natte pep een ergernis

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarschijnlijk omdat je dealer het niet meer wil drogen voor de verkoop. Dan heb je meer geld voor minder pep namelijk...

Let wel op dat je het goed droogt, het vocht erin is rommel wat je niet in je neus wil hebben. Kan behoorlijk giftig zijn

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
't is net de supermarkt, flikkeren zoveel water in het vlees zodat het zwaarder is, waardoor je in principe voor water betaald. Inderdaad een nieuwe dealer zoeken.

mick swagger

Belezen gebruiker
Inderdaad, ik zou je speed sowieso goed laten drogen. Speed wordt meestal verkocht per gewicht, dus zal nog erg natte speed in verhouding meer geld opleveren, dan dat het gedroogd wordt. Meeste speed is tegenwoordig aardig nat. Ikzelf vind persoonlijk dat +50% onacceptabel is, d.w.z. dat als je een gram natte speed hebt, hier sowieso de helft of meer van moet overblijven. Ik heb dan zelf wel altijd kwaliteit van 65% of hoger!

Boeberke

Experimenterende gebruiker
als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen :wave:

Frank123

Wijs gebruiker
Boeberke zei:
als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen :wave:
Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.

:rolleyes: iemand blij maken met een dode mus.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
SchilDpadDo zei:
Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.

Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?

Als ik nat verkoop geef ik +- 1,8g voor de prijs van 1 omdat er 40% vocht verdwijnt

Frank123

Wijs gebruiker
Ik ken een shitload aan dealers, maar nog nooit een iets 'extra's' zien doen. Sowieso zijn de meeste consumenten hier pasta-geil. Krijgen ze het idee dat het verser is :confused:

Mocht je dit wel doen zoals je zegt, dan kan ik daar inderdaad niets anders als respect voor hebben.

mick swagger

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
SchilDpadDo zei:

Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?

Als ik nat verkoop geef ik +- 1,8g voor de prijs van 1 omdat er 40% vocht verdwijnt

Hier wordt het meestal net anders gedaan, dat hoe natter de pep, hoe goedkoper de prijs.
Veel pep is tegenwoordig,(als het onversneden is) erg nat! Vaak verdwijnt er de helft aan vocht, maar met die halve gram kan ik met gemak een weekend doorzetten! Hier wordt naast natte pep ook wel droge pep verkocht, dit is meestal wel wat duurder, maar in verhouding vaak weer wat goedkoper dan natte pep.

harry123

Bewuste gebruiker
Ik heb een gram droge, en daar kan ik gewoon makkelijk 3 weekenden mee... Hoewel het wel iets meer dan een gram kan zijn, weeg het nooit.. Maar ziet er altijd wel iets meer uit

Susanne

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Let wel op dat je het goed droogt, het vocht erin is rommel wat je niet in je neus wil hebben. Kan behoorlijk giftig zijn
Hoezo is dit giftig? En is het dan uberhaupt mogelijk om natte pep te snuiven? Mijn ervaring is namelijk van niet (heb het wel eens geprobeerd). Kan pep nat ook giftig zijn als je het slikt?

Fool

Badass junkie
Omdat die oplosmiddelen vaak dingen als methanol zijn, hiervan kun je onder andere blind worden. En dat is ook giftig als je het doorslikt.

hakkenn

Experimenterende gebruiker
Afgelopen 3x dat ik pep had besteld was het 1x nat.
Ik als "amateur" pep gebruiker dacht eerst ook van als het nat is is het vers van de pers :flushed:
Het drogen, shitklus maar toch op de een of andere manier ook wel leuk om te doen :grin:
nat/droog, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg. Als het spul maar goed is :tearsofjoy:

spitniater

Newbie
jah ik dacht kan geen kwaad , pakte normaal altijd me pep nat ,,,,,dus ppk deze x slikte ik het gewoon af :( alleen deze x rook die ontzettend naar methanol en gevolg :openmouth: hele keel naar de klote week lang ziek geweest met gevoel van longontsteking brandblaren in me mond en dus echt geluk gehad om het achteraf gezien levend er van af te hebben gebracht!!!! bij me andere leverancier kon die nat zonder problemen pakken maar die vloog ook niet spontaan in de fik als je een aansteker er bij hield maar deze wel die vloog gelijk in de ffik en begon dan hendig te spetteren . maar hoe kan je dan zien of het nu wel goeie pep is en of ze je niet besodemieteren door methanol met cafeine gemixt te verkopen als zijnde speed, wat hier in de omstreken vrij vaak voor komt ,??? zeker door hem te laten drogen en dan af e spoelen met aceton of kan dat ook nat afgespoeld worden met aceton?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Sowieso altijd drogen. Als pep nat is, dan is het in de meeste gevallen een restant uit de productie en dat zijn geen stoffen die je in je lijf wilt. Maakt dus niet uit welke leverancier, nooit natte pep nemen!

