niks te zien

fly--

Bewuste gebruiker
Daar krijg je toch geen rode ogen van of grote pupillen.
Krijg je alleen beetje wazige blik van, maar dan zeg je toch gewoon dat dat komt door slaapgebrek.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Iemand die alcohol heeft gedronken valt juist wel op om nog niet te spreken van de geur die de meeste drank met zich meebrengt. Denk dat je speed of coke het makkelijkste ongemerkt kan gebruiken aangezien je het kan snuiven snel. Bepaalde medicijnen zouden ook nog wel onopvallende gebruikt kunnen worden. Maar de meeste middelen hebben op termijn allemaal bepaalde typische kenmerken waaraan je gebruik makkelijk kan herkennen.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
fly-- zei:
willemvaag zei:
Denk dat je speed of coke het makkelijkste ongemerkt kan gebruiken .

Dáár krijg je pas pupillen van.

Valt reuze mee. Ik heb best wel vaak (ook in het dagelijks leven) speed gebruikt en het valt echt niet op. Kijk, neem je een flinke lijn, dan valt het zeker op. Maar neem je ren sleutelpuntje of iets, dan niet hoor.
Daarnaast is je gemoedstoestand bij paddo's vele malen meer fucked up en je hebt ook grote pupillen :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk ook dat dat wel meevalt. Ik sprak eens met een vriend op een feestje en toen zei die later dat 'ie coke had gebruikt. Was mij niet opgevallen hoor. Maar goed, aangezien ik dat zelf nooit gebruikt heb ben ik natuurlijk een leek in het herkennen ervan..

Maar dat geldt voor iedereen die geen drugs gebruikt, denk ik. Als ik niets van xtc wist zouden sommige foto's op Facebook die ik bij mensen zie mij ook minder opvallen dan nu :P

Smokey046

Bewuste gebruiker
Coke is algemeen bekend dat het het minst opvalt,
Speed valt bij mij ook niet op qua uiterlijk, zie er gewoon wakkerder uit.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Overdag met het volle licht krijg je geen grote pupillen van speed, coke of pillen. Er is buiten teveel licht dus ze worden automatisch klein. Binnen kunnen ze wel groot zijn afhankelijk van de lichtinval. Maar grote pupillen wil niet altijd zeggen dat iemand gebruikt want heb zelf altijd grote pupillen met weinig licht. Je gaat speed of coke pas na langere tijd merken aan iemand als het de iemand zijn denken te er beinvloedt of iemand psychotisch wordt. Gebruikte jaren terug zelf heel vaak speed overdag en meestal hadden mensen het pas door als ik aangaf dat ik had gebruikt. Als ik drink dat ruiken mijn ouders of anderen direct dus dat is veel moeilijker te verbergen. Als je echt niks wilt zien dan moet je gewoon niet gebruiken zo simpel is dat..

Smokey046

Bewuste gebruiker
willemvaag zei:
Overdag met het volle licht krijg je geen grote pupillen van speed, coke of pillen. Er is buiten teveel licht dus ze worden automatisch klein. Binnen kunnen ze wel groot zijn afhankelijk van de lichtinval. Maar grote pupillen wil niet altijd zeggen dat iemand gebruikt want heb zelf altijd grote pupillen met weinig licht. Je gaat speed of coke pas na langere tijd merken aan iemand als het de iemand zijn denken te er beinvloedt of iemand psychotisch wordt. Gebruikte jaren terug zelf heel vaak speed overdag en meestal hadden mensen het pas door als ik aangaf dat ik had gebruikt. Als ik drink dat ruiken mijn ouders of anderen direct dus dat is veel moeilijker te verbergen. Als je echt niks wilt zien dan moet je gewoon niet gebruiken zo simpel is dat..

