NEP vragen

Martinus

Wijs gebruiker
Ik wou wel wat meer weten over NEP

Hoe is het om te vapen?
Hoe is snuiven?
Kun je het oraal nemen?

Is de kater zwaar? Hoe is slapen na gebruik?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vind het beter dan N-ethylhexedrone.
Goeie mix tussen stimulant en rush. Lekkere milde combinatie, niet te geforceerd.

Snuiven geeft meer stimulatie en duurt langer, vapen is meer voor de rush.

Makkelijker om op te slapen dan bv MDPHP maar niet bevorderlijk voor je nachtrust natuurlijk. Oraal zou het potentieel functioneel kunnen werken maar er zijn betere stimulanten daarvoor zoals bv 2-FMA.

Goeie NEP is wat vlokkerig.

Dirkdirk

DF-koning
Is hexen het zelfde als n-ethylhexedrone? Er schijnt wat verwarring te zijn hier in de wandelgangen.

Martinus

Wijs gebruiker
Hmm snuiven is niet helemaal mn ding, maar misschien toch maar proberen als dat beter stimuleer.

Grummar

Newbie
Ik heb zelf nu al wel een paar week NEP gebruikt. en voor iemand die dit leest maar het niet kent https://psychonautwiki.org/wiki/NEP is hier een handig linkje. Mijn ervaringen zijn gemixt. Ik zelf gebruikt redelijk lang PEP en ik hou van de helderheid maar echter vind ik NEP meer een partydrug achtig iets zoals 3mm maar dan sterker. Ik heb eergister een redelijk grote baan gehad. maar ipv het normale lekker praten en gezellig doen kreeg ik een windows error in mijn brein. op het begin was het gewoon normaal. Maar na een uurtje werd ik als maar vager. Mijn vrienden (die een paar nakkies NEP hebben gehad) konden lekker praten maar ik niet. Wanneer ik iets wou zeggen kwam ik niet uit mijn woorden. In mijn hoofd was alles wel oke maar wanneer ik ging praten was ik mijn hele gedachtegang kwijt. Ik weet wat er die dag gebeurd was. Maar ik weet niet hoe ik die brein error kreeg. Die avond toen ik wou slapen was ik een beetje sad want ik wou veel zeggen maar ik kon het niet. Wat was er met mij gebeurd? Is dat normaal als je iets te veel op heb gehad of heb ik mijn lichaam lopen overstressen?

Ik heb die avond wel kunnen slapen met een beetje moeite.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Nep snuiven is best goed
Was een tijdje slechte batches
Maar nu weer perfecte kritallen omtvsngen
Zal tog nog eens gebruiken aangezien er een goede batch is Grote vender
Is de Nep weer van lang geleden
Prijs is te doen voor goeie
Smoken in een met pijp goeie zachte rush
Oraal lekker hyper en praat graag

Mvg ricorieks

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nep snuiven is best goed
Was een tijdje slechte batches
Maar nu weer perfecte kritallen omtvsngen
Zal tog nog eens gebruiken aangezien er een goede batch is Grote vender
Is de Nep weer van lang geleden
Prijs is te doen voor goeie
Smoken in een met pijp goeie zachte rush
Oraal lekker hyper en praat graag

Mvg ricorieks
Momenteel ook een goeie batch die rond gaa.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Ik heb NEP geprobeerd maar ik vind het heel gevaarlijk spul. Ik kreeg er heel erg blauw/grijze huid van en mijn hart ging tekeer. Vacoconstrie is heel erg met dit spul dus pas op. Heb alles weggegooid wat over was. Qua positieve effecten is de rush best leuk , eerste paar snuifjes euforisch maar doorbingen heeft geen zin. Ik heb het wel gezien met die cathinonen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb NEP geprobeerd maar ik vind het heel gevaarlijk spul. Ik kreeg er heel erg blauw/grijze huid van en mijn hart ging tekeer. Vacoconstrie is heel erg met dit spul dus pas op. Heb alles weggegooid wat over was. Qua positieve effecten is de rush best leuk , eerste paar snuifjes euforisch maar doorbingen heeft geen zin. Ik heb het wel gezien met die cathinonen.
Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.

Aangezien het milde entactogene eigenschappen heeft wordt er gespeculeerd dat het inspeelt op je serotonine receptoren.
Dat kan verklaren waarom het na een tijdje niet meer als even fijn wordt ervaren.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.