Het kan ook water zijn, er zijn tegenwoordig dealers die hun pep zelf nat maken om het als nat en zogenaamd vers te verkopen maar meestal is het dat dus niet...

Je weet alleen of het goed is door het te laten testen: www.drugs-test.nl

MeejheM

Badass junkie
stel dat ik zou verkopen, zou ik hem gewoon zo nat als die was doorverkopen, maar een paar dozijn droge fijne speed meesjouwen voor kennissen enzo, kun je gewoon meteen snuiven zonder ter plekke te drogen en fijnhakken.

wat onbekenden betreft zouden die het gewoon zo krijgen als ik doe, maar dan wel een echte gram. geen gesjoemel.

ik houd bij drogen meestal tussen de 75(tussen pindakaas en boetseerklei) en 90(als je gewoon brokken hebt) procent van het gewicht over, anders koop ik het wel bij iemand anders. volgens mij gooien sommige prutsers er een of ander oplosmiddel overheen waarbij je soms maar 50-60 procent gewicht overhoud. ik kan me niet voorstellen dat zij zoiets zouden kopen. maar dat is echt een trend van de afgelopen paar jaar.

mick swagger

Belezen gebruiker
Laatste jaren is het inderdaad vrij normaal dat er van natte speed maar 0.4 over blijft, kwaliteit is wel goed (+60%), dit zal echter per dealer schelen natuurlijk.

Kwam laatst ook droge amf tegen, zo goed als droog, blijft van een gr 0.8 over, echt gewoon brokken, dacht zal wel troep zijn, laten testen 68%!

MeejheM

Badass junkie
ik heb nou een contact waar ik mooie brokken krijg. ma het drogen blijft er eigenlijk hetzelfde over. ik kon amper verschil wegen op xx gram. hij is ook nog eens gewoon zuiver, niks mee gedaan.

die natte zakken ben ik genoeg tegengekomen, maar behalve dat je alles ondersmeert en veel teveel betaald is de kwaliteit die ik gezien heb wel gewoon ok.

Zelf zou ik echt niet betalen voor van die hele kleffe. je kan ook goed merken vaak dat als je wat in die zakken knijpt dat er gewoon brokjes inzitten die niet goed genoeg vermengt zijn.

aluminio

Newbie
Straatpep wordt gemaakt in illegale labo's en niet altijd volgens hetbeste recept. Bij grote hoeveelheden nemen ze ook niet de tijd om de oplosmiddelen te laten vervliegen en opdrogen. Bovendien is dit extra gewicht, dus extra cash. Het kan ook gewoonweg je dealer zijn die het natter maakt om meer opbrengst te genereren

mick swagger

Belezen gebruiker
aluminio zei:
Straatpep wordt gemaakt in illegale labo's en niet altijd volgens hetbeste recept. Bij grote hoeveelheden nemen ze ook niet de tijd om de oplosmiddelen te laten vervliegen en opdrogen. Bovendien is dit extra gewicht, dus extra cash. Het kan ook gewoonweg je dealer zijn die het natter maakt om meer opbrengst te genereren

Klopt, ik heb weleens gehoord dat de pep droogmaken een extra proces is. Speed wordt inderdaad verkocht per gewicht, dus is het een win-win situatie als dat vocht er nog inzit. Hier is de prijs vaak gelukkig wel variabel, als ie heel nat is, ia de prijs lager, is die droger dan is de prijs iets hoger. Compenseert het vocht enigzins een beetje.

Hier gaat soms ook gecentrifugeerde speed rondt, daar is zo goed als alle vocht uit, is wel een stuk duurder,maar in verhouding heb je het dan wel voor een mooie prijs.

MeejheM

Badass junkie
De fabrikant krijgt zijn product niet eens verkocht als het van die kleffe zooi is. de opkoper heeft namelijk geen idee hoeveel product hij koopt, en dat vocht erbij mengen is wederom een extra bewerking die alleen waardevermindering oplevert. Dat komt er niet vanzelf redelijk homogeen doorheen, dat is een hoop prakken met een vork. bovendoen verandert je hele structuur.

