Hopelijk dat die dadelijk ook nog even meewerkt, als ik de fysieke daad van liefde wil gaan bedrijven.Exceptional Insight zei:Ik weet alles.yxes zei:hoe weet je dat?
Hoe weet ik wat eigenlijk?
hence the name?
Uitdroging is bijwerking nummer 1. Gedeelde plaats met gebrek aan honger.yxes zei:heb trouwens nog een halfuur dus ga sowieso douchen (ja ik heb tering hard gezweet je hebt gelijk :P, was eigenlijk wel open goal). Wat had ik trouwens een verschrikkelijke cotton mouth, echt liters en liters water weggetankt.
ja heb het gemerkt, heb water lopen drinken als een uitgedroogde kameel. Had ook al wat biertjes op vantevoren, was niet heel verstandig maar had eigenlijk niet verwacht te gaan peppen. Maja als je zat bent zijn de drempels allemaal een stuk lager en ik wist wel dat ik het die avond zou krijgen dus het zat er in. Vanaf inname alleen nog maar water gedronken (1x cola en een raketje![]()
![]()
raketjes)
Ach, het duurt allemaal iets langer, maar het werkt wel.yxes zei:Gelukkig kan ik op pep beter pissen als op xtc, kan ook aan de hoeveelheid liggen trouwens.
*