N2O Nitrous Oxide

Freaky high

Bewuste gebruiker
MAX zei:
Net slagroom patronen gehaald van het merk Slimresto
inhoud 10 cm3 (8gr) pure stikstofdioxide (N2O) meteen even geprobeerd maar voel er niet veel van WAT DOE IK VERKEERD ? En zijn dit wel de goede patronen ?

euhm je hebt de verkeerde gehaald vrees ik. stikstofoxide is slecht, je moet er kopen met lachgas in :confused: (lachgas = N2O) sorry mate

MAX

Experimenterende gebruiker
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.

Freaky high

Bewuste gebruiker
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF

MAX

Staat toch echt tussen haakje (N2O) en dan de 2 klein laag geschreven.
Het is ook het zelfde doosje met 50 patronen die afgebeeld staat op pagine 2 van dit topic.

MAX

Hmmm moet het toch eerst zeker weten voordat ik zo iets doe.
Straks zijn het toch de verkeerde en dan........ ontploffen me longen :confused:
Smaakte trouwens niet verkeerd en voelde heeeeeeeeeel licht iets maar niet wat hier allemaal beschreven staat vandaar dat ik vroeg doe ik iets verkeers of belangrijkste zijn het de goede patronen.

MAX

Ja gewoon in een ballon via een slagroomspuit. Dan inademen en weer in de ballon en zo doorgaan. Moet toch de goede manier zijn.

Freaky high

Bewuste gebruiker
uhu, wij deden het zo: ballon vullen met het gas, daarna de ballon helemaal proberen in te ademen, dan zo lang mogelijk inhouden en dan langzaam uitademen, dan krijg je zon licht gevoel en een druk op je oren, dat had ik toch en toen moesten we massaal lachen. hoe meer we het deden hoe zwaarder het gevoel kwam, we moesten bijna niet meer lachen want onze kaken deden pijn, gwn een heel ander gevoel, heel leuk, maar kan het niet echt uitleggen :flushed:

MAX

Spacekonijn Welke patronen heb jij ?? Omdat je opeens zegt dat er verschil zit in sterkte.

Laat even weten bedankt

fokker

Belezen gebruiker
N2O? Dat is easy om aan te komen, voor n paar tientjes kun je n flinke fles kopen van NX, ZEX of NOS, deze kun je voor weinig geld elke keer laten vullen, maar met zo'n fles doe je voor t gebruik waar jij op doelt wel heel erg lang :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Vanavond ook even aan het lachgas gezeten, zo'n 20 patroontjes d'r doorheen gehaald met z'n allen :P

Jammer genoeg hadden we nog geen spuit tot beschikking, dus deden we een patroon tussen de bankschroef, gaatje in tikken met een spijker en dan hoppa ballon d'r overheen. Na een paar mislukkingen ging 't wel aardig :P

En 't gevoel :mrgreen: Erg kort, maar erg fijn :mrgreen:
Zwart voor de ogen, en vage echogeluiden hehe.

Gozur

Newbie
nou laatst lachgas geprobeert mn eerste echte drugservaring ( naast wiet :P ) echt super vage shit
geluid was bonzend alles ging traag en lachen om niks echt te vetjes

Razar

Belezen gebruiker
Bij mijn vrienden en kennissen kennen ze me wel als de "lachgas-man" omdat ik er iedereen kennis laat mee maken ( heb altijd wel patronen op mijn kamer liggen ). Zelf doe ik het al een half jaartje, ong 50 capsuletjes per maand, maar...

In het begin deed ik al raar van 1 partoon, tegenwoordig moet ik er minstens 3 patronen in blazen voor ik in het vage droomwereldje kom, want zelfs 2 patronen doen niet meer veel. Ik vind het wel raar dat ook bij lachgas een soort van gewenning komt :confused:

Bij de meeste mensen die ik ken die het voor de eerste keer doen beginnen ze hard te lachen en ongecontroleerde bewegingen te maken ( rondlopen en dingen omver stoten) waarna ze zich niets meer herinneren.

Bij de meer "ervaren" gebruikers wordt het meer en meer een innerlijke reis zonder dat je voor omstaanders raar begint te doen. ( lijkt me )

In het begin vond ik het wel leuk, maar nu is het effect niet meer zo overweldigend als vroeger.

Iemand dezelfde bemerkingen omtrend gewenning en veranderend effect door de tijd heen?

Buuf

Newbie
Ik heb het ook zo vaak gedaan. In Scheveningen doet iedereen het allang. Wij nemen meestal 3 patronen in 1 ballon. Zwaar kikke is dat...

westergas

Belezen gebruiker
Zoooooo ik heb net een vage ervaring achter de rug. Ik kom thuis van mijn werk dus ik een balonnetje gevulld (één patroon). Ik doe het niet zo vaak en ook steeds maar één patroon maar wat ik net had heb ik niet eerder gehad.

De ervaring was veel intenser dan normaal. Alles werd rood voor mijn ogen en het effect duurde veel langer dan normaal. Meestal is het weg na een paar keer diep ademhalen maar nu bleef het onverminderd. Alles was echt super vervormd en ik zat echt in een andere dimentie.

Op zich achteraf wel te gek maar op het moment schrok ik me rot. Ik greep echt naar mijn hoofd en riep "te bizaaaaar" terwijl ik alleen thuis was :grin:

Nou ja ik dacht dat dit alleen kan met 2 of meer capsules in 1 ballon. Hoe zou het kunnen dat het nu zoveel bizarder was dan normaal??

