Ja ik snap niet dat zulke vendoren niet snappen dat ze uiteindelijk in hun eigen vingers snijden. Allemaal korte termijn visie. Er moet NU geld verdient worden. Dat ze door dit soort praktijken over 5 jaar (of korter) haast helemaal niks meer mogen verkopen, vergeten ze even.Sinds de kans groot is op verbod, denken ze yolo... sukkels..
Hiermee snap ik wel waarom het verboden gaat worden..![]()
Wat een belachelijk product zeg! Zoveel mogelijk RC's mixen en er dan ook nog eens geen doseringen bij geven. Echt schandalig! Dit soort vendors verpest het voor de rest.
Hoe was jouw ervaring hiermee? Hoe oud was je toen je dit kocht?Ik heb ooit eens een bericht geplaatst over 1 van de flesjes.
Flesjes zijn "gewoon" te krijgen in smartshops rondom de wallen.
Naar mijn idee zijn er 6 verschillende soorten, 1 van de soorten is niet zichtbaar op de afbeelding?
Heb zelf ervaring met de Citrus en Forest Fruit.
Er wordt alleen gezegd dat je maximaal één dopje per keer mag gebruiken. Aangezien het toch echt gaat om odorizer, denk ik dat ze bedoelen dat je niet meer dan één dopje per keer in je ruimte mag zetten, niet dat je dat op moet drinken...Sowieso is het in deze vorm ook verboden om research chemicals te verkopen want er staat een duidelijke gebruiksaanwijzing bij. Terwijl research chemicals alleen verkocht kunnen worden door een maas in de wet: als je zegt dat het niet bestemd is voor consumptie en alleen geschikt is voor onderzoeksdoeleinden.
Op de verpakking staat trouwens wat anders, namelijk niet meer dan één flesje gebruiken. Naja, één flesje, één dopje, wat is het nou? Flesje dan maar?Er wordt alleen gezegd dat je maximaal één dopje per keer mag gebruiken. Aangezien het toch echt gaat om odorizer, denk ik dat ze bedoelen dat je niet meer dan één dopje per keer in je ruimte mag zetten, niet dat je dat op moet drinken...![]()
Ben heel benieuwd wat het idee hierachter is.Ik zou de verhouding/hoeveelheden wel willen weten.
Ik heb de bewuste Vendor trouwens even gemaild over deze drankjes. Gevraagd naar de logica erachter en om de hoeveelheden. Ben benieuwd![]()
De vendor die je vindt is zelf niet de maker van deze drankjes, zo vermoed ik. Als je iets verder zoekt, zul je ontdekken dat deze drankjes eveneens in smartshops worden verkocht.Mag ik er op wijzen dat je door de namen van de drankjes te googlen deze vendor retesnel kan vinden en dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik heb contact met m opgenomen met de vraag of ie wel goed bij zijn hoofd is.
Ja, oké, true. Waarschijnlijk dat zij het dan toch zelf in elkaar flansen en dat sommige smartshops het daar in grote aantallen tegen lagere prijs inkopen en dan met winst doorverkopen.@Psilocyloner
Ik kan persoonlijk al aan de gebruikte kleuren plus lettertype al zien welke vendor het betreft.
Hoe was jouw ervaring hiermee? Hoe oud was je toen je dit kocht?
Er zou ook nog 2-FA in moeten zitten, volgens de informatie van de vendor...Ik vond het geweldig! De Citrus geeft de mdma rush met een speedy accent.
Ik was rond de 27 denk ik, geen ervaring met RC's.
Dit gekocht in een smartshop toen ik vroeg naar iets wat wel werkte.
Toen ik dit later thuis ging opzoeken kon ik er weinig over vinden, dus nog een aantal keer gedaan. Nooit getest oid.
Toen ik later de flesjes online vond (bij de welbekende vendor) gevraagd naar de ingredienten.
70% 4fma / 30% 2fma met een totaal van ongeveer 300mg.Half buisje per keer onderzoeken, dit werd mij ook verteld door de vendor.
Wij hielden ons "netjes" aan een dopje per keer
Volgens mij biedt elke vendor dit nu aan. Tenminste alle bij mij bekende hebben het op hun sites staan. Soms een beetje verstopt.Ik heb voor deze prutsers mijn review als service maar even aangepast naar 2 sterren en nodig iedereen uit om op TrustPilot hetzelfde te doen.![]()
Volgens mij biedt elke vendor dit nu aan. Tenminste alle bij mij bekende hebben het op hun sites staan. Soms een beetje verstopt.
Geen ideeBedoel je de dvd en ssd cleaner?
dvd cleaner: C10H14FN
SSD cleaner: C12H19NO2 / C10H14FN
sdd cleaner C12H19NO2 is een 2c variant of een soortgelijkende stof (of een combi daar van, geen idee) https://en.wikipedia.org/wiki/C12H19NO2
googlen is zooo gemakkelijk...
Of op zijn minst het cas nummer.Omdat RC's meestal complexe moleculen zijn kan je beter geen simpele chemische formules gebruiken. Beter gebruik je de algemeen geaccepteerde naam van de stof. Zo'n formule zegt niks over de structuur van een molecuul en kan naar totaal verschillende stoffen verwijzen.