Nep dosering toediening wijze

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Man, dan denk ik dat je die twee weken heel gemakkelijk haalt!
Kun je niet genieten van chillere drugs? Jij bent vooral verslaafd aan Uppers toch? 3mmc/cocaïne/en dat soort troepje?

Maar goed nieuws, dat je de groep hebt weggespoeld, je kwam niet echt positief over!
Ja loop nog ziek tot en met dat had ik er niet voor over. Nu een lange pauze probeer inlassen. Nep is sowieso zeker van nooit nog aan te schaffen!

MR_CHIP

Badass junkie
Klein chemisch afval, ondergrondse container?
ondergrondse container waarvoor je moet betalen (tenminste mijn moeder iets van 80cent per zak ) ik woon in een bw dus hier gewoon grijze afval zak niks scheiden alles gaat daarin , ik zelf pleur het nooit in de wc daar niet van altijd grijze afval zak

_shikantaza

Badass junkie
ondergrondse container waarvoor je moet betalen (tenminste mijn moeder iets van 80cent per zak ) ik woon in een bw dus hier gewoon grijze afval zak niks scheiden alles gaat daarin , ik zelf pleur het nooit in de wc daar niet van altijd grijze afval zak
Zodat de plaatselijke vuilverbranding het kan gaan vapen voor de buurt :wink:

Cardboard

Wijs gebruiker
Goed zo. En als je nog over hebt is de apotheek een goede optie. De mijne heeft gewoon een bak staan waar je de medicatie e.d. in kan gooien.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
2 gram nep besteld aangezien 4fma overal uitverkocht is. echter niet heel veel ervaring met nep en de ervaring was niet om naar huis te schrijven... Nu nieuwe poging... Ik hou mij aan max halve gram per dag/nacht. Maar snuiven zie ik niet echt zitten. Voel mij dan zo junkie achtig. zou het oraal willen nemen is dit de moeite waard? Roken zie ik ook niet zitten ik dacht 0,075 oraal te proberen? Iemand tips?
Halve gram nep op een dag is bizar veel.. vooral als je t snuift of rookt. Bij bommetjes is de 50mg wel te doen imo. Caths zijn minder sterk oraal. Veel meer zou ik zelf niet doen en heb flink wat tolerantie met nep.

Edit: zie dat dit "oude" thread is

The Curious Cat

Experimenterende gebruiker
Hoeveel tijd tussen milde (max tussen de 20 en 30 mg) nasale dosering?
Definitief gestopt met nasaal gebruik. De bijwerkingen en kater blijken véél heftig dan oraal. Dus ik test nu oraal, capsules van grofweg 20 tot 30mg per stuk. Indien dit bevalt kan ik sporadisch zo'n capsule nemen om productief shit gedaan te krijgen (ADHDer, heb soms wat nodig).

The Curious Cat

Experimenterende gebruiker
Definitief gestopt met nasaal gebruik. De bijwerkingen en kater blijken véél heftig dan oraal. Dus ik test nu oraal, capsules van grofweg 20 tot 30mg per stuk. Indien dit bevalt kan ik sporadisch zo'n capsule nemen om productief shit gedaan te krijgen (ADHDer, heb soms wat nodig).
Correctie; NEP is troep hoe dan ook en oraal viel je je nirt bepaald beter of productiever en het duurt nig langer voor het uitwerkt. Enige "positieve eraan was gebrek aan kater. Maar NEP is de moeite niet waard hoor.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Correctie; NEP is troep hoe dan ook en oraal viel je je nirt bepaald beter of productiever en het duurt nig langer voor het uitwerkt. Enige "positieve eraan was gebrek aan kater. Maar NEP is de moeite niet waard hoor.
Ik had echt een dikke Kater van nep. Maar had dan ook een halve gram opgesnoven

Bovenaan