermoord, en waarom? toch omdat de media zei dat het een marrokaan of een turk was terwijl het niet zo was?

aarrgghh!!!

en ik zeg ook niet dat daar geen kerken mogen staan!

maar ik wil niet dat wij kerken gaan bouwen daar!

Stomme noob? Ik schrijf tenminste in zodanig Nederlands dat het helder is wat de boodschap is.

Maar als je dat bedoelde heb je wel ergens gelijk, alleen gaat mijn verhaal nog steeds op.

Over die kerken, 'wij' bouwen daar geen kerken, maar Turkse christelijken wel. Zoals hier dus de Nederlandse/Belgische moslims dat eventueel doen.

JewCookie

Wijs gebruiker
shihuandgi, door mensen zoals jij welke niet opletten en op deze manier moslims de schuld geven terwijl zij het niet gedaan hebben zorgen voor het imago van moslims. Bij zoveel delicten welke in het nieuws geweest zijn hoor je weer 'volgens mij was het een moslim' en de degene wie dit gehoord heeft denkt dat het door een moslim gebeurd is. Dit veroorzaakt de grootste scheefgroei, afkoms of religie noemen in de media natuurlijk ook maar ze publiceren echt niet alleen maar van moslims dit, moslims dat, moslims zus, moslims zo.

BillyBilo

Badass junkie
JewCookie zei:
shihuandgi, door mensen zoals jij welke niet opletten en op deze manier moslims de schuld geven terwijl zij het niet gedaan hebben zorgen voor het imago van moslims. Bij zoveel delicten welke in het nieuws geweest zijn hoor je weer 'volgens mij was het een moslim' en de degene wie dit gehoord heeft denkt dat het door een moslim gebeurd is. Dit veroorzaakt de grootste scheefgroei, afkoms of religie noemen in de media natuurlijk ook maar ze publiceren echt niet alleen maar van moslims dit, moslims dat, moslims zus, moslims zo.

Lees het nog een keertje door :wink:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
wat gebeurt nou weer hier :mrgreen:

hey mensen wanneer zullen we nou achterkomen dat een religie of afkomst niet de schuld kan krijgen zeg maar dat het mp3 instinct door een moslim turk of marokaan was gedaan en dan geef de schulden aan alle turken en marokkanen en plus moslims denken jullie echt dat dat in koran staat of zo dat je voor een mp3 iemand mag vermoorden :grin: ook al het is door een ander soort freaks gebeurt betekent ook niet dat polen allemaal dieven zijn (mischien een grote deel wel maar jah :grin:)

zommes

Badass junkie
Misschien ben ik de enige, maar ik kan echt helemaal niks opmaken uit bovenstaand stuk tekst. Misschien is een tekst voor jezelf teruglezen wel een aardig idee als je wilt dat anderen het begrijpen.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ :grin:

hoofd gedachte is dat als een moslim iemand ooit vermoord voor een mp3 speler, dat het niet de schuld is van koran maar schuld is van de dader :grin:

jaja

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ

Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?

Of is 't uit principe, ofzo?

Bovenaan