nog mensen wakker?

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Still going strong?

Zo gisteravond om 10 uur in slaap gevallen, om half 3 wakker geworden. Toen maar een boterham gegeten en glas water gedronken. Ben toen denk ik een halfuur daarna weer in slaap gevallen. Voelde wel heel vreemd het wakker liggen, alsof ik wel super moe was en in slaap wilde vallen maar toch ook nog vrij helder. Toen tot half 10 vanochtend geslapen, voelde me toen wel weer normaal, voel me nu weer een beetje moe maar goed geen kater ofzo. Voor herhaling vatbaar over maandje of 2-3. Misschien komt er dan wel weer zo'n onzinnige post hier :smoke:. Heb trouwens al zo'n 2 dagen niet gerookt, totaal geen behoefte aan gehad :confused: heb op pep ook maar 1 peuk gerookt zeer vreemd :P zeker omdat op xtc ik me normaal de pleuris rook. Kan ook wel zijn omdat ik over het algemeen en de laatste tijd minder trek in heb.

EI nog thx voor alle loze en niet loze reacties :grin: heb me daardoor me nog wel een tijdje vermaakt.

L

Lid 6909

Gast
Moi!

Zijn jullie nog wakker,
hier komt het wel voor de bakker.
De speed geeft ons veel plezier,
want ik snuif me een tierelier!
50 uur wakker zijn is het doel,
het eindresultaat: een vercrackte smoel.

P's

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb niet eens speed.

Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.

Carlitos

Badass junkie
Drum baby Drum :rockband: - Junk73 tested 1 2 3 ! (Aah yeah!)

Drum baby Drum :rockband: - Bomb that Amfetamine down,all on speed in town

Drum baby Drum :rockband: - Party, yeah!

Drum baby Drum :rockband: - Burn that Amfetamine down x3 Burnin'!

Goedemorgen!

Bovenaan