Patrick a.k.a Spaceface zei:eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neemen heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see
![]()
Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Patrick a.k.a Spaceface zei:eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neemen heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see
![]()
lysergine25 zei:OK omdat je zo aandringt ...![]()
Kan er iemand instaan voor Meneer Zommes hehe ....
Done u are on the list.
![]()
Dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt. Maar hij bedoelt denk ik zonder mindfuckAldous zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neemen heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see
![]()
Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!
Larz zei:hmm ik wou dat ik ook meekon maar ik ben 17 jaar en 8 maanden en heb nog maar 2 keer getript.
edit: op Acid weliswaar![]()
zommes zei:
ExceptionalInsight zei:Dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt. Maar hij bedoelt denk ik zonder mindfuckAldous zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neemen heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see
![]()
Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!![]()
!DreamWeaver zei:Zit nu in Lloret en verheug me alweer op de meet! Lucy is my baby![]()
Inderdaad, I'm all set, let's go (:Ellesdee zei:wanneer is de meeting nou![]()
Then I'm in (:lysergine25 zei:Het zou over 12 dagen kunnen ....
![]()
Wacky zei:zullen we dan op fullmoon een mini trip meetingje doen ?