Rokka

Newbie
Ik heb het voor de verandering es geprobeerd met een normale slagroomspuit en een ballon... Niet aan te raden... Het vullen van de ballon was al een hel... Er komt veel te snel slagroom mee, het resultaat: dat ik spetters slagroom in zat te ademen :wink:, geweldig.
Het gaf me een beetje een stoned gevoel, maar daar bleef het ook bij.
Geef mij maar een paar n2o capsules mensen!

J0rrit

Badass junkie
heeft iemand al eens "echt" getript op lachgas?> mijn meeste was 3 van die patronen maar dat bleef steeds bij die geluiden zo raar en gewoon dat rare gevoel. maar geen hallucinaties ofzo?

paupie

Bewuste gebruiker
max wat ik gedaan heb is 3 patronen toen was ik ook goed weg. Ik zag helemaal niks meer en me hele lichaam tintelde extreem erg. Ook hoorde ik een soort gezoem dat om de seconde van hard naar zacht ging en andersom.

neti

Badass junkie
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?

Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo?

Qocaïne

Badass junkie
Enesteene zei:

Je hebt het waarschijnlijk over deze slagroomspuit.

Daarmee zal het niet gaan lukken.. Je moet deze hebben :)

Vul deze met patronen, en gaan met die banaan! :)

neti

Badass junkie
Qocaïne zei:
Enesteene zei:

Je hebt het waarschijnlijk over deze slagroomspuit.

Daarmee zal het niet gaan lukken.. Je moet deze hebben :)

Vul deze met patronen, en gaan met die banaan! :)

ja, okay, maar waarom kan ik die andere neti gebruiken... daar zit namelijk ook N2O in...

Qocaïne

Badass junkie
Natuurlijk kan je deze gebruiken.. maar ik vind het minder heftig dan het gas via die andere fles uit een ballon te inhaleren.

Ik vind het ook onhandig... de slagroom zit er nog in! :mrgreen:

neti

Badass junkie
vandaag drie gewone supermarkt spuiten geinhalleerd, via ballon en rechtstreeks...de derde spuit was goddelijk.... lekker wegzweven, heerlijk beklemmend gevoel in mn hoofd, en een gigantische smile op mn bek... werd dr ook geil van overigens (wat ik wel vaker heb met drugs)

neti

Badass junkie
vandaag weer 5 spuiten 9uit de supermarkt) direct vanuit de bus ingeademd, bij de laatste een lekkere kick, robotstemmen op de tv, lekkere roes en heerlijke smile op mn smoel... benm nu nog wat wazig... maar voor t zelfde geld toch liever xtc

Qocaïne

Badass junkie
Dan heb je het toch wel aardig gevoeld! :)

Lachgas is NIET te vergelijken met xtc natuurlijk! Twee totaal verschillende uitwerkingen!

neti

Badass junkie
ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik :kots:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Haha je hebt idd soms een wat leeg gevoel in je maag :P

Maar ja wat wil je :wink: je lichaam vraagt gewoon om zuurstof en niet om N2O haha :wave:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Nee hoor, zodra je de cartridge op je slagroomspuit doet vult deze zich met het gas, de kogel staat namelijk onder grote druk, wanneer je dan een balon over het spuitstuk heen trekt kun je deze gewoon vullen met het gas. Met 1 patroon kun je ongeveer 2 balonnetjes vullen. Veel plezier :grin:

met 2 patronen 1 balon bedoel je

Delcasa88

Bewuste gebruiker
gewoon doen joh! zei:
Enesteene zei:

Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo?

Van een ballonnetje trer grote van 2 sinasappels ben je niet echt weg.

Laatst 1 patroon (pure N2O, uit zo'n patroontje dus, bij supermarkt dingen gebruiken ze ook andere drijfgassen) genomen, ballon was ongeveer zo groot als voetbal. Paar keer flink in en uit ademen in die ballon, voelde me licht in mn hoofd, beetje wankel daardoor en het was wle grappig:)

Als je echt wil 'spacen' zul je meer dan patroontje moeten nemen.

Volgend weekend van het werk ff de spuitbus mee nemen en bij de Blokkert patronen halen :sunglasses:

Enesteene zei:
ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik :kots:
6 supermarktbussen of patronen??

1993

Hallo.

Ik heb net uit de supermarkt spuitbus gedaan, kwam niet echt veel uit, werd toen een beetje duizelig etc. maar toen kwam er opeens slagroom uit (iets te hard gedrukt). Weet iemand hoe ik de slagroom uit het tuutje krijg? (uitspoelen helpt niet )

alvast bedankt :wink:

zommes

Badass junkie
Met zo'n wegwerp ding heb ik het nog nooit geprobeerd en volgens mij is dat ook de moeite niet. Je zal een herbruikbare slagroomspuit moeten kopen in een kook-speciaalzaak en N2O patronen bij de groothandel. Dan krijg je 100% zeker het gewenste effect.

1993

zommes zei:
Met zo'n wegwerp ding heb ik het nog nooit geprobeerd en volgens mij is dat ook de moeite niet. Je zal een herbruikbare slagroomspuit moeten kopen in een kook-speciaalzaak en N2O patronen bij de groothandel. Dan krijg je 100% zeker het gewenste effect.

ok, bedankt :wink:

Bovenaan