Nieuwe lading 6-apb

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Goedenavond mensen.

Ik kijk zo nu en dan is op rc website of er wat nieuws tussen zit en tegelijk interessant kan zijn. Nu heb ik altijd de verhalen gehoord over 6-apb en het klink als een interessante RC.

Ik heb net dus weer gekeken op zo een website en laat er nu dus opeens weer 6apb tussen staan nadat dit een lange tijd lastiger te vinden was. Ik vroeg mij dus af of de prijs die op de website staat een redelijke prijs is, of dat ik eventjes zou wachten. Helaas mag ik de site niet noemen maar hopelijk weten wat mensen over welke website dit gaat. (Hopelijk mag ik zo wel prijzen bespreken aangezien ik geen cijfers heb genoemd).

Nog een vraag die ik had is dat er vermeld staat dat het om de succinaat variant van 6apb gaat. Ik heb geprobeerd forums af te zoeken wat het verschil is tussen deze variant en de andere variant(en).

Mvg,

KingLoading

Neo-Shulginist

Badass junkie
Prijzen en vendors mogen niet genoemd worden. 6-APB is niet heel goedkoop omdat het lastig te maken schijnt en omdat het vrij zeldzaam is maar toch gewild. Vervuilingen komen ook vaak voor. Dus als je het bestelt, laat het dan wel even testen.

Buu

Wijs gebruiker
Het is tegenwoordig vrij duur ja. Maar omgerekend tot tripje (of wanneer je meerdere gramen koopt) valt het best mee. Goeie oude tijden toen het nog voor *modknip: geen prijzen noemen aub (ook geen prijzen uit het verleden)* te koop was.

Het zal vast wel legit zijn maar voor de zekerheid even langs het testcentrum. Wat betreft de succinate versie, dit is het zout wat aan de 6-APB vast zit. https://drugsforum.nl/threads/6apb-liquid.66404/page-4#post-1376658

Laatst bewerkt door een moderator:

Buu

Wijs gebruiker
We weten niet over welke vendor het gaat uiteraard. Ineens leveren ze allemaal 6-APB dus who knows.

• Like
Waarderingen: Juun

KingLoading

Prijzen en vendors mogen niet genoemd worden. 6-APB is niet heel goedkoop omdat het lastig te maken schijnt en omdat het vrij zeldzaam is maar toch gewild. Vervuilingen komen ook vaak voor. Dus als je het bestelt, laat het dan wel even testen.
Thanks! Ik zal het zeker testen wanneer ik het bestel.

KingLoading

Het is tegenwoordig vrij duur ja. Maar omgerekend tot tripje (of wanneer je meerdere gramen koopt) valt het best mee. Goeie oude tijden toen het nog voor 14 euro de gram te koop was.

Het zal vast wel legit zijn maar voor de zekerheid even langs het testcentrum. Wat betreft de succinate versie, dit is het zout wat aan de 6-APB vast zit. https://drugsforum.nl/threads/6apb-liquid.66404/page-4#post-137665
Thanks! Dus als ik het goed begrijp heb je bijv 100mg 6apb succinaat wat dus eigenlijk max 75,1mg 6apb bevat, met de hoogst mogelijke puurheid?

witte270

Bewuste gebruiker
heb het dus ook op een bepaalde site zien staan waar het eerst niet op stond. Ik heb dus een keer eerder bij deze desbetreffende site besteld, ook 6-APB. Daarna kreeg ik gelijk een mail met daarin de urgente mededeling de 6-APB weg te gooien en ABSOLUUT niet te consumeren in verband met gevaarlijke stoffen. Dit heeft er voor gezorgd dat ik dus ook ABSOLUUT niet meer hier bestel. Wel jammer want ze hebben leuke zakjes.

Buu

Wijs gebruiker
Thanks! Dus als ik het goed begrijp heb je bijv 100mg 6apb succinaat wat dus eigenlijk max 75,1mg 6apb bevat, met de hoogst mogelijke puurheid?
Freebase. Dat zal 100% zijn maar die ga je niet vinden. HCl is het meest potent met 82%. Maar met zo'n stofje als 6-APB komt het IME allemaal niet zo nauw.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is wel een goed idee om bij de vendor te vragen of het gaat om succinaat-zout of HCl-zout ja. Het testpunt kan je niet vertellen hoe sterk de 6-APB is.

АЛ-90

Belezen gebruiker
Als ik zo snel even kijk zie ik op google het volgende:
- De molaire massa van Succinic Acid is 118.09g/mol (c2h6o4)
- De molaire massa van 6-APB is 175.23g/mol (c11h13NO)

Als er inderdaad twee 6-APB moleculen aan één molecuul barnsteenzuur zou de maximale puurheid dus zijn:
(2 * 175.23) / (2 * 175.23 + 118.09) = 74.80%

Is er iemand die kan bevestigen of bovenstaande klopt?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
heb het dus ook op een bepaalde site zien staan waar het eerst niet op stond. Ik heb dus een keer eerder bij deze desbetreffende site besteld, ook 6-APB. Daarna kreeg ik gelijk een mail met daarin de urgente mededeling de 6-APB weg te gooien en ABSOLUUT niet te consumeren in verband met gevaarlijke stoffen. Dit heeft er voor gezorgd dat ik dus ook ABSOLUUT niet meer hier bestel. Wel jammer want ze hebben leuke zakjes.

