Exceptional Insight zei:Ik werd er niet warm of koud van. Vrij voor de hand liggende ontknoping.yxes zei:nee gelukkig niet haha, doet me denken aan shutter island die ik gistere heb gezien kwamen hoop stukken in voor die herkenbaar waren uit een badtrip. was echt een vette film, wel beetje deprimerend.
Wat bedoel je eigenlijk?
:P hehe oki, nou had ooit badtrip gehad op paddo's en kon het stuk dat hij die toren inloopt en helemaal gek word wel herkennen. Toen had ik namelijk dat ik niet wist hoeveel ik genomen had (thuiskweekbakje), wist niet precies meer hoelaat het in begon te werken, we waren naar het bos gegaan in de buurt maar werd beetje para en wist niet meer 100% waar ik was (mindfuck dat ik dacht dat we mss wel kilometers gelopen hadden zonder het in de gaten te hebben gehad.)
Verder twijfelde ik er toen ook ineens aan of het wel echt 8 uur maximaal duurde of dat het misschien bij hogere dosis langer kon duren. De weg erheen was ook nog eens 20m van de snelweg af (liepen op het fietspad), maar had ook mindfucks dat ik misschien op de snelweg zou staan (denk dat ik zo'n ~4-5gram gedroogd op heb maar durf er geen exacte cijfers op te leggen)
De snelweg versprong in ieder geval als een gek,
Toen ben ik gaan zitten met een maat in klein stukje bos bij het fietspad (waren ondertussen al meter of 400 teruggelopen). Toen legde me er uiteindelijk bij neer dat ik dood zou gaan en toen ging alles weer prima :P, voelde me geweldig eigenlijk.
mis hier en daar details maar heb het zo goed mogelijk proberen te omschrijven.