Natuurlijk binnen kweken ?

Is het mogelijk een hawaiian snow binnen te kweken zonder toevoeging van lampen ? Ik vind dit te veel moeite voor 1 plantje aangezien ik in belgie woon en uit de illigaliteit wil blijven lijkt dit me een verstandige keuze ook moet je met zoveel dingen rekening houden als je lampen hebt.Dus is het mogelijk ?

Er staan trouwens belachelijk hoge opbrengsten bij de site waar ik de zaadjes koop , 700 gram/m2 binnen.Hoeveel is dit droog zonder toevoeging van lampen of speciale stoffen ? Dus gewoon een zaadje in een pot achter het raam en dan voldoende water geven?

Alvast bedankt

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wanner je op het goede moment zaait en een groot raam hebt die grotendeels van de dag zon krijgt is het wel mogenlijk ja,

de opbrengst licht totaal aan de soort en de manier van kweken, als voorbeeld: Die 700 gram is onder ideale omstandigheden, zoals jij wilt kweken haal je er nog geen 150 vanaf lijkt me.

Wanneer is het een goed moment om te planten?Ik heb een groot zuid gericht raam dat veel licht binnenkrijgt dus dat is geen probleem.Dus op deze manier zou ik er 100 gram af kunnen halen?Is dit droog?Hoe zouden jullie deze dan drogen ?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
er staat inderdaad 700 gram per m² maar dat zijn een stuk of 10 plantjes, en inderdaad onder ideale omstandigheden, je kunt beter wachten tot mei en m of op je balkon ofzo zetten, (niet voor het raam dat heeft niet zoveel zin, je plantje heeft goed licht nodig wil hij thc gaan aanmaken, dus koop gewoon 1 natriumlamp maak ergens een plekje vrij (het liefst geheel licht dicht) en zorg voor ventilatie en een ventilator, binnen kweken vereist echt wel de nodige verplichtingen dus ik zou wachten tot volgend jaar en m ergens buiten zetten in de volle zon en in de wind zorg dat hij veilig staat, elke dag even controleren of het nog allemaal goed gaat en uitkijken voor toprot

Peace

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Die 700 gram is totaal overdreven, met 30 planten op een m2 met een hydro systeempje en 1000 watt erboven is het nog idealistisch.

Als jij in April dat zaadje zaait, die achter het raam laat staan(moet dan wel op het zuiden). Dan word die plant waarschijnlijk 1,5 tot 2m hoog, dan haal je er wel 200 gram vanaf. Maar binnen zo'n grote plant lijkt me niks, dus zal je hem later moeten zaaien maar dan haal je er ook minder af.

Buiten in de tuin werkt beter, direct zonlicht is belangrijk. Maar het kan wel binnen als buiten geen optie is. Maar ik zou niet rekenen op 150 gram, wees blij als je er 50gr vanaf haalt en alles wat je meer hebt is mooi mee genomen.

hippievogel

Experimenterende gebruiker
worktillyoudrop zei:
Ja ga nu 1 plant buitenkweek nemen , 1 plant purple haze.Op een balkon in een bloempotje heeft iemand hier een goede tutorial voor ?

van buitenkweken krijg je sterke harde planten die veel opbrengen,
binnenkweken achter het raam krijg je zwakke zachte planten , die buiten gauw stukwaaien,
zorg voor wind door een ventilator, door dat je plantjes tegen de wind opboksen worden ze sterker
met dikkere stengels en stammen, de ventilerende lucht zorgt ervoor dat de bladeren niet verbranden met felle zonneschijn,,

beter kweek je buiten,
binnen krijg je door de gelijkmatige temperaturen met onregelmatige lichtintensiteit slappe planten,
sommige zullen zulke lange dunne stengels maken dat ze leggend groeien, zeker als je vanaf een zaadje begint

buiten kweken in een 65 liter pot haal je er 200 tot 400 gram vanaf las ik ergens op wietforum

vogel

Bewuste gebruiker
high elmanito

als de purple peace serieus begint te bloeien zal ik er foto's van droppen hier in dit topic van het begin tot het einde smile.gif
ben zelf ook erg schieuwnierig hoe dit soort uit de bus komt..400 tot 600 gram? ohmy.gif das alleen te doen in de volle grond.
de mijnes staan in 65 liter kuipen..200 tot 400 gram? w00t.gif daar doe ik het voor hoor!!

grtzz,indo
Go to the top of the page
QUOTE(indoflow @ 25 Jun 2009, 15:28 ) *
de mijnes staan in 65 liter kuipen..200 tot 400 gram? w00t.gif daar doe ik het voor hoor!!

In 65 liter kuipen toch wel een grammetje of 400 a 600!!!! wink.gif

Namaste spliff.gif

http://www.wietforum.nl/index.php?s=9a4 ... 0&start=20

ik neem aan dat dat droog is , ja
200 gram vers ,, dat is 30 gram gedroogd ozfo, dat zou toch wel weer onwaarschijnelijk laag zijn ?
voor een 65 liter pot

vogel

Bewuste gebruiker
worktillyoudrop zei:
Ja ga nu 1 plant buitenkweek nemen , 1 plant purple haze.Op een balkon in een bloempotje heeft iemand hier een goede tutorial voor ?

PAS OP voor struikrovers ,,
ik hoop voor je dat je hoogggenoeg zit en dat ze er niet bijkunnen met een ladder,,,
anders blijf in de bloeiperiode erbij , en ga op je balkon slapen,,,
echt het word steeds gekker,, pas alsjeblieft op
en ook overdag schijnt je plantjes bniet veilig te zijn ,,
dus als je werkloos ben en niet naar school hoef ,, kan je mooi 24/dag ,7 dagen/week
waken over je plantjes,.,.,
plantjes in de bossen komt niemand achter meestal ,, behalve de konijne en de herten,, :wave:

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Toppenjatters :angry:

How to make a landmine by The Jolly Roger

First, you need to get a pushbutton switch. Take the wires of it
and connect one to a nine volt battery connector and the other to
a solar igniter (used for launching model rockets). A very thin
piece of stereo wire will usually do the trick if you are
desperate, but I recommend the igniter. Connect the other wire of
the nine-volt battery to one end of the switch. Connect a wire
from the switch to the other lead on the solar igniter.

Now connect the explosive (pipe bomb, m-80, CO2 bomb, etc.) to the
igniter by attaching the fuse to the igniter (seal it with scotch
tape). Now dig a hole; not too deep but enough to cover all of the
materials. Think about what direction your enemy will be coming from
and plant the switch, but leave the button visible (not TOO
visible!). Plant the explosive about 3-5 feet away from the switch
because there will be a delay in the explosion that depends on how
short your wick is, and, if a homemade wick is being used, its
burning speed. But if you get it right... and your enemy is close
enough......... BBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMM! hahahaha

-Jolly Roger-

In Belgie hebben ze wel lekker zwaar vuurwerk toch? XD
Niet té serieus nemen aub.:P

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf (nog) nooit gekweekt, maar wat ik op wietforum overal lees is:
geen lamp, geen wiet. In een pot achter het raam vangt niet voldoende licht om goeie toppen te vormen. Je zult een bos bladeren krijgen maar geen wiet...
Dan moet je of een lamp erop zetten (en dus een kweekruimte realiseren) of buiten kweken.

Bovenaan