JaIs hexen het zelfde als n-ethylhexedrone? Er schijnt wat verwarring te zijn hier in de wandelgangen.
JaEn in dit geval is dus NEP N-Etylpentedrone
als ik het goed begrijp
Als je stimulatie zoekt, waarom dan geen mdphp?Hmm snuiven is niet helemaal mn ding, maar misschien toch maar proberen als dat beter stimuleer.
Als je stimulatie zoekt, waarom dan geen mdphp?
Of fluoro methamphetamines?
Misschien eens iets om bij stil te staan. Drugs zijn heel divers.Ik heb geen idee, ik weet ook eigenlijk niet eens waar ik na zoek.
Misschien eens iets om bij stil te staan. Drugs zijn heel divers.
Het is een leuke hobby maar pas wel een beetje op. There's a drug for everyone.Tis vooral nieuwschierigheid.
Het is een leuke hobby maar pas wel een beetje op. There's a drug for everyone.
Nu dus toch wel;pIk hoor een beetje wisselende verhalen hierover. Nooit genomen om die reden
Beste op folie klein vlammetjeOp welke temperatuur moet je NEP vapen ?
Momenteel ook een goeie batch die rond gaa.Nep snuiven is best goed
Was een tijdje slechte batches
Maar nu weer perfecte kritallen omtvsngen
Zal tog nog eens gebruiken aangezien er een goede batch is Grote vender
Is de Nep weer van lang geleden
Prijs is te doen voor goeie
Smoken in een met pijp goeie zachte rush
Oraal lekker hyper en praat graag
Mvg ricorieks
Dat is een heel breed spectrum. Alles met “cathinone” erin, een stof in de plant “Kath” behoort to die groep je kan het verdelen onder stimulansen. NEP is idd kut.Ik heb het wel gezien met die cathinonen.
Het eigenlijk een amfetamine met een ketonDat is een heel breed spectrum. Alles met “cathinone” erin, een stof in de plant “Kath” behoort to die groep je kan het verdelen onder stimulansen. NEP is idd kut.
Wat het ook mag zijn . Heb het wel ff gezien. Enige die ik chill vond is 3mma. Ik denk dat de stimulanten mij niet echt liggen of dat mijn lichaam en geest het niet aan kan.Het eigenlijk een amfetamine met een keton
Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.Ik heb NEP geprobeerd maar ik vind het heel gevaarlijk spul. Ik kreeg er heel erg blauw/grijze huid van en mijn hart ging tekeer. Vacoconstrie is heel erg met dit spul dus pas op. Heb alles weggegooid wat over was. Qua positieve effecten is de rush best leuk , eerste paar snuifjes euforisch maar doorbingen heeft geen zin. Ik heb het wel gezien met die cathinonen.
Ja dat zou kunnen. Ik waag me er niet meer aan. Heb gemerkt dat die stims mij slopen.Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.
Aangezien het milde entactogene eigenschappen heeft wordt er gespeculeerd dat het inspeelt op je serotonine receptoren.
Dat kan verklaren waarom het na een tijdje niet meer als even fijn wordt ervaren.
Er gaan veel vervuilde slechte batches de ronde, lange tijd al, denk bijna een jaar zeker.Hier wisselende ervaringen met dit stofje. Neem ik 10mg te veel: nervositeit, onrust en waarschijnlijk nog andere negatieve bijwerkingen die ik zelf niet zo opmerk.
Ik ben vrij klein en licht, nasaal is 30/35mg het maximum voor mij. Vapen heb ik nog niet geprobeerd, oraal wel een aantal keren maar was niet heel boeiend. Voelde meer als vertraagde afgifte-achtig.
Edit: dosering nasaal is dus wel uitkijken, ik ga vaak eerst voor 20 mg en hoog vanaf daar per half uur op als de behoefte daartoe is.
Kristal. Ik bestel niet meer maar vroeger was poeder vlokkerig en een stuk minder potent/zuiver.Nep is te verkrijgen in poeder en crystal. Iemand een voorkeur en waarom? Wat zouden jullie aanraden?
Verhit je dan in poedervorm of kristallen?Vapen ging beetje zoals 2e batch, iets beter maar snel droog, grijs en groen onderaan na weinig hitte. Zowel in olie brander als op folie geprobeerd maar geen fijne rush gehad zoals eerste keer met vapen.