nog mensen wakker?

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
:openmouth: hoe weet je dat?
Ik weet alles.

Hoe weet ik wat eigenlijk?
hence the name?

yxes zei:
heb trouwens nog een halfuur dus ga sowieso douchen (ja ik heb tering hard gezweet je hebt gelijk :P, was eigenlijk wel open goal). Wat had ik trouwens een verschrikkelijke cotton mouth, echt liters en liters water weggetankt.
Uitdroging is bijwerking nummer 1. Gedeelde plaats met gebrek aan honger.
ja heb het gemerkt, heb water lopen drinken als een uitgedroogde kameel. Had ook al wat biertjes op vantevoren, was niet heel verstandig maar had eigenlijk niet verwacht te gaan peppen. Maja als je zat bent zijn de drempels allemaal een stuk lager en ik wist wel dat ik het die avond zou krijgen dus het zat er in. Vanaf inname alleen nog maar water gedronken (1x cola en een raketje :rock: :rock: :rock: raketjes)

yxes zei:
Gelukkig kan ik op pep beter pissen als op xtc, kan ook aan de hoeveelheid liggen trouwens.
Ach, het duurt allemaal iets langer, maar het werkt wel.
Hopelijk dat die dadelijk ook nog even meewerkt, als ik de fysieke daad van liefde wil gaan bedrijven.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
hence the name?
Zo zou je het kunnen zeggen, ja.

yxes zei:
ja heb het gemerkt, heb water lopen drinken als een uitgedroogde kameel. Had ook al wat biertjes op vantevoren, was niet heel verstandig maar had eigenlijk niet verwacht te gaan peppen. Maja als je zat bent zijn de drempels allemaal een stuk lager en ik wist wel dat ik het die avond zou krijgen dus het zat er in. Vanaf inname alleen nog maar water gedronken (1x cola en een raketje :rock: :rock: :rock: raketjes)
Water maakt het voor mij alleen maar erger (logisch ook, want op een gegeven moment neem je dat amper nog op en valt het gewoon door je heen). Die vieze, droge stinkbek spoel ik liever met iets waar smaak aan zit.

En ja, alcohol. Dat wordt volgens mij ook altijd enger gemaakt dan het daadwerkelijk is. Ik ga later vandaag ook lekker aan de whisky.

yxes zei:
Hopelijk dat die dadelijk ook nog even meewerkt, als ik de fysieke daad van liefde wil gaan bedrijven.
Gewoon goed je best doen :)

yxes

Bewuste gebruiker
Ik ga zeker m'n best doen, wat ik hier gelezen heb over sex + pep moet het geweldig zijn dus ik ben benieuwd *vraagt zich af of daar al een tripreport over is :mrgreen:*

hoe langer ik wakker ben hoe stommer de gedachten worden heb ik het idee :P.

en naja alcohol droogt je uit toch, dus lijkt me vrij logisch dat je er mee oppast tijdens pepgebruik... mjah that's me. Verder ja ik had misschien wel iets vaker iets met suiker erin mogen drinken, maargoed flesje bijvulle als je toch naar de wc gaat is makkelijk en goedkoop :)

yxes

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Mijn :openmouth: was omdat ik zo veel tekst zag dat ik niet ging lezen.

:P ik had zelf ook al zoiets van wow, alweer 3 pagina's. zo'n pepavondtuurtje is wel goed voor mn postcount. My E-penis has grown!

Aalpoepert

Badass junkie
yxes zei:
Aalpoepert zei:
Ik ben wakker.

woooohoooo, drugsgebruikend Nederland ontwaakd :grin:
Niks ontwaakd, ik was al wakker!

Ik ben al een hele tijd wakker, gister naar Den Bass geweest, dat was erg leuk en gezellig, beetje gedubstept ook. Gewobbeld alleen ik werd dus heel moe in mijn benen en ik was mijn halve lsd tripje kwijtgeraakt. Das balen man..
Gelukkig heb ik nog een glas talisker om me te troosten, ik denk dat ik die maar ga nuttigen.

Hoe zit het met jou yxes, ben je al wakker of nog wakker?

yxes

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
yxes zei:
Aalpoepert zei:
Ik ben wakker.

woooohoooo, drugsgebruikend Nederland ontwaakd :grin:
Niks ontwaakd, ik was al wakker!

