New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

Ok daar gaan we weer aan de natuurlijke selectie beginnen.

Ik zou wel willlen van te voren mooi weer bestellen op een Zaterdag dat iedereen kan en het lot het toeval wordt.

Daarom is 24 uur een max en minimum, iedere volle maand die nadert moeten we paraat staan is het dan toch mooi weer dan is het:

It geht un .....

:love:

Dan moeten we de sneeuwbaltelefoonlijn inschakelen de checklist inpakken en wegvliegen op zoek naar de karavaanleider ...
Dus vooraf vrij nemen is lastig.

Groet

Stonie

Ik ben in het bezit van een stuk grond aan de Maas ter hoogte van Wanssum, mooi in de bocht v.d river, 50 bij 125 meter :) Dit is dus op de grens Limburg/Brabant. Dit is ook beschikbaar als locatie voor toekomstige meetings e.d. Aan deze meeting doe ik niet mee omdat ik nog geen echte ervaring heb met Alice.

Kan aan mij liggen, maar kun je lokaties niet beter over PM of iets dergelijks doen, voor 't geval Meneertje Politieagent meekijkt?

Zelfs al kijken onze lieve vrienden in blauw mee, en komen ze vervolgens op bezoek moeten ze een huiszoekingsbevel hebben om überhaupt mijn terrein te mogen betreden. En de preciese locatie heb ik niet genoemd, de maas is lang, met aan weerszijden veel particuliere gronden. And besides, we zijn volwassen, verstandige gebruikers. Long live het gedoogbeleid! :smoke:

Oh en by the way, dit forum is allang geïnfiltreerd hoor, maak je daarover maar geen zorgen. Gelukkig is dit geen vereniging van hardcore drugsgebruikers, maar een educatief forum :rolleyes: . Live and let live.

Is ook nog niet vastgelegd toch :) Daarnaast is datum onbekend, en zelfs dan zou het niet nuttig zijn voor politie om een paar zegels in te nemen :P

Het maakt niet uit dat ze meekijken. Het gebruik vn drugs is niet strafbaar, alleen het verhandelen en bij je dragen. In de praktijk doet men niets aan gebruikshoeveelheden (twee zegels zeg maar).

hypersnap zei:
Goh, kzou zo graag meegaan, tis ook al meer dan een maandje geleden dat ik onder Alice heb getript maar spijtig genoeg ben ik van regio Belgie en zal vervoer enorm duur worden dan :( Mss is meetingtje onder de belgjes hier houden? :wink:

dat zie ik compleet zitten :mrgreen:

Armani7 zei:
hypersnap zei:
Goh, kzou zo graag meegaan, tis ook al meer dan een maandje geleden dat ik onder Alice heb getript maar spijtig genoeg ben ik van regio Belgie en zal vervoer enorm duur worden dan :( Mss is meetingtje onder de belgjes hier houden? :wink:

dat zie ik compleet zitten :mrgreen:

Noord-Limburg is dichter bij België dan bij Breda, Utrecht of Arnhem bijvoorbeeld :P En je hebt natuurlijk het voordeel van NL wetgeving ;)

legaal trippen ?

Kijk er wordt hier ook nagedacht over aspecten daar hou ik van.

Prive grond is prive geen wout die daar op mag.

We gaan een 18+ meeting houden dus minderjarigen zijn er niet.

Laten we wel discreet blijven ... zoveel mogelijk dan.

Als iedereen zijn eigen lsd meeneemt is er geen handel en geen bezit.

Zolang we geen geluidsgrenzen opzoeken en geen vuurverboden breken kunnen we rustig trippen.

:love:

Groet

Stonie

Morgen of morgenavond is het alweer volle maan ..

Geen alarm we gaan deze maan zeker niet !!

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Iedere maan is een kans, het ligt meer aan het weer.

Groetjes

Van Stonie

lysergine25 zei:

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Groetjes

Van Stonie

Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?

Psycho_Chrono zei:
lysergine25 zei:

Groetjes

Van Stonie

Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?

