New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

Wow, een tripmeeting! Alhoewel ik graag LSD wil proberen, lijkt het voor me verstandiger dit te doen met mensen die ik ken...en niet met een groep van 20 wausen om me heen die ook HARD gaan. Ik ben nog niet zo bekend met trippen, op paddo's en hoge doses MDMA na. Haha, klinkt wel geniaal. Maar goed, veel plezier allemaal...en ik kom wel een keer terug als ik een ervaren tripper ben.

Wacky zei:
Wie van jullie zijn er volgende week ook op solstice ?

Ik iig wel, misschien dat jullie me daarna genoeg kennen :)

Goed punt, ik ben zeker op Solstice met een DF op mijn rechterbovenarm.
Als we elkaar daar alvast kunnen ontmoeten dan ben je meteen gescreened door mijn bodyquard en komt alles goed.

Geldt overigens voor iedereen niet alleen voor Wacky.

:love:

DreamWeaver zei:
dwuze zei:
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:

Dit is je eerste post, er zijn wat criteria waar de deelnemers aan moeten voldoen. Heb je al tripervaring? Ben je een bekende van iemand hier?

Zorg iig dat je een regular word hier, complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen :love:

ervaring: zon 10j laten we beginnen met een joint dan menten dan speed dan eu coke dan karton dus de ervaring heb ik al maar inderdaad ben maar juist ingeschreven maar dacht gewoon da het fun zoe en wie slaat er dat nu af :stoned:

dwuze zei:
DreamWeaver zei:
dwuze zei:
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:

Dit is je eerste post, er zijn wat criteria waar de deelnemers aan moeten voldoen. Heb je al tripervaring? Ben je een bekende van iemand hier?

Zorg iig dat je een regular word hier, complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen :love:

ervaring: zon 10j laten we beginnen met een joint dan menten dan speed dan eu coke dan karton dus de ervaring heb ik al maar inderdaad ben maar juist ingeschreven maar dacht gewoon da het fun zoe en wie slaat er dat nu af :stoned:

Hehe, goed volk is altijd welkom :) We zijn alleen een beetje huiverig voor vrouwe justitia en onervaren mensen die onze eigen trip kunnen verneuken. Ontmoet Stonie straks maar op Solstice, als je een gekke A'dammer in een bloesje+zonnebril 'm ziet spacen dan heb je waarschijnlijk de goede voor je :love:

hey Stonie ben ik ook welkom nu we elkaar ontmoet hebben? niet trippende waarschijnlijk of toch niet van die soortgelijke aard... :wink:

Hoi Doodkapje,

Je bent helaas niet ervaren genoeg, we gaan heel hard trippen op deze dag.
De meeters moeten daarom wel gehard zijn door ervaringen met de LSD.
Mengen van drugs soorten lijkt me ook geen goed plan.
Dan moeten we aparte meetings gaan houden voor paddos etc etc ...

Sitters willen we er niet bij hebben dus die job bestaat niet.

Voorlopig moet die kutregen maar is ophouden wordt er deprisief van.

Stonie

Ik heb eerlijk gezegd ook wel intresse in de meeting, maar is deze meeting zeer binnekort? Want anders zou ik precies liever wachten tot de volgende meeting (als ik ook ooit voorbij de strenge jury kom natuurlijk :P )

De meeting komt er als de avond temperatuur het toelaat en/of dat de maan zich laat zien. Een lokatie heb ik al in gedachtes, en ik hoop dat deze dag op een Zaterdag zou kunnen vallen.

Groetjes

Stonie

Verwacht zeker een dikke tripreport als da er toch eens van komt.
Zelf doe ik niet mee, ma kwil meevolgen ^^ ofcourse.

Kees Klapkaak zei:
Is er nog plaats voor 2 psychonauten? misschien? :love:

Ben je al ingetript dan ?

Heb je eigen LSD ?

Ben je 18+

Ben je hier een bekende ?

Kennen wij jou ?

Dan ben je welkom !!!

Groet

Stonie

Word de datum wel gewoon openbaar vermeld ?

Mocht ik door de screening komen (en dat merk ik wel gewoon of ik wel of niet een PM ontvang), wil ik meedoen als het niet te kort voor of na Fullmoon is :)

Mocht het dan zover kan ik autovervoer aanbieden vanuit Eindhoven.

Wacky zei:
Word de datum wel gewoon openbaar vermeld ?

Mocht ik door de screening komen (en dat merk ik wel gewoon of ik wel of niet een PM ontvang), wil ik meedoen als het niet te kort voor of na Fullmoon is :)

Mocht het dan zover kan ik autovervoer aanbieden vanuit Eindhoven.

Als je voldoet aan de criteria en je al iemand kent van DF zie ik geen problemen :) Het zal met volle maan plaatsvinden, je hoort wel welke ;)

lysergine25 zei:
Hoi Doodkapje,

Je bent helaas niet ervaren genoeg, we gaan heel hard trippen op deze dag.
De meeters moeten daarom wel gehard zijn door ervaringen met de LSD.
Mengen van drugs soorten lijkt me ook geen goed plan.
Dan moeten we aparte meetings gaan houden voor paddos etc etc ...

Sitters willen we er niet bij hebben dus die job bestaat niet.