Wel soort van eerlijk van ze... :wink: Maar ook een beetje eng. Hadden ze beter wat eerder bedacht. En was er toen een bepaalde vergoeding of hebben ze het er helemaal bij laten zitten? Had je eerder wel normale ervaringen met deze vendor?

Als je een onbetrouwbare en/of zelfs gevaarlijke vendor tegenkomt, meld dit dan even aan de mods. (Dus geen namen op het forum, dit is verboden, maar via PB of de meldknop.) We houden deze websites sinds kort achter de schermen zelf bij voor mochten we het nodig vinden om openbaar te waarschuwen als er een duidelijk negatief beeld (m.a.w. veel of zeer ernstige meldingen) zou ontstaan over een bepaalde vendor.

Dat voorkomt dat mensen die anderen terecht willen behoeden voor gevaarlijke aankopen of oplichting dit niet kunnen doen vanwege het forumbeleid, want dan zouden we een beetje ons doel voorbij gaan.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Zie zelfs ergens dat de Liquid versie weer beschikbaar is
Zie ik ook indd! Op de site waar eerst alleen liquids waren is nu zelfs weer poeder verkrijgbaar. Zou het productieproces in andere landen opeens op gang gebracht zijn weer?

АЛ-90

Belezen gebruiker
Zie ik ook indd! Op de site waar eerst alleen liquids waren is nu zelfs weer poeder verkrijgbaar. Zou het productieproces in andere landen opeens op gang gebracht zijn weer?
Als de vraag groot genoeg is wordt er vaak weer een batch gemaakt door een producent. Deze distributeert het vervolgens naar alle vendors met interesse. Daarom zie je dat nu een groot deel van de RC vendor's ineens weer 6-APB in stock heeft, waarschijnlijk verkopen ze allemaal dezelfde batch.

witte270

Bewuste gebruiker
Wel soort van eerlijk van ze... :wink: Maar ook een beetje eng. Hadden ze beter wat eerder bedacht. En was er toen een bepaalde vergoeding of hebben ze het er helemaal bij laten zitten? Had je eerder wel normale ervaringen met deze vendor?

Als je een onbetrouwbare en/of zelfs gevaarlijke vendor tegenkomt, meld dit dan even aan de mods. (Dus geen namen op het forum, dit is verboden, maar via PB of de meldknop.) We houden deze websites sinds kort achter de schermen zelf bij voor mochten we het nodig vinden om openbaar te waarschuwen als er een duidelijk negatief beeld (m.a.w. veel of zeer ernstige meldingen) zou ontstaan over een bepaalde vendor.

Dat voorkomt dat mensen die anderen terecht willen behoeden voor gevaarlijke aankopen of oplichting dit niet kunnen doen vanwege het forumbeleid, want dan zouden we een beetje ons doel voorbij gaan.

Normaal dus wel gewone ervaringen met deze vendor Al een tijdje lang. Volgens mij ook een van de bekendste in Nederland.

Ze hadden dus toen weer 6-APB eraf gehaald en iedereen kreeg zijn geld of een ander product terug. Sindsdien 6-APB niet gezien. Nu op die website weer wel en heb het vermoeden dat OP het ook over deze site heeft maar weet het niet zeker.

Om ze gelijk aan te geven is wel ver aangezien zij de fout toegaven en snel handelde. Vraag me wel af wat voor 6-APB zij nu hebben en of dat wel zuivere koffie is dit keer.

Had gezien van jullie post over onbetrouwbare vendors, goed initiatief

wapboy

Wijs gebruiker
Geen idee maar heb in elk geval weer wat liquid in ontvangst mogen nemen 😊😍

Buu

Wijs gebruiker
ik lees alleen voordelen haha..
Ja zeker, was het ook. Ik naam het op Utrecht CS, moest een kwartier lopen naar jaarbeurs voor A state of trance. Ik dacht als ik het op het station neem dan hoef ik binnen niet zo lang te wachten tot het effect in klapt. Echter was ik voor de beveiliging al van de kaart lol, apart spul.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Geen idee maar heb in elk geval weer wat liquid in ontvangst mogen nemen 😊😍
Heb je nu ook liever de liquid dan het poeder? Zit zelf te dubben wat ik zal gaan bestellen, de liquids zijn wel mega fijn en poeder heb ik geen ervaring mee.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Heb je nu ook liever de liquid dan het poeder? Zit zelf te dubben wat ik zal gaan bestellen, de liquids zijn wel mega fijn en poeder heb ik geen ervaring mee.
Die liquid is toch uiteindelijk gewoon poeder gemixt met iets vloeibaars? Zou lekker poeder halen en dan kan je het altijd nog in je drankje mikken.

wapboy

Wijs gebruiker
Gebruik liever de liquid ivm snelle inwerking tijd... maar poeder doet het ook goed iets meer werk ivm afwegen .
Al met al maakt het niet zoveel uit dus.

Bovenaan