Ja het zou handig zijn als we eventjes vantevoren weten wanneer het gehouden word, de locatie kan geheim blijven tot een dag ofwat vantevoren.

oewwww t lijkt wel een illegaal tekno feestje :p

straks gaat ie nog een nummer rond pben, wat je om 22.00 die dag moet bellen
en dan hoor je wat de lokatie is...
kom met t openbaar vervoer....
:beer:

ExceptionalInsight zei:
Trippen met te veel mensen in de buurt die ik niet ken heeft me nooit getrokken, word er altijd een beetje zenuwachtig van, maar zoiets als dit lijkt me prachtig! :D

Inderdaad, ga toch ook niet mee.

Ik weet me normaal tijdens LSD al geen houding te geven.
Laat staan met onbekende mensen.

Onzekerheid etc. Nee, liever met mensen die ik toch wel ken :)

ExceptionalInsight zei:
Trippen met te veel mensen in de buurt die ik niet ken heeft me nooit getrokken, word er altijd een beetje zenuwachtig van, maar zoiets als dit lijkt me prachtig! :D

je kent mij nu, dus nou is t al minder eng :wink: :love:

Ellesdee zei:
"kom met t openbaar vervoer...."
Wat een heaumeau was dat!
hysterical.gif

Ellesdee zei:
je kent mij nu, dus nou is t al minder eng :wink: :love:
Vergeet wat ik zei, I'm there :wink:

Psycho_Chrono zei:

Ik heb geen verplichtigen gelukkig, en we gaan niet op vakantie, het duurt maar 24 uurtjes.
Ik kan geen weer voorspellen, en ik ga niet als het vochtig of nat is.
Dus antwoorden kan ik oook niet geven, iedere volle maan in deze zomer kan de goede zijn.

Zoals nu is het door de weeks en moet iedereen werken dat is lastig.

Groetjes

Stonie

Waarom regel je dit via een forum? Je wilt discreet blijven, maar je weet dat alles en iedereen hier meeleest?

Hoi Balon en alle anderen,

Tsja er wordt zeker meegelezen maar de lokatie gaan we via de mail verspreiden en de dag mag wel bekent zijn.
Daarnaast zal er niets illegaals op de meeting gebeuren en angsten heb ik niet voor de politie.
Heb weinig te verbergen behalve mijn 4 ton coke.

Zolang de lokatie geheim is kan er toch weinig fout gaan ofwel ?

Iemand nog tips hoe we underground kunnen gaan ?

:wave:

Eier zei:
Ik kan je een schep aanraden.
haha :D

Ontopic; de locatie word de dag vantevoren via mail/msn/telefoon verspreid, zodat iedereen genoeg tijd heeft om vervoer te regelen, aangezien het voor enkele DF'ers wat ver is.

Haha grappig idee :) wanneer de dag nadert... laat het me maar weten.
Ik ben wel geïnteresseerd! Ik hoor het wel van deadlock of psycho_chrono op msn :mrgreen:

Maybe see u all in the full moon!

OK tijd voor een update, ik heb 300 km gereist, 4 uur gereden en nog is 4 uur in de file gestaan.

Allemaal om de lokatie van Dreamweaver is goed te bekijken.
Het is een leuke plek maar niet perfect, een aantal nadelen en weinig voordelen.
Slecht bereikbaar met openbaar vervoer, maar het is prive en schoon.
Heerlijk grasveldje en 1 boom met een vette rivier erachter.

Op zich niet slecht maar voor mijn gevoel kan het beter.

Volgende lokatie zal ik deze week proberen te bekijken.
De 22-23 ste is er Ruigoord de maand erop wil ik een serieuze poging gaan doen.

Groetjes van Stonie

Geduld is een schone zaak .... de lsd heeft de tijd.

Ik zal ook wat foto proberen te maken van een andere lokatie die ik in gedachtes heb. De vorlopige lijst zodat we kunnen inschatten hoeveel koppen er ongeveer zullen opduiken.

