New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

Patrick a.k.a Spaceface zei:
eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:

Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!

hmm ik wou dat ik ook meekon maar ik ben 17 jaar en 8 maanden en heb nogmaar 2 keer getript.
:(

edit: op Acid weliswaar :) (paddo's wil ik niet eens).

Aldous zei:
eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:

Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!
Dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt. Maar hij bedoelt denk ik zonder mindfuck :)

Larz zei:
hmm ik wou dat ik ook meekon maar ik ben 17 jaar en 8 maanden en heb nog maar 2 keer getript.
:(

edit: op Acid weliswaar :)

Amsterdam is ver weg jongen ... iemand die bereidt is zolang te reizen voor iets speciaals ga ik niets ontzeggen.
Als er iemand tegen is spreek dan nu ....

Die 3 maanden mogen niet mee tellen, heb je wel LSD anders heb je geen kans.

Zonder LSD geen kans .....

:love:

hey,

ik ben half belg half nl dus ik kan redelijk gemakkelijk naar amsterdam of omstrede geraken.

en acid??? i have loads of it :eek:

tripping right now (allez comming down welliswaar)

hehe mijn dealer wacht op een nieuwe lading .. ik hoop maar dat hij er op tijd is :) :eek:

+ zoek vervoer van uit Tilburg ... anders trein

ExceptionalInsight zei:
Aldous zei:

Dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt. Maar hij bedoelt denk ik zonder mindfuck :)

Ja ik bedoel mindfuck :) haha moest wel duidelijk wezen, maar goed je kan mij van de lijst halen ik ga het niet meer redden voor die tijd en wil wel voorbereid zijn. Overigens ga ik met de volgende volle maan naar Full moon festival in Duitsland 4 dagen GOA feest :love: :love: :love: !
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen, ik ben momenteel toch bezig de paddo's te herontdekken, had het eerst al 3 jaar niet meer gedaan en nu probeer ik toch wel maandelijks een soort uit :smoke: !

Ik deel al mee dat ik niet zal komen naar de meeting, mijn vriendin heeft het namenlijk onlangs uitgemaakt en mijn hoofd gaat niet staan naar wat trippen voor een tijdje denk ik.

DreamWeaver zei:
Zit nu in Lloret en verheug me alweer op de meet! Lucy is my baby :love:

Lucy is van mij hoor! :love:

Nou goed, van ons samen dan! :love:

Ik heb morgen alweer een leuke meeting! LOL! :love:

De zomer is net 2 dagen aan het koetelen, ik wil eerst een hittegolf zien de maan is er nog niet ...

Het zou over 12 dagen kunnen ....

Ik ga wel van de 21ste tot de 5e op vakantie en aanstaande woensdag LSD met mijn vriend nemen dus als het zo binnenkort wordt kan ik waarschijnlijk niet.[/i]

Voorlopig is het hier nog winter, donkere duistere moessons trekken nu over Amsterdam.

Het moet warm en droog worden !!!

dat is natuurlijk mits ik hier wat langer op het forum zit en mensen wat beter ken enzo (dacht dat het mij logisch leek maargoed :P).

Er zijn meerdere mensen op dit forum die kunnen bevestigen dat ik gewoon een jongen van 18 ben en geen DEA of CIA geen zorgen :P.

Terug
Bovenaan