Amen ! :stoned:

sejku

Experimenterende gebruiker
fly-- zei:
sejku zei:
fly-- zei:
Alcohol, paddo's, GHB.
van paddo's krijg je echt megapupillen hoor :grin:

Ík kreeg van paddo's echt geen grote pupillen hoor, en de rest ook niet.
heb alleen maar ervaring met truffels en m'n pupillen waren echt enorm
maar aangezien truffels dezelfde werkzame stoffen bevat als paddo's denkk wel dat je er ook dikke schijven van krijgt :P

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarom trekken de meeste hier de conclusie dat als je grote pupillen hebt je onder invloed bent. Het heeft grotendeels te maken met de lichtinval op dat moment en sommige mensen hebben van nature eenmaal grote puppillen.

sejku

Experimenterende gebruiker
willemvaag zei:
Waarom trekken de meeste hier de conclusie dat als je grote pupillen hebt je onder invloed bent. Het heeft grotendeels te maken met de lichtinval op dat moment en sommige mensen hebben van nature eenmaal grote puppillen.
ja ik heb ook grote pupillen uit mezelf, maar als ik grote pupillen zeg van onder invloed te zijn bedoel ik dat ik echt nog maar een mini minirandje heb, dit zelfs als ik tijdens een feestje mezelf in de spiegel bekijk in fel licht (wc) en ze echt supergroot staan met zo'n piepklein blauw randje :grin:
als ik niet onder invloed ben staan ze ook wel groot (zeker tov andere mensen die ik ken) maar is het toch minder als ik onder invloed ben, en dan bedoel ik voornamelijk op mdma

walnootje

Belezen gebruiker
Als ik een paar puntjes speed neem, voel ik me top en is er niks te zien. Blowen op kleine hoeveelheid ook niet.

En trouwens wat willem zegt klopt, zo heb ik mezelf wel eens voor de gek gehouden door te denken dat ik nog "High" was maar liep ik naar de spiegel in de badkamer waar beduidend meer licht is en daar had ik kleine pupillen, als ik gebruik gebruik ik eigenlijk ook alleen s'avonds behalve op festivalletjes dan :P

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Weet nog van mijn speed en pillentijdperk dat als ik thuiskwam mijn vader in het grote licht mijn pupillen en ogen wou bekijken. Ik met mijn stiekeme koppie recht in de lamp kijken zodat het puntjes werden en zelfs als ik hard ging werkte dat. Het probleem was wel zodra ik uit licht keek ze direct weer ketsgroot werden en ze het nog zagen.

Amateurtje

Wijs gebruiker
fly-- zei:
Daar krijg je toch geen rode ogen van of grote pupillen.
Krijg je alleen beetje wazige blik van, maar dan zeg je toch gewoon dat dat komt door slaapgebrek.

Als ge u echt gaar drinkt zal je dat zeker wel zien aan de ogen. Geloof me vrij.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
willemvaag zei:
Als je echt niks wilt zien dan moet je gewoon niet gebruiken zo simpel is dat..
Dat is volgens mij nog wel de beste optie :wink: Het lijkt me sowieso niet leuk om drugs te gebruiken op een plek waar je geheim moet doen en je 'normaal' moet gaan gedragen..

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja heb erover nagedacht bij mij is het uiterlijk af te lezen drugs heeft me gevormd zeker weten. En verder als ik om me heen kijk zie ik een slagveld van lege wietzakjes, gescheurde vloeitjes van binnestebuiten, lege methadonpillenzakjes en ga maar door. Maar hoef het niet te verbergen rook me jointje midden op straat en slik me methadon voor de deur van de apotheek. Lig er niet zo wakker van kijken ze me aan dan bied ik ze een metha of hijsje aan..

harry123

Bewuste gebruiker
Vaak herkennen mensen die geen drugs gebruiken een gebruiker bijna niet.
Maar als je iets wil wat het minst opvalt zou ik voor coke gaan. Heb wel vaker dan eens ghad dat mn ma m ophaalde van en feest da ik nog snel mijn laatste beetje sos op snoof mn ma heeft het nooit gemerkt :tongueout:

Ook xtc valt bij mij niet zo heel erg op maar dat verschil per persoon n of je je nog normaal kan gedragen. Uiterlijke kenmerken van pep callen ook wel mee

Bovenaan