Aldous
Daizy
PsychoChrono
Deadlock
Dreamweaver
Goaunaut
Lycergine
ExceptionalInsight
Intoxicated
Elles Dee
Azgaza
Blotje

Wil je erbij staan dat kan pm me maar het is zowiezo geen verplichting ik ga ervan uit dat er maar een handvol echt kan, en ook op komt kan dagen.

Groetjes

Stonie Mahonie

PS: Ik kan ook niet geloven dat niemand anders een goed plekje weet. Eigengrond is niet vereist toegangelijkheid wel.

Gezocht :

Legertentje die moet dienen als chill out chaishop en floatingroom.

Wie of wie heeft er ozoiets gratis te leen moet wel compleet zijn en vooral schoon en waterdicht.

Ophalen is geen probleem ...

Ik zou het echt de beste optie vinden om de kale vlaktes te bestrijden.
Zo'n fijn knus plekkie om je terug te trekken, war de wierook en de zoete geuren overheersen.

We gaan hard trippen dus er is zeker behoefte aan een zeer goede chill out waar je kunt liggen en spacen.
NEE geen darkroom ....

Kan er iemand lekkere taarten bakken ?
Zijn jullie bereidt voedsel te maken ?
Hebben jullie wel is honger op de LSD ?

Hebben jullie zelf nog wensen op input ?
Of neemt iedereen zijn eigen dingetje mee ?

:wave:

Ik wil opzich ook wel graag komen.. alleen.. ben nog net geen 18; maar ik kan goed tegen tripmiddelen; dat weet ik alvast zeker. Tegen de tijd dat het zo ver zal zijn zal ik wel wat meer ervaring hebben want ik ben binnen deze maand nog zeker 2 trips al geplanned staan.. Maar.. ik weet het ook niet zeker.

je bent in ieder geval gehard en gemotiveert wat mij betreft zou het misschien een gemis zijn als jij niet kwam Azgaza !!

Nogmaals 18+ is een richtlijn, ben je al hard en volwassen genoeg om er iets leuks van te maken, dan ben je welkom.

Groet

Stonie

ps: Deze maand gaat het zeker niet gebueren, dan is er Ruigoord.
De volgende Maan daarop gaan we serieus alles voorbereiden.
Als de Maan op Maandag valt dan vervroegen we naar het weekend.
Ik zal zowiezo proberen de Zaterdag te kiezen zodat daar op gerekent kan worden.

Dit klinkt allemaal erg goed. Na dit weekend voor het eerst getript te hebben op LSD (zie tripreport :wink: ) kan ik niet wachten op de volgende keer. :love:
Hoop dat het na 27 Juni is... Waarom is die volle maan zo belangrijk? Het lijkt me trouwens juist tof om weer met mensen te trippen die ik nog niet ken, maar die wel allemaal chill zijn (zo klinken jullie tenminste) Misschien dat ik nog iemand meeneem, die natuurlijk ook relaxt is!

Het enige is... LSD regelen... en: als we daar op de Veluwe gaan lijkt het me juist tof als het gras 2 meter hoog is! Dan maken we een plekje door het gras ergens plat te maken, en hangen allemaal doeken en shit op. En als je dan op avontuur wilt gaan kun je door het hoge gras lopen. :mrgreen:

TechNora zei:
nste) Misschien dat ik nog iemand meeneem, die natuurlijk ook relaxt is!

Het enige is... LSD regelen... en: als we daar op de Veluwe gaan lijkt het me juist tof als het gras 2 meter hoog is! Dan maken we een plekje door het gras ergens plat te maken, en hangen allemaal doeken en shit op. En als je dan op avontuur wilt gaan kun je door het hoge gras lopen. :mrgreen:

Dat vind ik ook een leuk idee, een beetje decor maken in de plek. Hoewel gewoon natuur op LSD ook prachtig is!

Wat een geweldig idee! Zet mij ook maar op die mailinglist, als het niet tever weg is ben ik er zeker bij!

Terug
Bovenaan