Psychedelic_Fairytale
Bewuste gebruiker
(deep)trance + xtc is geweldig! 
ecstasy zei:volgens mij is prodigy uniek

Mr.jiho zei:vanavond naar een acid feestje, eens zien wat dat op mdma geeft![]()

Mchammer zei:rauwe hiphop![]()
ik ook .. en nirvana unplugged vind ik dan ook errug vet!Safire zei:Mchammer zei:rauwe hiphop![]()
Inderdaad hiphop. Maar met x kan ik ook dancehall, hardcore en hardstyle erg waarderen.
drop acid not bombs!Mr.jiho zei:vanavond naar een acid feestje, eens zien wat dat op mdma geeft![]()
ikke beetje teveel gepakt en was idd een leuk feestjeJeller zei:drop acid not bombs!Mr.jiho zei:vanavond naar een acid feestje, eens zien wat dat op mdma geeft![]()
ikke niets gepakt dan ma toch redelijk leuk feestje
zommes zei:Goa...
En trancedentale meditatie muziek.
Hardcore is lekker, af en toe terrorAls je zegt de Hardcore van vroeger,die is wel simpel in mekaar gezet,maar de Hardcore van tegenwoordig is verre van simpel!laan zei:Hmm K vind dat het ook een beetje gecompliceerd moet klinken met variatie aan effects..( en gewoon mooi ) Hardcore heeft dat niet echt. beetje hersenloos en goedkoop vind ik. Toch is het vaak wel ff lache.
Hier van't zelfde! DJ's om lekker hard op te gaan, dan denk ik aan Promo, Outblast, Angerfist,... maar ook Lobotomy inc, Coone, Ruthless,...Benn zei:Hardstyle Jumpstyle ..lekker uit je plaat gaan en stampen/jumpen
![]()
Ik vind het hersenloos in vergelijking met trance dat toch nog steeds veel gecompliceerder is, lastiger te mixen en mooier klinkt.. Buiten dat, kan je er ook heel lang lekker op bewegen/stampen. Integenstelling tot hardcore waarbij je vaak maar gedeeltes van de zaal ziet knallen. Ok vind ik dat vele hardcore platen dezelfde opbouw hebben en beats komen vaak overeen. Dit vind ik nadelig voor op een feest, omdat het eentonig lijkt, wat mischien niet zo is. Hardcore is goeie shit. Het enigste waar ik een hekel aan heb is rap, r&b en van die niggashitTrip Unit zei:Als je zegt de Hardcore van vroeger,die is wel simpel in mekaar gezet,maar de Hardcore van tegenwoordig is verre van simpel!laan zei:Hmm K vind dat het ook een beetje gecompliceerd moet klinken met variatie aan effects..( en gewoon mooi ) Hardcore heeft dat niet echt. beetje hersenloos en goedkoop vind ik. Toch is het vaak wel ff lache.
Hoezo hersenloos?

Trance gecompliceerder en makkelijker te mixen?Naah niet mee eens...Hardcore is net zo moeilijk te draaien als trance hoor.laan zei:Ik vind het hersenloos in vergelijking met trance dat toch nog steeds veel gecompliceerder is, lastiger te mixen en mooier klinkt.. Buiten dat, kan je er ook heel lang lekker op bewegen/stampen. Integenstelling tot hardcore waarbij je vaak maar gedeeltes van de zaal ziet knallen. Ok vind ik dat vele hardcore platen dezelfde opbouw hebben en beats komen vaak overeen. Dit vind ik nadelig voor op een feest, omdat het eentonig lijkt, wat mischien niet zo is. Hardcore is goeie shit. Het enigste waar ik een hekel aan heb is rap, r&b en van die niggashit![]()
hersenloos rammen I LOVE ITTrip Unit zei:Trance gecompliceerder en makkelijker te mixen?Naah niet mee eens...Hardcore is net zo moeilijk te draaien als trance hoor.laan zei:Ik vind het hersenloos in vergelijking met trance dat toch nog steeds veel gecompliceerder is, lastiger te mixen en mooier klinkt.. Buiten dat, kan je er ook heel lang lekker op bewegen/stampen. Integenstelling tot hardcore waarbij je vaak maar gedeeltes van de zaal ziet knallen. Ok vind ik dat vele hardcore platen dezelfde opbouw hebben en beats komen vaak overeen. Dit vind ik nadelig voor op een feest, omdat het eentonig lijkt, wat mischien niet zo is. Hardcore is goeie shit. Het enigste waar ik een hekel aan heb is rap, r&b en van die niggashit![]()
Maar zowieso dat jij Trance mooier vind dan Hardcore is jou mening en dus geen feit,Hardcore eentoning en de beats zijn vaak hetzelfde?
Nou dan denk ik dat jij kut dj's hebt horen draaien,want ik heb dat "probleem" niet....(Als je zegt Techno is eentonig kan ik me daar wel
iets bij voorstellen aangezien er minder breaks inzitten)
Meningskwestie dude,Hardcore hersenloos vind ik maar een rare opmerking!