Bij mijn vrienden en kennissen kennen ze me wel als de "lachgas-man" omdat ik er iedereen kennis laat mee maken ( heb altijd wel patronen op mijn kamer liggen ). Zelf doe ik het al een half jaartje, ong 50 capsuletjes per maand, maar...
In het begin deed ik al raar van 1 partoon, tegenwoordig moet ik er minstens 3 patronen in blazen voor ik in het vage droomwereldje kom, want zelfs 2 patronen doen niet meer veel. Ik vind het wel raar dat ook bij lachgas een soort van gewenning komt
Bij de meeste mensen die ik ken die het voor de eerste keer doen beginnen ze hard te lachen en ongecontroleerde bewegingen te maken ( rondlopen en dingen omver stoten) waarna ze zich niets meer herinneren.
Bij de meer "ervaren" gebruikers wordt het meer en meer een innerlijke reis zonder dat je voor omstaanders raar begint te doen. ( lijkt me )
In het begin vond ik het wel leuk, maar nu is het effect niet meer zo overweldigend als vroeger.
Iemand dezelfde bemerkingen omtrend gewenning en veranderend effect door de tijd heen?