Ik ben al een hele tijd wakker, gister naar Den Bass geweest, dat was erg leuk en gezellig, beetje gedubstept ook. Gewobbeld alleen ik werd dus heel moe in mijn benen en ik was mijn halve lsd tripje kwijtgeraakt. Das balen man..
Gelukkig heb ik nog een glas talisker om me te troosten, ik denk dat ik die maar ga nuttigen.

Hoe zit het met jou yxes, ben je al wakker of nog wakker?

heb nog niet geslapen, I'm the creator of this topic. vanacht gepept voor de eerste keer en op advies van EI nog wat bijgenomen om vanavond dan maar te gaan slapen :P.

yxes

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
yxes zei:
Hij deed het.. Ik deed hem alleen maar na, omdat het zo belachelijk was.

FUFUFUFUFUF :openmouth: ben al tijdje wakker, ik mag dat :P plus mijn spelling is gewoon kut.

is dat nou echt leuk lsd op een feestje, ik had laatst 12 of 14mg 2c-b op vond het toch maar gare zooi worden :P was op zich wel leuk alleen iedereen was zo zat als een aap (oud en nieuw) dus was lastig communiceren snapte er niks van al die gare mensen namelijk. :P

Was trouwens wel wous moment dat er op de 14e verdieping van een studentenflat een winkelwagentje voorbijkomt met daarin iemand terwijl je aan het trippen bent. Ik dacht echt wtf :P.

yxes

Bewuste gebruiker
nu ik er trouwens 5 sec naar kijk ziet het er ook ontzettend stom uit oO' maar goed men moet hier niks meer van mij verwachten. (sowieso eigenlijk helemaal niks, kan het alleen maar meevallen).

Aalpoepert

Badass junkie
yxes zei:
Aalpoepert zei:
yxes zei:
Hij deed het.. Ik deed hem alleen maar na, omdat het zo belachelijk was.

FUFUFUFUFUF :openmouth: ben al tijdje wakker, ik mag dat :P plus mijn spelling is gewoon kut.

is dat nou echt leuk lsd op een feestje, ik had laatst 12 of 14mg 2c-b op vond het toch maar gare zooi worden :P was op zich wel leuk alleen iedereen was zo zat als een aap (oud en nieuw) dus was lastig communiceren snapte er niks van al die gare mensen namelijk. :P

Was trouwens wel wous moment dat er op de 14e verdieping van een studentenflat een winkelwagentje voorbijkomt met daarin iemand terwijl je aan het trippen bent. Ik dacht echt wtf :P.
Lsd is geen tweeseebee he.. Sowieso heb ik met lsd dat ik wanneer ik een ritme hoor ik hem meteen vanbinnen voel, wat het heerlijk maakt om met lsd op te dansen.
Maar als je niets meekrijgt van de lsd omdat je de tweede helft van je zegel verloren bent is dat best gaar.

Ook word ik er zeg maar een beetje verlegen van, kinds. Lsd op een feestje is dus afhankelijk van het feestje zelf, als je niet 100% jezelf kan zijn kun je er beter niet aan beginnen.

yxes

Bewuste gebruiker
Lsd is geen tweeseebee he.. Sowieso heb ik met lsd dat ik wanneer ik een ritme hoor ik hem meteen vanbinnen voel, wat het heerlijk maakt om met lsd op te dansen.
Maar als je niets meekrijgt van de lsd omdat je de tweede helft van je zegel verloren bent is dat best gaar.

Ook word ik er zeg maar een beetje verlegen van, kinds. Lsd op een feestje is dus afhankelijk van het feestje zelf, als je niet 100% jezelf kan zijn kun je er beter niet aan beginnen.

aha :P ben er tot nu toe nog steeds niet ingeslaagd iemand in mijn omgeving te vinden voor lsd, dus kan er verder ook niet over oordelen. Heb tot nu toe van psychedelica alleen nog maar, paddo's, 2c-b en LSA ging daar een beetje van uit. Lijkt me supervaag om te trippen op een feest vergeleek het daarom even met tweeeeeseeebeee :wink:

lees nu het laatste stukje nog een keer *alles faalt een beetje op het moment*. Ah dan kan je waarschijnlijk wel lekker uit je plaat als je, je zo voelt. Moet je inderdaad wel het goede feestje voor vinden dan.

