Dit, en als snuiven je zoveel meerwaarde geeft: met zout spoelen en ontstekingsremmersspray vragen aan je huisarts.Immo zei:Bommetje nemen.
Dit.SperSIZEboon zei:ik krijg van pep snuiven meestal nou niet echt een verstopte neus...
SperSIZEboon zei:ik krijg van pep snuiven meestal nou niet echt een verstopte neus...
W.F.L. zei:SperSIZEboon zei:ik krijg van pep snuiven meestal nou niet echt een verstopte neus...
Ik ook niet, tenzij een of andere amateur hem versneden heeft met iets dat niet in water oplost ofzo. Coke daarintegen dan zijn mijn neusslijmvliezen gelijk ontstoken.
Skippy zei:Een goeie hete douche nemen, 10 minuten met je neus in heet water , of gewoon ff stoppen met snuiven....
pbwebmaster zei:Skippy zei:Een goeie hete douche nemen, 10 minuten met je neus in heet water , of gewoon ff stoppen met snuiven....
Als je neus echt verstopt zit...
Dan kun je stomen,snuiten en spuiten tot je een ons weegt.
Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.Marla Singer zei:Ik zeg het maar weer eens een keer: Otrivin!
Net als mijn vader .Petrovic zei:Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.Marla Singer zei:Ik zeg het maar weer eens een keer: Otrivin!
Ik heb het gelukkig niet meer nodig, heb het dan al maanden niet meer gebruikt en nog steeds nog steeds blijft mijn neus teveel slijm produceren. Mijn zwaartste craving die ik heb meegemaakt is die van Otrivin.Winehouse zei:Net als mijn vader .Petrovic zei:Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.Marla Singer zei:Ik zeg het maar weer eens een keer: Otrivin!
A neusspray addict.
it'sme zei:Denk dat de neusbeschadigingen en/of overtollige slijmproductie/verkoudheden, niet een gevolg zijn van de Otrivin, maar eerder van de andere zooi die we der zo nu en dan doorheen halen![]()
![]()
Niet te snel zeggen, in jou geval. Bij mij heeft het dus wel een chronische neusverkoudheid getriggerd.Conclusie: Otrivin is niet verslavend!
Petrovic zei:Niet te snel zeggen, in jou geval. Bij mij heeft het dus wel een chronische neusverkoudheid getriggerd.Conclusie: Otrivin is niet verslavend!
Haha zo herkenbaar, als mijn ortivin op was en de winkels waren dicht dan baalde ik wel flink. Hij zat altijd in mijn rechterbroekzak en als het flesje leeg was en er was geen nieuwe dan deed ik er een klein beetje water bij zodat ik nog wat otrivin binnen kreeg.Liesette zei:in gevallen van extreme stress springt mijn neus ook volledig open ....
kennelijk zegt de natuur dat ik dan moet kunnen ruiken of er iets of iemand is of aankomt echt geen idee, maar het is gewoon zo.
Otrivin is zwaar verslavend .... the best drug ever made.
![]()
ik heb er minimaal 3 op voorraad ALTIJD

Haha herkenbaar.Marla Singer zei:Ik heb die flesjes midden in de nacht wel met een zaagje open gezaagd, om het laatste restje er nog uit te kunnen krijgen... Erg he? Hoe junkachtig!![]()
Petrovic zei:Echt geestelijk verslavend is het niet aangezien het niet op de hersenen werkt.
W.F.L. zei:Petrovic zei:Echt geestelijk verslavend is het niet aangezien het niet op de hersenen werkt.
Dat zegt niets hoor, iedere keer als jij dat neemt beloon je jezelf (zeker als je neusgaten dicht zitten) en dat is zo'n beetje het principe van geestelijke verslaving, er komt dan dopamine vrij in je hersenen, of die Otrivin dan zelf psychoactief is of niet maakt weinig uit. In principe zijn alle handelingen die jij leuk vindt om te doen geestelijk verslavend. Bij drugs gaat het allemaal veel sneller omdat je ook nog eens het effect hebt natuurlijk, wat zorgt voor een grotere beloningsprikkel. Bij speed al helemaal omdat die stof zelf ook nog eens dopamine vrijmaakt.
Maar die beloningsprikkel is er wel, zeker als je er dan in geslaagd bent om rhinitis te krijgen dus op de moment dat je je flesje pakt, sproeit en de "relief" krijgt komt er dopamine vrij in je hersenen. Wel geestelijk verslavend dus, net als sex.