Re:
Trip Unit zei:
Wat ik altijd wel lekker vind is de lekkere keiharde techno!
Techno is echt heerlijk dan echt die bepaalde ritmes waar je dan 1 mee word.Het voordeel van techno is dat het meestal lekker doorloopt allemaal--->dus lekker uit je plaat gaan
Hier ben ik het volledig mee eens.. Als ik drugs neem, waar dan ook; op stap, rondrijdend in de auto (dan sta ik/wij meestal ergens int veld ver weg van huizen en mensen en heb net een subwoofer laten plaatsen

), of chillend bij kameraad op z'n apartement, ik MOET altijd muziek horen EN voelen. Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
Muziek betekend alles voor mij.. Het gebeurt natuurlijk ook eens dat ik nuchter op stap ga (ja, echt waar) en als ik dan bvb boven in zaal 2 van The Fuse in brussel sta, dan zweef ik gewoon op de muziek. Muziek is drugs voor mij..
Peace !