henry-vitesse
Newbie
waarom is de speed de laatste tijd zo zeik nat,voor de winst de helft aan gewicht vervliegt bijna as je t droogt ?
Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.Boeberke zei:als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen![]()
iemand blij maken met een dode mus.Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?SchilDpadDo zei:Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.
iemand blij maken met een dode mus.
SmartieAndMe zei:Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?SchilDpadDo zei:Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.
iemand blij maken met een dode mus.
Als ik nat verkoop geef ik +- 1,8g voor de prijs van 1 omdat er 40% vocht verdwijnt
Hoezo is dit giftig? En is het dan uberhaupt mogelijk om natte pep te snuiven? Mijn ervaring is namelijk van niet (heb het wel eens geprobeerd). Kan pep nat ook giftig zijn als je het slikt?SmartieAndMe zei:Let wel op dat je het goed droogt, het vocht erin is rommel wat je niet in je neus wil hebben. Kan behoorlijk giftig zijn
aluminio zei:Straatpep wordt gemaakt in illegale labo's en niet altijd volgens hetbeste recept. Bij grote hoeveelheden nemen ze ook niet de tijd om de oplosmiddelen te laten vervliegen en opdrogen. Bovendien is dit extra gewicht, dus extra cash. Het kan ook gewoonweg je dealer zijn die het natter maakt om meer opbrengst te genereren
MeejheM zei:De fabrikant krijgt zijn product niet eens verkocht als het van die kleffe zooi is. de opkoper heeft namelijk geen idee hoeveel product hij koopt, en dat vocht erbij mengen is wederom een extra bewerking die alleen waardevermindering oplevert. Dat komt er niet vanzelf redelijk homogeen doorheen, dat is een hoop prakken met een vork. bovendoen verandert je hele structuur.
Mensen die bijvoorbeeld c gram kopen hebben vaak weinig keus dan akkoord gaan met wat ze kunnen krijgen. dat zijn degenen die het of zo kopen, omdat ze niet zo snugger zijn, of het zelf versnijden, met vocht of vaste stoffen of een combinatie van beide.
bovendien is het echt superonhandig afwegen, inpakken en verzeulen. alles wordt een witte smeerboel.
als ze een inval bij jou zouden doen, had je dan liever m gram onder je bed liggen of mmm met ongeveer dezelfde waarde en werkzame stof?
Brokjes speed.?MeejheM zei:ik heb nou een contact waar ik mooie brokken krijg. ma het drogen blijft er eigenlijk hetzelfde over. ik kon amper verschil wegen op xx gram. hij is ook nog eens gewoon zuiver, niks mee gedaan.
die natte zakken ben ik genoeg tegengekomen, maar behalve dat je alles ondersmeert en veel teveel betaald is de kwaliteit die ik gezien heb wel gewoon ok.
Zelf zou ik echt niet betalen voor van die hele kleffe. je kan ook goed merken vaak dat als je wat in die zakken knijpt dat er gewoon brokjes inzitten die niet goed genoeg vermengt zijn.
Amaai dan daan er nogal wat extra slechte dingen mee na binne dan als hem niet wast..ik was die goeie speed niet mee aceton hoor..daan gan de restanden maar mee binne..dubbel0seven zei:Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen. Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€
Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel. Gewichtsverlies van 40% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%.![]()
Gelukkig zit je nu op de goedeFreaxx zei:Peeep!!! en toen kwam ik erachter dat ik op het verkeerde forum zat.
Nee, niemand doet dat.dubbel0seven zei:Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen.
Dat is juist, maar afhankelijk van de synthese.dubbel0seven zei:Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€
Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel.Gewichtsverlies van 20% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%.![]()