Wat had jij aan al je ervaring in ruigoord dan? Wanneer kun je echt zeggen dat je "ervaren" bent? Na 3, 5, 100X ? ALs het klote met je gaat heb je hoe dan ook het nakijken, ervaren of niet, lijkt mij na het lezen van je verhaal.

caatje zei:
Wat had jij aan al je ervaring in ruigoord dan? Wanneer kun je echt zeggen dat je "ervaren" bent? Na 3, 5, 100X ? ALs het klote met je gaat heb je hoe dan ook het nakijken, ervaren of niet, lijkt mij na het lezen van je verhaal.

Good point Caat.

zommes zei:
caatje zei:

Good point Caat.

daar heeft caat gelijk in

maar je kan t risico wel verkleinen
door niet gelijk je 2e tripje al op zo'n meeting te doen

caatje zei:

Zeker weten dat ik daar even helemaal scheef ging, en inderdaad je hebt het dan alleen nog maar voor het nakijken.
Ik weet niet hoevaak ik nu heb getript op deze Hartjes maar het zegt inderdaad bar weinig.

:mrgreen:

Bijna volle maan volgens mij vanavond !!

Screening:

Je moet je eigen LSD meenemen en genoeg om ook nog bij te pakken.

Je moet meerdere malen LSD gebruikt hebben.

Je moet 18+ zijn of door leden van dit forum voorgedragen worden.

Dan ontvang je automatisch een pm met de lokatie en de datum, eerst zal de lokatie volgen dan de datum, zodat iedereen toch nog ruim de tijd heeft 36 uur max om zijn dingen te regelen.

De opties gaan vanaf deze maand in de zomer moet nu doorprikken het is wachten op een Zaterdag emet een goede nacht temperatuur of een volle maan, een van de 2 wordt het.

Stonie

Ik ben geen maanexpert helaas, maar na de piek blijft ie langer staan en kan je er langer van genieten.
Ik eis van de weergoden een droge ondergrond en een warme nachttemperatuur en aanvullend zou de Volle Maan de trip kunnen boosten vanwege de verlichting op de lokatie.
Er is eerder gevraagd waarom de fucking maan ... now u know !
Zolang de Maan en/of de temperatuur er is, en het is Zaterdag dan is het een GO-GO- ....

Het regende hier nog lekker vandaag alles is drijfnat.

Dus rond de volgende maan moeten we serieus gaan bidden tot Shiva voor een zomers klimaat ..

So get your lsd ready ... get your survival package ... and save your LSD resistence for the trip.

Stonie

lysergine25 zei:
Ik ben geen maanexpert helaas, maar na de piek blijft ie langer staan en kan je er langer van genieten.
Ik eis van de weergoden een droge ondergrond en een warme nachttemperatuur en aanvullend zou de Volle Maan de trip kunnen boosten vanwege de verlichting op de lokatie.
Er is eerder gevraagd waarom de fucking maan ... now u know !
Zolang de Maan en/of de temperatuur er is, en het is Zaterdag dan is het een GO-GO- ....

Het regende hier nog lekker vandaag alles is drijfnat.

Dus rond de volgende maan moeten we serieus gaan bidden tot Shiva voor een zomers klimaat ..

So get your lsd ready ... get your survival package ... and save your LSD resistence for the trip.

Stonie

Mag ik ook op jullie meeting komen?
19 jr. oud, 3e trip.

plz:)?

niet hyperen !!

Ok beste LSD 'ers ...

Er is nog steeds onduidelijk merk ik.

Er is een lijst ja !!

Daar staan jullie al op dus maak je geen zorgen.

Ik zal de lijst even updaten doorlinken zodat iedereen kan controleren of ie erop staat.

Groetjes

Mahonie ...

ExceptionalInsight zei:
Oh er is al een lijst? Count me in then :)
20 jr, 15e trip ofzo, waarvan 5e keer lsd I guess.

Oow tellen alle trips mee.. :P Ik heb 2cb en 2ci ook al verscheidene keren gedaan, ketamine.. zit ook wel op 10 trips denk ik!

Goanaut zei:
Ergens in een natuurgebied bij A'dam ofzo, of is dat niet centraal genoeg?

Dit wordt hem trippers voor de eerste try out sessie.
The Journey mag wat mij betreft voor zonsondergang beginnen, want de zonsondergang is een goede inleiding kwa kleuren en sfeer om te beginnen.
Ik zal er zijn vanaf 18.00 tot de volgende dag 18.00, dus 24 uur nonstop on the acid.

The quest list ...

Dwuze
Bewild
Kees Klapkaak
Lycergine25
Aldous
Daizy
PsychoChrono
Deadlock
Dreamweaver
Psychonaut'86
Lycergine
ExceptionalInsight
Intoxicated
Elles Dee
Azgaza
Blotje
Argulas
Chwoantal
Telefoon
Qocaïne
Matthijs
Immo
Patrick a.k.a Spaceface
Goanaut

Zommes

Dat zijn 20 personen, ik ga ervan uit dat er 10 echt komen precies goed.
Meer mag ook maar meetings vertel mij niets meer. De routebeschrijving wordt via de pm toe gezonden.

Can u feel the pressure ...

Stonie can.

Salud

OK omdat je zo aandringt ... :wink:

Kan er iemand instaan voor Meneer Zommes hehe ....

Done u are on the list.

:wave:

Damn ik heb nog steeds geen LSD kunnen vinden die knakker die het deze keer zal regelen heeft t weer eens af laten weten. Op solstice had ik nog wel ruim de gelegenheid, maar toen was ik al waus genoeg van ander snoepgoed... Misschien komt t nog wel voor die tijd uit de lucht vallen maar ik denk zoiezo wel dat ik het kan hebben. Zit de laatste manden super chill in mijn vel en eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:

Terug
Bovenaan