Aangezien het milde entactogene eigenschappen heeft wordt er gespeculeerd dat het inspeelt op je serotonine receptoren.
Dat kan verklaren waarom het na een tijdje niet meer als even fijn wordt ervaren.
Ja dat zou kunnen. Ik waag me er niet meer aan. Heb gemerkt dat die stims mij slopen.

Cardboard

Wijs gebruiker
Hier wisselende ervaringen met dit stofje. Neem ik 10mg te veel: nervositeit, onrust en waarschijnlijk nog andere negatieve bijwerkingen die ik zelf niet zo opmerk.
Ik ben vrij klein en licht, nasaal is 30/35mg het maximum voor mij. Vapen heb ik nog niet geprobeerd, oraal wel een aantal keren maar was niet heel boeiend. Voelde meer als vertraagde afgifte-achtig.

Edit: dosering nasaal is dus wel uitkijken, ik ga vaak eerst voor 20 mg en hoog vanaf daar per half uur op als de behoefte daartoe is.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Hier wisselende ervaringen met dit stofje. Neem ik 10mg te veel: nervositeit, onrust en waarschijnlijk nog andere negatieve bijwerkingen die ik zelf niet zo opmerk.
Ik ben vrij klein en licht, nasaal is 30/35mg het maximum voor mij. Vapen heb ik nog niet geprobeerd, oraal wel een aantal keren maar was niet heel boeiend. Voelde meer als vertraagde afgifte-achtig.

Edit: dosering nasaal is dus wel uitkijken, ik ga vaak eerst voor 20 mg en hoog vanaf daar per half uur op als de behoefte daartoe is.
Er gaan veel vervuilde slechte batches de ronde, lange tijd al, denk bijna een jaar zeker.

Is wat op de lotterij spelen. Goeie NEP is echt goed en spoelt een vrolijke doch ontspannende golf van euforie over je heen.
Dan is er ook NEP die je heel hard doet blozen na je eerste lijn, ofja, hyperthermie.

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Heb ook wisselende ervaringen, origineel heh!
Eerste order bagger vies om te snuiven vapen van folie erg goed, superchille rush maar wel beetje meerderend (mijn vervangend woord voor 'moreish' of 'fiendish' al vind ik die nog wel leuk, stel me daar soort van Shrek achtig wezen bij voor)

Tweede batch ook kut om te snuiven, zo mogelijk nog viezer en vapete kut. Leek wel uitgedroogd voor dat er wat gebeurde. Moet wel zeggen dat ik niet veel vape ervaring heb en skills wisselen nogal eens maar ben er ook niet super onhandig in (helaas).

NEP die ik nu heb snuift prima, lang niet zo vies maar lijkt zwakker. Al kan gewenning het effect minder doen lijken, gebruik al tijdje veel stims. Vapen ging beetje zoals 2e batch, iets beter maar snel droog, grijs en groen onderaan na weinig hitte. Zowel in olie brander als op folie geprobeerd maar geen fijne rush gehad zoals eerste keer met vapen.

Maar ja, niets wordt ooit nog zoals de eerste keer.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Nep is te verkrijgen in poeder en crystal. Iemand een voorkeur en waarom? Wat zouden jullie aanraden?

I heb al ondervonden dat je van nep behoorlijk "scherp" blijft maar verminderd emoties en je krijgt een hogere pijngrens, alleen gedraag je u na gebruik niet als een zombie zoals bij ketamine. das meer iets voor even "weg" van te zijn. Vind ik persoonlijk gevaarlijker.

Ik denk dat jullie er niet teveel over moeten nadenken eerlijk gezegd..als je er teveel over nadenkt van hoe gaat het zijn, hoe ga ik mij voelen dan word het voor jezelf lastig want dan ben je er teveel mee bezig en geniet je er juist niet van wat juist wel de bedoeling is toch? Heb in mijn leven veel dingen geprobeerd en ook veel troep gehad wat dan weer versneden was met wat dan ook.. en daar weer vies verrot en vertieft van werd.. is zonde van je geld en jezelf.. ik ben fan van nep, 2-fma,3Fa, 6-apd,3-CMC in snuifvorm ik ga er fukking lekker op als ik naar een hardcore feestje ga of huisfeestje heb hou van de zuiverheid en voel mij altijd top! Als je er teveel mee bezig bent beter doe je niks. Het gaat om de mindset en laat de rush over je heen komen en enjoy the ride!!

Bovenaan