Naam en uitvoerder retro

Tomaat

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal

Ik heb van een vriend wat oude cd's gekregen om te rippen. Te oud blijkbaar, sommige bestanden zijn beschadigd en kraken. Van de meeste heb ik ondertussen de gegevens kunnen vinden, maar van 1tje weet ik nog altijd niet van wie het is. Mijn vriend had de irritante gewoonte van alleen maar de titel van de track op te schrijven. De titel is RIP, dus googlen levert ook niet veel op :P

Kan iemand hier eens naar luisteren en als je weet van wie het is: dankjewel :grin: (op een bepaald stukje kraakt het dus wel)

http://www.megaupload.com/?d=HKQY45B5

Tomaat

Bewuste gebruiker
Ik krijg het niet goed... Iemand een ander idee om het bestand te delen? Megaupload was de enige site die ik kende :P

Nathaniel

Wijs gebruiker
Toevallig hadden ze 't gister over telefoon apps bij dwdd, waaronder een app waarin je een liedje invoert en de app vervolgens alle info over dat liedje verzameld. Zoiets bestaat ook voor de computer, weet er verder alleen niks van maar als je googled op "song recognizer" vind je het.

k00k

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Toevallig hadden ze 't gister over telefoon apps bij dwdd, waaronder een app waarin je een liedje invoert en de app vervolgens alle info over dat liedje verzameld. Zoiets bestaat ook voor de computer, weet er verder alleen niks van maar als je googled op "song recognizer" vind je het.

Dat programma heet Shazam :)

Bovenaan