Mensen die bijvoorbeeld c gram kopen hebben vaak weinig keus dan akkoord gaan met wat ze kunnen krijgen. dat zijn degenen die het of zo kopen, omdat ze niet zo snugger zijn, of het zelf versnijden, met vocht of vaste stoffen of een combinatie van beide.

bovendien is het echt superonhandig afwegen, inpakken en verzeulen. alles wordt een witte smeerboel.

als ze een inval bij jou zouden doen, had je dan liever m gram onder je bed liggen of mmm met ongeveer dezelfde waarde en werkzame stof?

mick swagger

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
De fabrikant krijgt zijn product niet eens verkocht als het van die kleffe zooi is. de opkoper heeft namelijk geen idee hoeveel product hij koopt, en dat vocht erbij mengen is wederom een extra bewerking die alleen waardevermindering oplevert. Dat komt er niet vanzelf redelijk homogeen doorheen, dat is een hoop prakken met een vork. bovendoen verandert je hele structuur.

Mensen die bijvoorbeeld c gram kopen hebben vaak weinig keus dan akkoord gaan met wat ze kunnen krijgen. dat zijn degenen die het of zo kopen, omdat ze niet zo snugger zijn, of het zelf versnijden, met vocht of vaste stoffen of een combinatie van beide.

bovendien is het echt superonhandig afwegen, inpakken en verzeulen. alles wordt een witte smeerboel.

als ze een inval bij jou zouden doen, had je dan liever m gram onder je bed liggen of mmm met ongeveer dezelfde waarde en werkzame stof?

Ik ben juist in de veronderstelling dat als de productiekosten hoger worden, de speed natter wordt. Hierdoor verdient de producent ongeveer hetzelfde, maar kan hij dezelfde prijs hanteren, mensen zijn toch geneigd om vaak opzoek te gaan naar een goedkopere bron en als de producenten op deze manier toch hetzelfde verdient en de klant bij hem blijft kopen. Een producent is natuurlijk ook afhankelijk van zijn afnemers. Ik denk dat de prijzen enorm zouden stijgen als de speed kurkdroog zou zijn.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
ik heb nou een contact waar ik mooie brokken krijg. ma het drogen blijft er eigenlijk hetzelfde over. ik kon amper verschil wegen op xx gram. hij is ook nog eens gewoon zuiver, niks mee gedaan.

die natte zakken ben ik genoeg tegengekomen, maar behalve dat je alles ondersmeert en veel teveel betaald is de kwaliteit die ik gezien heb wel gewoon ok.

Zelf zou ik echt niet betalen voor van die hele kleffe. je kan ook goed merken vaak dat als je wat in die zakken knijpt dat er gewoon brokjes inzitten die niet goed genoeg vermengt zijn.
Brokjes speed.?

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen. Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€

Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel. Gewichtsverlies van 40% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%. :sunglasses:

lotske1984-

Wijs gebruiker
dubbel0seven zei:
Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen. Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€

Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel. Gewichtsverlies van 40% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%. :sunglasses:
Amaai dan daan er nogal wat extra slechte dingen mee na binne dan als hem niet wast..ik was die goeie speed niet mee aceton hoor..daan gan de restanden maar mee binne..

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Dus jij stopt liever allerlei giftige restanten in je lichaam dan gewoon je speed even de wassen?
Je hebt 0.0% verlies en ik zie alleen maar voordelen.

Maarja tis jouw lichaam... jij doet ermee wat je wilt

MeejheM

Badass junkie
0,0 klopt niet helemaal.

het keukengerei wat je gebruikt(glas en RVS) en de manier de solutie van de vaste stof te scheiden maken bij losse grammetjes wel het hoogste verlies uit.
anders kun je je aceton altijd nog in de vriezer zetten, dan krijg je zowat alles wat oplosbaar is daarin er weer uit, wat het ook mag wezen.

MeejheM

Badass junkie
dubbel0seven zei:
Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen.
Nee, niemand doet dat.
dubbel0seven zei:
Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€
Dat is juist, maar afhankelijk van de synthese.
Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel.Gewichtsverlies van 20% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%. :sunglasses:

Tegenwoordig accepteer ik 20% vluchtige stoffen(welke zelfs bij -30 graden celsius verdampen).
Meer vocht dan maak ik de koop ongedaan. Een centrifuge is ongeveer het goedkoopste wat in het rijtje thuishoort.

Bovenaan