Nieuwjaar - Hoeveel?

SperSIZEboon

Badass junkie
uiteindelijk 2 witte dolfijntjes, paar lijnen ketamine en behoorlijk wat drank.
opeens was het lichtje uit en werd ik een paar uur later wakker op de bank :grin:

Pepnoize

Belezen gebruiker
3 x XTC, 1 armani (mcpp denk ik, heb meerdere redenen) en 2 mercedes'jes

dus niet overdreven hard spacen maar gewoon lekker wakker en feestbui. heb het bewust bij een paar stuks gehouden en ben er blij om!

982

Bewuste gebruiker
De een is de ander niet.

10 pillen op een avond is/was niet een uitzondering voor mij of mn vrienden.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???

Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?

Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??

En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:

Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?

En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.

precies ! ik haalde ze in 1 keer ik nam ze niet in 1 keer !
ik nam er meestal een stuk of 3 op een avond/nacht met uitzonderingen nam ik er 5 nooit meer.dus ga geen conclusies trekken als je er niks van af weet :grin: .

Pepnoize

Belezen gebruiker
dutch-lycan zei:
Dissonant zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:

precies ! ik haalde ze in 1 keer ik nam ze niet in 1 keer !
ik nam er meestal een stuk of 3 op een avond/nacht met uitzonderingen nam ik er 5 nooit meer.dus ga geen conclusies trekken als je er niks van af weet :grin: .

lol maar door "ik haalde vroeger meestal 10 à 15" te zeggen ga je de mensen laten denken dat je bedoelt : ik nam er vroeger 10 a 15 . duh. de vraag in de beginpost was dan ook hoeveel heb je genomen met oud en nieuw..
wees wat duidelijker en dan ontstaan er geen onnodige discussies :beer:

Miss J

Bewuste gebruiker
Pepnoize zei:
lol maar door "ik haalde vroeger meestal 10 à 15" te zeggen ga je de mensen laten denken dat je bedoelt : ik nam er vroeger 10 a 15 . duh. de vraag in de beginpost was dan ook hoeveel heb je genomen met oud en nieuw..
wees wat duidelijker en dan ontstaan er geen onnodige discussies :beer:

Precies wat ik dacht!

:wink:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Hij was duidelijk, aan hem ligt het niet.

dutch-lycan zei:
eckies zei:
Ik zie sommige van jullie echt met vaste aantallen, vind ik een beetje raar.

aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...

Ik slik dit jaar geen pillen

Het ligt eerder aan het feit dat jij iets ziet staan en er onmiddellijk wilt op reageren zonder de context in acht te nemen. Of aan je selectieve quoting :wink:

Wirwar

Belezen gebruiker
met oud en nieuw alleen maar pijnstillers genomen omdat ik in het ziekenhuis lag/lig :(
Dan zal ik het volgend jaar maar dubbel zo hard moeten vieren :stoned:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:

dutch-lycan zei:
eckies zei:

aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...

Het ligt eerder aan het feit dat jij iets ziet staan en er onmiddellijk wilt op reageren zonder de context in acht te nemen. Of aan je selectieve quoting :wink:

kijk jij begrijp me :grin:

oke discussie gesloten

1337

Experimenterende gebruiker
hydroxytryptamine zei:
met oud en nieuw alleen maar pijnstillers genomen omdat ik in het ziekenhuis lag/lig :(

Oh, what happened?

Dissonant zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:

Was ook mijn vraag. Verder denk ik dat het en om hoeveelheid en om tolerantie gaat.

Wirwar

Belezen gebruiker
1337 zei:
hydroxytryptamine zei:

Oh, what happened?
ingeklapte long :rolleyes:
Ik kwam er achter dat je dat dus gewoon spontaan kan oplopen.
En dat al voor de 2e keer aan dezelfde kant.
Lig nu nog steeds in het ziekenhuis en ben er al voor de 2e keer aan geopereerd, maar gaat nu de goeie kant op gelukkig.
Dit heeft allemaal trouwens niks met het gebruik van xtc te maken hoor :grin:

Pepnoize

Belezen gebruiker
dutch-lycan zei:
Dissonant zei:

dutch-lycan zei:
eckies zei:

kijk jij begrijp me :grin:

oke discussie gesloten
jup en mn excuses, had heel het topic gevolgt hoor (dus geen snelle reactie ofzo) maar had er over gelezen.

B a r t

Newbie
half 11 beginne, 4 uur sochtends 5 pillen op, en dan om half 8 200mg capsule, en dan lekker blowen en blowen :P dan lekker douche en je bedje in heerlijk slapen en onvergeetelijke oudennieuw :grin:

Bovenaan