Aalpoepert

Badass junkie
yxes zei:

aha :P ben er tot nu toe nog steeds niet ingeslaagd iemand in mijn omgeving te vinden voor lsd, dus kan er verder ook niet over oordelen. Heb tot nu toe van psychedelica alleen nog maar, paddo's, 2c-b en LSA ging daar een beetje van uit. Lijkt me supervaag om te trippen op een feest vergeleek het daarom even met tweeeeeseeebeee :wink:
Ja hoor, je doet maar wat je niet laten kan!
Ik voel me in geen enkel opzicht beledigd ofzo hoor, of in de zeik genomen. Ik voel me niet in de zeik genomen hoor. En daar ben je op uit of niet? Om mij in de zeik te nemen.. Maar ik heb je wel door hoor sluwe rat! Ik hou je in de gaten!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
Lijkt me supervaag om te trippen op een feest vergeleek het daarom even met tweeeeeseeebeee :wink:
Ik vind het niet eens zo'n vergezochte vergelijking. Qua visuele chaos die op je afkomt, is het volgens mij wel vergelijkbaar. 2cb zit naar mijn mening alleen wat minder tussen je oren.

yxes

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
yxes zei:

Ja hoor, je doet maar wat je niet laten kan!
Ik voel me in geen enkel opzicht beledigd ofzo hoor, of in de zeik genomen. Ik voel me niet in de zeik genomen hoor. En daar ben je op uit of niet? Om mij in de zeik te nemen.. Maar ik heb je wel door hoor sluwe rat! Ik hou je in de gaten!

:mrgreen: you make me confused, interpeteren gaat op het moment vrij slecht :P jeuj. sarcasme pfoe

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Aalpoepert zei:
Maar ik heb je wel door hoor sluwe rat! Ik hou je in de gaten!
Je krijgt mij niet gek hoor
Ik ben pas één nacht door

ik had mss toch wat meer als 2 sleutelpuntjes bij moeten pakken, maar dat is nu te laat anders kan ik nooit meer slapen :P. Ben toch nog wel half moe, denk alleen niet dat ik kan slapen :P

Aalpoepert

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Aalpoepert zei:
Ik maakte maar een grapje :)
Ik sta nogal strak momenteel dus ik ben heel raar aan het doen
Was me niet opgevallen, dus je hebt nog flink wat bewegingsruimte. Take advantage.
Zodat je me in slow motion kan zien aankomen en dat ik dan heel opvallend een schijnbeweging maak?

Nee, ik kijk wel uit!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
ik had mss toch wat meer als 2 sleutelpuntjes bij moeten pakken, maar dat is nu te laat anders kan ik nooit meer slapen :P. Ben toch nog wel half moe, denk alleen niet dat ik kan slapen :P
Wij wilden oe nog waarschuwen, maar oe wou nie luisteren.

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:

oe voelde zich nogal junk om bij te pakken :P, had zoiets van moet het ook zonder kunnen. Maar goed vallen en opstaan, was al ergens voorbij gekomen he :wink:

Aalpoepert

Badass junkie
yxes zei:
Exceptional Insight zei:
yxes zei:

oe voelde zich nogal junk om bij te pakken :P, had zoiets van moet het ook zonder kunnen. Maar goed vallen en opstaan, was al ergens voorbij gekomen he :wink:
Er zijn drie dingen die je kan doen, ghb nemen tot je out gaat, of drinken tot je out gaat

yxes

Bewuste gebruiker
oe voelde zich nogal junk om bij te pakken :P, had zoiets van moet het ook zonder kunnen. Maar goed vallen en opstaan, was al ergens voorbij gekomen he :wink:[/quote]
Er zijn twee dingen die je kan doen, ghb nemen tot je out gaat, of drinken tot je out gaat[/quote]

er zijn 2 dingen die je kunt doen om het resultaat in slaap vallen te bereiken? ah niet nodig :) geniet hier nog wel hoor :grin: nog 5-10 min dan is m'n scharreltje hier dus vermaak ik me nog wel even :grin:. Wel kut dat ik de hele tijd met m'n tong tegen de achterkant van m'n tanden zit de wrijven, zal morgen wel geïrriteerd zijn.

trouwens waar zei ik dat ik wilde slapen? :P

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:

ouwe opper snuifduif :P niet iedereen kan er evenveel verstand van hebben he. Plus jij had overal verstand van, maar ik niet dus dat kon ik niet weten oO'

Bovenaan