IkWilGeenGebruikersNaam
Belezen gebruiker
Ik had 1 pilletje en wat joints
Ben nog onervaren gebruiker dus t was harstikke spacend 

Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Miss J zei:dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Dissonant zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??
En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
dutch-lycan zei:Dissonant zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
precies ! ik haalde ze in 1 keer ik nam ze niet in 1 keer !
ik nam er meestal een stuk of 3 op een avond/nacht met uitzonderingen nam ik er 5 nooit meer.dus ga geen conclusies trekken als je er niks van af weet.

Pepnoize zei:lol maar door "ik haalde vroeger meestal 10 à 15" te zeggen ga je de mensen laten denken dat je bedoelt : ik nam er vroeger 10 a 15 . duh. de vraag in de beginpost was dan ook hoeveel heb je genomen met oud en nieuw..
wees wat duidelijker en dan ontstaan er geen onnodige discussies![]()
dutch-lycan zei:eckies zei:Ik zie sommige van jullie echt met vaste aantallen, vind ik een beetje raar.
aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...
Ik slik dit jaar geen pillen
Dissonant zei:Hij was duidelijk, aan hem ligt het niet.
dutch-lycan zei:eckies zei:Ik zie sommige van jullie echt met vaste aantallen, vind ik een beetje raar.
aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...
Het ligt eerder aan het feit dat jij iets ziet staan en er onmiddellijk wilt op reageren zonder de context in acht te nemen. Of aan je selectieve quoting![]()
hydroxytryptamine zei:met oud en nieuw alleen maar pijnstillers genomen omdat ik in het ziekenhuis lag/lig![]()
Dan zal ik het volgend jaar maar dubbel zo hard moeten vieren![]()
Dissonant zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
)ingeklapte long1337 zei:hydroxytryptamine zei:met oud en nieuw alleen maar pijnstillers genomen omdat ik in het ziekenhuis lag/lig![]()
Dan zal ik het volgend jaar maar dubbel zo hard moeten vieren![]()
Oh, what happened?
jup en mn excuses, had heel het topic gevolgt hoor (dus geen snelle reactie ofzo) maar had er over gelezen.dutch-lycan zei:Dissonant zei:Hij was duidelijk, aan hem ligt het niet.
Het ligt eerder aan het feit dat jij iets ziet staan en er onmiddellijk wilt op reageren zonder de context in acht te nemen. Of aan je selectieve quoting![]()
kijk jij begrijp me![]()
oke discussie gesloten